Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Eihän tuo nyt varsinaisesti harmita :stuck_out_tongue: Mun mielestä yksi viihdyttävimmistä käyttäjistä Jatkoajassa :smiley:

1 tykkäys

Samanlainen jankkaaja kuin sinä. :grinning:

2 tykkäystä

Ai mää vai? :open_mouth:

Niin.

Kerrankin ollaan oikealla asialla oikeassa ketjussa. Ärsyttävää ihmiset, joita joku hahmo netissä ärsyttää ilman mitään syytä. Toivottavasti tuo paransi päivääsi @Oijennus :slight_smile:

*asiantuntija :wink:

1 tykkäys

Perkele,AC-nivel. Olkapää niin kipeä ettei tuu mistään mitään.

Takuuasioiden hoitaminen. On se ihme juttu, kun kaikki alkaa ihan hyvin. Firmassa luvataan aloittaa asian selvittely, pyydetään sähköpostiin valokuvia vioista jne. Lopputulos: Yli viikon mittainen radiohiljaisuus, jonka jälkeen itse kyllästyy ja koettaa ottaa yhteyttä, että mikä homma. Luonnollisesti firman puhelimeen ei saa enää yhteyttä. No mennään sähköpostilla sitten.

Saakeli, että tää perään kyseleminen ärsyttää.

1 tykkäys

Mä en ala ku twitterii ja facee linkitellään, ja ne vaatii tilin. En mää rupee liittyy niihin. Mua ei huvita enää mikään. Vähä tämmönen fiilis.

9 tykkäystä

Koitetaan pärjätä! :thumbsup:

Terveisin: Kohtalotoveri

3 tykkäystä

Harmittaa, kun en ole muistanut soittaa @Messi :lle takaisin. Ei ole mitään hyvää selitystä, mutta yritän. Selitys on: Loma.

Soitan sunnuntaina.

1 tykkäys

Asia taisi mennä jo ohi aikapäiviä sitten. No hätä. Nyt ei sitten enää harmita

3 tykkäystä

Aina on asiaa, joten soitan silti, kun ajelen kalareissuun taas.
Huomenna ei ehdi, kun “pitää” lähteä Hämeenlinnaan kuuntelemaan G&R:ää. Tänään ei enää kehtaa.

1 tykkäys

Se että maksat netissä kortilla, mutta sitten kuitenkin haluaa pankkitunnuksilla vahvistuksen ja joudut kaivaan avainluvut jostain perseestä. Vituttaa. :smiley:

1 tykkäys

Tämä on jotain uskomatonta shaibaa!! Miks siinä on vaihtoehtona maksaa kortilla, jos pitää silti kirjautua verkkopankkitunnuksilla?

1 tykkäys

Tekisi mieli ostaa Harri Nykäsen ja Tom Sjöbergin “Rööperi” -kirja, mutta ei tahdo löytyä mistään.

Nythän syksyllä julkaisevat jonkun uuden päivitetyn version.

Pankkitunnuksia ei itse asiassa kannattaisi säilyttää missään perseessä.

6 tykkäystä

No ei muuallakaan voi kun ei ole v-paikkaakaan.

3 tykkäystä

Pysyy varmassa tallessa. :grinning:

2 tykkäystä

No joo, tallelokero…:joy:

1 tykkäys