Ben Blood

Eikös tuosta ole koko pöivä jo jauhettu, osa pitää osa ei.

1 tykkäys

Missä? Minä huomasin vasta nyt, enkä ainakaan yhtään negatiivista kommenttia tässä ketjussa näe, mutta 12 tykkäystä kyllä.

Blood pyrkii tällä selvästi jonkinlaisen kulttipelaajan asemaan tapparalaisten joukoissa.

Tappara sosiaalisessa mediassa-ketjussa asiaa on puitu jo aamusta.

1 tykkäys

Jossain toisessa ketjussa. Minä ja @gatecrasher ei ainakaan tykätty :stuck_out_tongue:

Kuten sanoin - paikallispelin asetelma on pelillisestikin nyt herkullinen. Ei tarvisi laittaa lisää kierroksia koneeseen, kun se tunnetusti menee aina jollakin kuitenkin ihon alle ja johtaa rähinöintiin hallilla.

1 tykkäys

Eh… Ei kai harmittoman hyvähenkistä, naivistista tunnelmanluontia voi alkaa tukahdutella sillä perusteella, jos jotkut eivät osaa tai halua suhtautua ja käyttäytyä hyvähenkisesti. Puututaan varsinaisiin ongelmiin, eikä lakkauteta ja luovuteta pois myönteisiä asioita niiden tieltä?


Lahjomaton vastaus kysymykseen vaikutelmista ja ajatuksista omaa uutta joukkuetta koskien oli videon alkukohdan paikkeilla:

:+1:

2 tykkäystä

Kyllä mää oon rehellisesti sitä mieltä, että sosiaalisessa mediassa, etenkin snapchatissa, pelaaja saa olla ressaamatta. Mitä sinne halutaan, hikijargonia iänikuisista omista peleistä? Blood toi selkeästi persoonansa tuonnekin ja se on hyvä.

6 tykkäystä

Sen teidän maskotin tolppaan kusemisen jälkeen teillä ei ole oikeutta kommentoida kenenkään tai minkään seuran tekemisiä, ikinä. :smile:

55 tykkäystä

Jees, eli eipäs tuoda sen enempää mitään seurojenvälistä biiffiä tähän ketjuun, vaikka Blood sellaista yrittääkin kokkailla.

7 tykkäystä

Anteeksi, tiedän, että ei saisi kesken pelin kirjoittaa pelaajien ketjuihin.

Rikon lakia, koska olen myöntymässä sille kannalle, että olin väärässä.
Tämän miehen rooli alivoimalla on iso ja tulee olemaan. Tämän miehen rooli joukkueessa näyttää olevan myös joukkuetta rentouttava ja tukeva.

Helppoa olla väärässä. Minäkin ymmärrän tämän hankinnan, kyllä nuo päättäjät osaa…

73 tykkäystä

Ketju avattiin ajastetusti 43 minuutin kuluttua.

Siellä se Blood menee siinä missä muutkin ja hymyilee pelin jälkeen. Hyvää alivoimaa ja sopivan näkymätöntä peliä noin muutenkin.

Näitä pelejä lisää.

48 tykkäystä

Kun Blood on pelannut Tapparassa 2 ottelua, Tappara ei ole menettänyt yhtäkään pistettä. Päästettyjä maalejakin vain kaksi. Hyvä hankinta siis parin ottelun perusteella. :+1:

15 tykkäystä

Maalin edessä Halmo tuli jotain Bloodille ryppyilemään, Blood vaan lähti kylmästi tilanteesta pois. Ei ole sellainen pelaaja mitä maine kertoo! Nauttii selvästi pelata, eikä hakata vastustajia.

2 tykkäystä

Oliko vielä loistavan pelin kruunuksi aivan maaginen av vaihto mieheltä 3.Erässä, jossa tämä meidän liigan Juha Valjakkala dominoi alivoimalla oman maalin edessä.

9 tykkäystä

Mä taidan tilata sen Bloodin paidan :joy:

2 tykkäystä

Tänään peliaikaa 18:27 ja kolmannessa erässä 06:36. Pari kertaa jalalla riitti kiirettä ja oli takaiskun aikana jäällä, mutta pääosin sitä mitä on kaivattu. Maalin edustan siivoamista, päätykiekkojen voittamista. Tuo takaiskumaalikin lähti viisikon lepsusta pelistä omalla sinisellä.

8 tykkäystä

Kypsää peliä! Yksi hyvä ja puhdas taklaus, vahvaa vääntöä kulmissa, hyviä ykkösyöttöjä, maalin edustaa piti puhtaana. Ilvesläiset yrittivät muutaman kerran hämmentää, mutta Benny antoi vaan leveää hymyä!! Joukkuepelaaja isolla j:llä ja sydämellä!

14 tykkäystä

Ei tästä kaverista voi kun tykätä. Jatkoon!

10 tykkäystä

Oma analyysini on se, että Blood on itsekin tajunnut joutuneensa jo alle kolmikymmpisenä hakemaan vauhtia Englannista ja nyt kun ovi aukeni takaisin Liigaan ja Tapparaan niin peli on keskiössä ja ukko haluaa hakea uuden nousun uralleen. Parin pelin perusteella hyvä sisääntulo, ja vanhat synnit on anteeksiannettu, mutta jos se ensi kausi ei jää vain optioksi niin kaverista tehdään varmasti vielä Tapparassa isompien liigojen puolustaja.

25 tykkäystä