Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Kivasti sinne tosin oli tullut aika paljonkin “myötäeläjiä”, jotka oli samaa mieltä. mä en itse nähnyt tuossa kun pelkän kiusaamisen, se jatku niin kauan että itsellä poksahti melkein suoni saatana otsasta . Jokainen saa fanittaa ja olla fiiliksissä omasta rakkaasta seurastaan , se ei oikeuta pilkkaan. Koskaan. Muutenkin kaikki turha ja jatkuva v*ttuilu ja kiusaaminen saa ainakin minut näkemään aina täysin punaista. Nyt ja aina. Ja taatusti seison kiusatun takana jatkossakin, aivan se ja sama kuka on vastassa.

6 tykkäystä

Minua nyt harmittaa semmonen juttu, kun meitin Wehoputs ilmoitti tyhjennyshäiriön. Eli jotain häikkää jätevesisysteemin tyhjennyksessä on. Tein semmosen jutun, että putsasin tyhjennysanturin hiuksista ja paskasta. Se roikkuu siinä tyhjennyssäiliön vedenpinnan rajassa. Toivottavasti auttaa. Jos ei auta, niin huolto paikalla…ai saatana, nythän on joulunpyhät. Pakko pärjätä, Se huolto ja tuon anturin ja varmaankin parin muun osan vaihto on siinä 700- 1000 euroa, kun kaveri pitää tilata Lempäälästä saakka tuo tekemään. Helekutin hyvä tyyppi on hän kyllä.

E. Ja kun sain tämän selkokielisen viestin kirjoitettua, kaadoin kahvit pöydälle. Pöydällä on semmonen helevetin iso lasi(iso on pöytäkin), jonka alle kahvi jollain ihmeen kaupalla imeytyi. Lasin nosto kaksin käsin ja putsaus.

4 tykkäystä

Jouluna ei saisi kiroilla, mutta. Voi saatane, se tunne kun olet saanu joulupöydän valmiiksi, valmistaudut Saunaan, avaat jääkaapiin oven ja otat oluthyllyltä tölkin. Tunnet kädessäsi viileyden, avaat tölkin ksssshh, ääni saa aistit hereille, tuoksu tosin hieman erikoinen. Nostat tölkin huulillesi ja huomaat karmean virheen.

Joku saatana laittanut se. Pepper lightia mun oluiden sekaan. Nörtit pysykööt pois keittiöstä.

12 tykkäystä

Kuka helvata edes juo Pepperiä.

1 tykkäys

Minä juon. Jumalten juomaa Amerikassa valmistettuna ja vaniljaversiona.

6 tykkäystä

Minä. Toiset tykkää toiset ei

Miksi joku juo Pepsiä?

En tiedä, en juo. :crazy_face:

6 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Nukkuminen, arvostatko?

Ainoastaan pankki voi tehdä asiakaspalvelussa näin: ilmoittivat, että lainoissani on vanhentunut tilinumero ja jos en ilmoita uutta tilinumeroa niin minulle tulee 20 € :n paperimuistutus asiasta. Tämä oli hyvää asiakaspalvelua.

Ilmoitin lainoihini uuden tilinumeron ja asiakaspalvelija kiitti ystävällisesti chatin välityksellä, hyvä juttu. Ja saman tien veloitetaan lainanhoitokulut 80 € suoraan tililtä pois. Olisi ollut kohteliasta kertoa, että olen jotain velkaa (siis korkoja velasta) jo siinä vaiheessa, kun pyydetään sitä uutta tilinumeroa.

Se voi meinaan olla asiakkaalle aika kiva extra, kun suoraveloitetaan omalta tililtä kertomatta n. 80 €. Kaikilla meillä ei ole budjettia suunniteltu silleen, että tilillä makaa rahaa käyttämättä koko ajan, varsinkin, kun suurin osa säästöistä menee suoraan aspiin ja niitä ei sieltä pois ihan noin vaan napata.

Pääsääntöisestihän kyse on lähinnä viestinnästä - asia on sellainen, jonka minäkin käsitän, mutta tuossakin olisi ollut KIVA infota, että me muuten napataan heti sieltä sun tililtä se 100 € korkoja, jotka olet velkaa aiemmalta ajalta. :smiley:

Parastahan tässä OP:n käytännössä on se, että ei tartte tilin olla miinuksella kuin muutama hassu tunti niin johan rävähtää 12 e tilinylitysmaksua ja muistutus perään. Oon kolmesti tapellut tuosta pankin kanssa, kun on ollut 2 h tili miinuksella ennen kuin palkka tulee niin johan räppästiin 12 € maksu. Kahdesti sain sen pois uhkailemalla ja kiristämällä. Seuraavaksi muuten vaihtuu koko pankki, koska hirveän montaa kertaa en näitä yllätyksiä odottele, vaikka velkaa heille olenkin :slight_smile:

3 tykkäystä

Joskus vuosia sitten ollut sama, mutta nyt on alettu katsomaan vissiin sormien läpi?

Ei oo ainakaan meikäläisellä kurkittu sormien lävitse. Tai siis niin kauan kuin kuuluin Kangasalan Osuuspankkiin niin kaikki oli hyvin - ei tullut ikinä mitään ylitysmaksuja, mutta heti, kun vaihdoin Tampereelle niin johan rupesi paukkumaan. Sen jälkeen en oo tiliä paljon ylitellytkään.

#vänkäysmoodi.

1 tykkäys

#hashtagit

Televisiossa tuli mainos, että Saara, eli Saara Aalto ilmeisesti osallistuu taas johonkin tosi-tv-ohjelmaan. Tällä kertaa Dancing on Ice UK.

3 tykkäystä

Huh. Alkupäivä meni näppärästi foorumeita selaten, mutta loppupäivä onkin sitten kulunut kämpän “sisustuksessa.” En ihan hetkeen taas ostele televisiota, kun koko kämpän saa kääntää yksin ympäri. Ei tää edelleenkään oo optimaali, mutta sainpahan edes vähän tilaa tehtyä tänne. Nyt mahtuu ego olemaan. Tietokoneen sijoittaminen uudestaan oli merkittävä muutos ja järkevä sellainen. :slight_smile:

4 tykkäystä

:joy::joy::joy::joy:
Riittääkö 200 neliötä??:joy::joy::joy:

5 tykkäystä

Kun on liian paljon kamaa pieneen kämppään niin sitten on liian paljon kamaa. Pitkän mietinnän kautta sain tästä n. 40 % viihtyisämmän kämpän ja mietin, miten en ole aikaisemmin tätä keksinyt.

Eiköhän tässä muutto ole edessä, jotta oikeasti rupeaisi kotonaan viihtymään. :smiley:

3 tykkäystä

Koko joulunpyhien ajan on television ohjelmaopas näyttänyt että tulee NHL:ää Jimiltä mutta eihän sieltä oikeasti mitään lätkää näy.

Tämä

22 tykkäystä

Tykkäys loistavasta twiitistä, ei sakosta.:blush:

7 tykkäystä