Ben Blood

Tässä ketjussa olevasta aamulehden jutusta

3 tykkäystä

Reilusti tuli vastuuta paluupelissä: yli 23 minuuttia, muut joukkueessa alle 20:n.

4 tykkäystä
33 tykkäystä

Ai niin tämähän oli Bloodin hankkima rankkari. Kiva kun antoi kiitosta myös näin julkisesti.

6 tykkäystä

Liigan tehotilaston 12 parhaan joukkoon mahtuu 10 kärppäpeluria. Sijalla 9 möllöttelee Pena, 31 otteluun +19. On se kyllä.

53 tykkäystä

Onko tuo Benin positiivinen asenne tarttunut muuhunkin joukkueeseen, vai alkaako se reenijumi helpottamaan ja sen myötä alkaa löytyä iloa ilmeiden lisäksi pelaamiseenkin?

17 tykkäystä

Ben opettanut muutkin syömään kasviksia ja parsakaalia? Kyllä lähtee

3 tykkäystä

Palstan fanipoika nappasi -3 tänään ja samalla veti pienimmät minuutit mitä minä muistan hänen pelanneen Tapparan paidassa.

2 tykkäystä

Kyllä Benkin on ollu taantumaan päin jo hiukan aikaa, huikeen alun jälkeen, Kuitenkin 1 tai 2 pakki rosterista… Kun saa pleijareihin takas saman meiningin kun alussa, niin hyvä tulee…

Voi olla että Benin peliin on saattanut vaikuttaa inan yksityiselämänkin asiat. Minusta ainakin olisi aika inhimillistä.

29 tykkäystä

Eka huono matsi Tapparassa tuli kun koko jengi konttasi?

1 tykkäys

Varmasti vaikuttaa. Täysin ymmärrettävää.

On niitä murheita muillakin, mutta kaikki sitä esille tuo koko kansalle. Miinus kolme on miinus kolme ja se on paska suoritus.

E. Anteeksi, että kritisoin. Hyvä suoritus oli tänään. Siirryn haukkumaan Mäntylää.

5 tykkäystä

On varmasti. En minä nyt kuitenkaan kykene oikein näkemään pahana, jos kuolleesta isästään laittaa kuvan instaan. Muuta esilletuomista en ole itse huomannut.

14 tykkäystä

Ei sitten tasan ollut hyvä suoritus.

Mutta kenen suoritus olisi sitten ollut tänään? (Ei ainakaan Mäntylän?).

Hyvin oikaistu asiaa…

BB on fanien suosiossa ja ymmärrän suosion ihan täysin. Pelillinen taso on minun mielestäni mennyt alaspäin jo hetken aikaa. Liike varsinkin on hidastunut, mutta hidastunutta liikettä voi korvata hyvällä ulottuvuudella.
Toivon, että se 22-25 minuutin hyvä suorittaja löytyy sieltä viimeistään playoffeissa.

4 tykkäystä

Miksi muuten Benin pitäisi olla se 22-25 minuutin suorittaja?

Onhan meillä sentään esim. Tuukka Mäntylä, jonka pitäisi ihan ilman muuta pyyhkiä Benillä pöytää sekä minuuteissa että suoritusten tasossa?

Tänään oli Bloodiin huonoin peli Tapparassa.

Löytyy se. Aika harva meidän pakeista näyttää tällä hetkellä playoff-kuntoisilta. Kyllä toi puolustus tiivistyy vielä.

2 tykkäystä

Mun mielestä Benny pelas ihan hyvin mutta pakkipari pelas todella paskaa sijottumista, velttoa kiekottoman pitämistä, ei juuri puhetta kentällä… toisin sanoen kemmun normaalia puolustuspäässä.
Samalla oli joiltain hyökkääjistä nyt erittelemättä enempää valot sammuneet spiritti puolella
Benny taas pelasti monta paikkaa ja ihan hyvin ei nyt riittänyt. Olisko mikään riittänyt?

1 tykkäys

Bloodille saa näköjään lähetellä Instagramissa kysymyksiä Storyn kautta. Bloodin omalla tilillä siis.

6 tykkäystä