Asiat ja ihmiset, jotka vi... harmittavat

Syysflunssa vi… harmittaa. Silmät vuotaa, nokka tukossa ja vuotaa, kurkkua karvii. Onneksi on Finrexin neo.

Työt kyllä pistää tällä hetkellä vituttamaan aika rajusti, kun muiden tekemien virheiden vuoksi työpäivät venyy 14 tuntisiksi.

1 tykkäys

Unettomuus. Varmasti tuttu “oire” monelle muullekin eri tasoisina. Tätä on itsellä jo pitkään jatkunut, välissä ollut hyvääkin rytmiä. Sitten se salakavalasti taas repsahtaa. Unen kuitenkin pitäisi viedä melkein puolet vuorokaudesta.
On se jännä miten senkin tärkeyden tajuaa vasta kun sen menettää :sweat_smile:

Mutta onneksi asiat tuppaa järjestymään. Toivoa eikä unia ole siis lopullisesti menetetty.:slight_smile:

6 tykkäystä

Ilmeisesti lievä ruokamyrkytys… eipä ole paljoa unta nähty. Vieläkin huono olo :head_bandage:

1 tykkäys

Kun tulet kauhealla kiireellä hotellille peliä katsomaan ja telkkarista on disabloitu HDMI.

6 tykkäystä

Tämä.
Ja flamingossa en saanu ääntä kuulumaan hdmin kautta. Vähän söi miestä.

Pitääkö sitä alkaa hotelleihin viemään oma telkkarikin mukana. Tyynyn jo vien.

3 tykkäystä

Joo, tämä. Ilman omaa tyynyä en minäkään mene yhteenkään hotelliin… Huomenna Seinäjoelle Sokos Hotel Lakeus ja oma tyyny jo pakattuna mukaan…

1 tykkäys

Vaasaan…

2 tykkäystä

Kun mopoautot vie kaikki paikat lukion parkkikselta. …ja Janne Kataja ja Niina Lahtinen

5 tykkäystä

Ja minua mm. Janne Kataja. Ei sille vaan mitään voi.

3 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Pääministeri Juha Sipilä ja hallitus

Auto pitäisi katsastaa. Ei yhtään huvittaisi. Maksaa taas ison kasan rahaa ja kuitenkin löytää jotain vikaa jonka korjaaminen taas maksaa. Aivan kuin auton pitäminen ei muuten olisi jo riittävän kallista. Mutta ilmankaan ei pärjää, kun asuu vähän syrjemmällä mettän (ei hakamettän) keskellä.

5 tykkäystä

Ajattele positiivisesti…
Katsastuksessa varmistetaan että autosi on kunnossa ja turvallinen käyttää.:slight_smile:
Huom. en ole katsastusmies eikä tuo ollut maksettu mainos, vaan ihan oma mielipide.

13 tykkäystä

Enterorokko. On muuten suhteellisen veemäinen tauti. :expressionless: Naama kukkii kun teinipojalla, sormet on rakkuloilla ja niin kipeät että hyvä kun pystyy näppäimistöä näpytteleen ja joka paikkaa kutittaa. Kuume sentään helpotti jo, vaikka melkein mielummin ottasin sen kun tän kutiamisen.

4 tykkäystä

Odottappa vielä muutama viikko tai kuukausi. En pystynyt ite käveleen kunolla kun jalkojen rakot alkoi paraneen. Ja kynsiä alkoi lähteen…

1 tykkäys

Kokemusta on. Viime syksynä oli ensin meidän nuoremmalla lapsella ja sen jälkeen minulla. Lapsella meni helposti ohi, kun taas minä makasin monta päivää kuumeessa sängyssä kurkku, sormet ja varpaat täynnä niitä näppylöitä. Kynsiä ei onneksi sitten jälkeenpäin lähtenyt. Voimia.

1 tykkäys

Paskatauti, kun vaan ei olis itte paskahalvaus tosta eilisestä hurrikaanista.

3 tykkäystä

Joo, meilläkin poika sairastu eka ja sitä kesti semmoset kolme päivää. Sen jälkeen mä olin reilu vuorokauden täysin pois pelistä kuumeen kourissa, sit se meni ohi ja alko tuleen näitä rakkuloita. Käsien rasvaaminen tuntuu helpottavan vähän, mutta esim. naamassa sillä on vaan päinvastanen vaikutus. :smiley:

Vanhemmalla muksulla ollut kerran ja nuoremmalla kahdesti. Ihmeteltiin lekurille viime kerralla että eikös tämän voikaan sairastaa vaan kerran? Kehui että ei. Näitä on joku 70 eri enterovirusta ja ne voi sairastaa kaikki. Hiano homma. Tsemppiä.

1 tykkäys