Onneksi vain “vähän”. Vaiko sittenkin aikalailla? “Puhuminen hopeaa, vaikeneminen kultaa”. Ei taida päteä ihan joka hommaan. Mutta ei muuta kuin paranemisia, kyllä se ääni kohta taas raikaa.
Vettä,lunta,räntää,plussaa,pakkasta…
kirkas keli, sumuinen keli ja niin edelleen, mutta ainoa asia mikä ei liikenteessä muutu on aivan järkyttävät ohitukset ja ylinopeus. Hana auki kohti suojatietä ja sitten koitetaan pitääkö audin jarrut vaiko ei. Ping: ilmainen vinkki →
Nikke Ankaraa syytetään raiskauksesta. Kävin lukemassa tuota Nikke päivitystä Facessa ja kommentit oli aika hämmentäviä. Pääosin tsemppauksia ja miestä pidetään syyttömänä.
Mistä nuo ihmiset tietää mitä siellä on tapahtunut. En minä ainakaan pysty tietämään.
Kaikki on syyttömiä kunnes toisin todistetaan.
Ei minulla ainakaan ole mitään syytä epäillä Niken sanaa. Kuten sanoit, et pysty tietämään mitä on tapahtunut. Minusta olisi varsin tyhmää pitää Nikkeä syyllisenä pelkästään sen takia, että joku syyttää.
Vielä noissa kommenteissa moni syyttää tuota naista, kuka Nikkeä syyttää raiskauksesta. Kovasti ovat asiasta varmoja. Voihan niin olla, mutta kannattaisi kyllä odotella oikeuden tuomio.
No joo, eihän tässä kohtaa ketään kannattaisi syyttää. Nuo tsemppiviestit ovat ihan aiheellisia.
Veikkaan, että maailmassa on 2 ihmistä, jotka tietää mitä oikeasti on tapahtunut.
Harmittaahan tää, kun ei tiedä kenestä puhutaan. Kuka lienee Nikke Ankara?
Edit. Googletin niin joku räppäri vissiin. Ikinä kuullutkaan.
Kaikkeahan tässä maailmassa ei tarvitse tietää. Toisinaan voi myös esittää tyhmää. Joskus tietämättömyys on cool. Internetistä löytyy lopulta kaikki.
Tapparan viimeisen erän otteet harmittavat. Mitään ei olla opittu siinä asiassa.
Aivan totta turiset. Olisi pitänyt olla vain coolisti tietämätön, vaikka toki tyypistä en tiedä mitään muuta, kuin että on räppäri. Nyt uhrasin hakuineen ja näine viestineen turhaa aikaa.
Internet kyllä vähän on tylsä ku kaiken löytää suht helposti.
Piti lähteä etelään. No ei lähdetä, koska koronaa on joka paikassa.
Kyllä, just näin lähikaupan kylmähyllyssäkin sitä. Jätin ostamatta, kun varotellaan.
On erittäin tunnettu artisti Suomessa ja televisiosta tuttu. Näkyvyyttä on ollut joka puolella. Oli mm. Vain elämää -ohjelmassa.
Nii…Mikä ja kuka sitten on “erittäin tunnettu”.
Sen verran minäkin olin kartan reunalla että oli pieni käsitys että on joku räppäri kyseessä.
Jos räppi ja vain elämää ei kiinnosta pätkän vertaa, niin sellaiselle ihmiselle ei varmasti ole erittäin tunnettu.
Vaikka päin kävelisin kadulla niin en tunnistaisi.
Suuri yleisö seuraa Vain elämää ja sen kautta saa erittäin paljon näkyvyyttä.
On se tunnettu, halusit tai et. En minäkään mikään fani ole, en Vain elämän, enkä Ankaran.
Ja räppi ja sen eri johdannaiset on suosituinta musiikkia nykyään.
Juu, tämä pitää varmasti paikkansa mutta jos ei kuulu suureen yleisöön, niin tuo jantteri ei ole erittäin tunnettu.
Olkoon vaan tunnettu ei se multa pois ole.
Nii…valitettavasti.
Kerroin vain faktoja. Syytön minä vallitsevaan tilanteeseen olen.
Erittäin tunnettu, tunnettu, kuuluisa. Suomalaisen musiikkikentän mittarilla kyllä jotain noista.
Tää nykytouhu sinällään hauskaa, kun puhutaan näistä ”tunnetuista” ihmisistä.
Eniten itte sapettaa, että tänä päivänä sun ei tarvi oikeen osata mitään tai olla missään lahjakas niin olet ”tunnettu”. Mietitään nyt jotain tubettajiakin. Tyypit kuvaa jotain härövideoita nettiin, teinit katsoo yötä myöden niitä pelleilyjä, sitten nää saa niistä rahaa enemmän, kun Tapparan kolmoskentässä ja ovat ”tunnettuja julkkiksia”. Ei vaan ymmärrä!
Ennen piti sentään osata soittaa viulua ja olla hyvärunkoinen ja vetää lateksia päälle, että pääsi playboihin. Ennen piti alkaa tekee autotallissa muusikkia ja soittaa räkälöissä vuosikymmeniä, ennenkuin tuli koko kansa tietoon ja oli ”tunnettu”.
Noh, eipä näitä nykyajan ”tunnettuja” kukaan muista enään 50 vuoden päästä! Juicekin lauloi aikoinaan paperitähdistä (jossa tosin viitattiin oikeisiin tähtiin), niin nämä on sitten kai jotain virtuaalitähtiä.
Ja en tarkoita tällä etteikö Nikke Ankara olisi lahjakas ja oikeasti ”tunnettu”, mutta ei kanssa itselle kyllä edusta yhtään mitään, samaan sarjaan lasken melkein, kun Tuure Boelukset yms.
Edit. Ja joo ajat muuttuu… mutta vähän saa mielensä pahoittaa
Faktoilla minäkin vastailin.
Niin. Määritteles ihan omin sanoin erittäin tunnettu, tunnettu ja kuuluisa.
Mun silmissä ei ole mikään noista.
Tämä siis riippuu ihan siitä keneltä kysyt.
Tohon tarvii tarttua, vain iso D täyttää nuo kriteerit. Kaikki nämä nykyhömppästarat unohtuvat lyhyemmässä ajassa kun “Ränin” uran kesto.