Ben Blood

Oliko tunteikkain ulkomaalaisvahvistuksen tuuletus sitte Fleuryn? Tää Penan tänpäivänen. :facepunch:t3::muscle:t3:

Oli hieno. Kyllä Zabokin on joskus melko tunteella tuulettanut.

Tämä on parasta, miltä minusta on tähän asti tuntunut Suomessa - Ben Blood

Katselin tuossa ketjun alkua ja kuten muistankin niin paljon sai paskaa niskaansa tämä tämän hetken ykköspakki. Jos osaisin niin tekisin äänestyksen jossa kysyttäisiin kuinka moni oikeast luotti että saamme hyvän miehen joukkueeseen, joku kysely oli tervetulleksi toivottamisesta mutta tuntuu että luottoa ei ollut mutta mahdollisuus haluttiin antaa, onneksi edes näin :joy:

Kontrasti on aika jyrkkä entiseen.

Vallinin Shown jälkeen YouTube tarjosi Blood videoita, mm. ilmeisesti Pitsissä kännykällä kuvattu ”Aloittaa isännän ottein” video ja D’Amigon kolaaminen tappeluineen. Vaikka nyt tietää miehen osaavan pelata, niin vieläkin vähän puistatti nuo vanhat videot…

Itseasiassa luulen ettei Blood ole mitenkään luontainen tuossa enforcerin roolissa ja siksi touhu meni överiksi.

Ei tietenkään ollut luottoa. Blood oli täysin eri roolissa aiemmin. Täällä luultiin, että Blood hankittiin Tapparaan fyysiseksi pelotteeksi. Onneksi näin ei ollut.

(Varman päälle) #911

Juu, itse nostan kouran ylös täydellisen tietämättömyyden merkiksi :fist:

Dumasin alkuun hankinnan täysin. Mutta sitten Porista (!) tuli vinkkiä ja dataa, ja tuli viime keväältä yksi Ässät-Tappara-peli katsottua Ruudusta. Annoin mahdollisuuden.

Ja olin “ensimmäisenä” hankkimassa fanipaitaa tai siis GW-paitaa muttei toimisto ole sitä mulle kaupannut :grinning:

Meinas laatta lähtee ku soppari julkaistiin, enkä uskonut kaverista olevan mitään muuta kuin harmia. Nyt täytyy kyllä viimeistään esittää julkinen anteeksi pyyntö ennakkoluuloisuudesta. Hieno mies ja vihdoin on hieman katu-uskottavuuttakin rosterissa, varsinkin kun näyttää siltä, että Pena pystyy tarvittaessa myös hillitsemään tunteensa.

Pena on tosiaan nyt jo noussut seuraikonin maineeseen. :grinning: Faneilla paita myynti lisääntyy kovaa vauhtia. :grin:

Miten niin ei tietenkään ollut. Kyllä oli suurinpiirtein tiedossa (tai ainakin minulla oli), että Blood osaa pelatakkin ja Porista tuli vielä kehuja.

Minä ainakin odotin ja toivoin alivoimapeliin vahvistusta.

Erkinjuntti, Puistola ja VHS ovat konsultoineet Bloodin hankinnassa. Jymyjuttu on se että häntä on mietitty jo viime keväänä, mutta rosteri oli täynnä.

Olisi meinaa kipinäkamina räjähtänyt atomeiksi jos olisi keväällä tullut. :bomb:

Minä en tiennyt, mitä seurailin fanien mielipiteitä niin moni muukaan ei aivan ymmärtänyt siirtoa.

(Varman päälle) #917

No tuskin kukaan luuli, että Blood hankittiin Tapparaan gooniksi. Ihmeteltiin vain etteikö löydy parempaa oman alueen luutaa mistään.

(3-0 ei oo 4-0) #918

Viime keväisen hopean jälkeen jos joku olisi kertonut Tapparan ensi kauden ykköspakin olevan Englannin kaljaliigassa pelaava kaksinkertainen Liigan jäähykunkku, olisin kehoittanut hoitoon hakeutumista. Aivan huikea tapahtumasarja, niin Tapparan kuin Bloodinkin kannalta.

Lupaan täsät eteenpäin luottaa sokeasti toimiston skouttauksiin.

Taisi Blood kuitenkin siellä “kaljaliigassa” pelata lähinnä sen takia että opiskeli siellä.

Tosiaan Porista tuli jo nopeasti onnittelut, kun Tapparaan siirtyi. Oli kuulemma heidän paras pakki keväällä.

Varmaan ihan tälläisiä pisteitä ei moni odottanut kyllä.

Waheeb Tps pelin aikana ennen kolmatta maalia sanoi Blaad, Blood. Mutta siis hyvä ollut, ajoittain hitautta mutta sitä ne isot miehet on. Ja kun VMV tuli takaisin niin jaksaa kyllä vieläkin enemmän kun vastuuta jaetaan.

Hyvin suojaa kiekkoa ja tekee näin ollen arvokasta työtä, ja hyökkäyspäähänkin saanut tehoja.

Maiskuttelen huulia, että mitä oiskaan ollu jos J.Järvinen ois jatkanut. Olisi Blood ja Joonas alakerran isäntinä, huh heijaah… jatkan unelmoimista ens kaudelle tästä parista.

(Make) #921

21 peliä, pisteet 3+9, tehotilasto +13 ja peliaikakeskiarvo 21:18. Herranduudelis. Eihän tää jätkä osaa kuin tapella ja soittaa suutaan.

(Aleksi) #922

Mistähän kohtia Liigalive lähetystä sitä Bloodin haastattelua pitäisi hakea? Ei millään jaksaisi koko lähetystä kelata läpi vain sen takia.

Nyt ei kykene millään päättään, että olisko se tuo oranssi paita vaiko se ns. normaali pelipaita mikä lähtee tilaukseen. Kertokaa ny kumpi niistä pitäisi ottaa :slight_smile:

(Mustamakkara) #923

Jatkopahvia voisi jo duunaa useammaksi vuodeksi. Huikee soturi! Mies voi opiskella täällä samalla kuin taistelee täysiä kirveelle!

(Mustamakkara) #924

Tuli tilattua kans Bloodin replica paita. Huikee ukko!