Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Vanhassa Fingerpori-stripissä lukee kaulahuivissa Tappara.

12 tykkäystä

Näin tuon muuten jossain muuallakin tänään, olisiko ollut FB:n Fingerporin ymmärtäjät ryhmässä. En itse edes huomannut tuota, kun nopiaa vilkasin. :smiley:

1 tykkäys

Tämä Tapparan bongailu on näköjään tarttuvaa?
Käytiin rouvan kanssa kaupassa ja piti ostaa samalla hammasharja lomareissuun.
Hän bongasi mulle komian värisen Jordanin hammasharjan joka miellytti silmää.
Saa arvata mikä noista kuvan harjoista lähti matkaan.:tappara:

4 tykkäystä

Ostit siis 2 harjaa?

1 tykkäys

Noup. Ostin vain yhden.:poksyt:

Olikohan se tämä? :slight_smile:

3 tykkäystä

Itsellä keskiviikkona muutto Tampereelle. Pakko se oli uudet jordanit ostaa :sunglasses:

3 tykkäystä

Otetaas vielä kuva miehekkäästä koulupenaalista.

4 tykkäystä

Rauman Amarillossa Tappara-henkinen naistarjoilija. :+1:

5 tykkäystä

Täällä Popedan VIP-puolella taitaa olla isompikin edustus nyky- ja ex-tapparoita, toistaiseksi törmännyt J.Ojaseen, Rantakariin ja Kemiläiseen

Edit. Elorinne, Luoto,Rauhala, M.Järvinen,Malinen, Saravo,Leinonen,Rautakorpi…

26 tykkäystä

Ilmeisesti Tapparan värit olivat näkyvästi esillä valoshowssa, kun laulettiin Mää ja Tappan Mies.

14 tykkäystä

Kyllä!! Oli tuubihuivlle melkeen eturivissä käyttöä… Ja lentoyhtiön mainoksessa myös värit näkyvissä (tosin myös jotain keltasta linnunpskaa myös…)

Niin ja keskiyöllä Hämeenkadulla tyylikäs herrasmies komeassa Tappara-takissa ja Tappara-lippis väärinpäin päässä!

1 tykkäys

Lupasin palata tähän, kun palaan reissusta. Minä en tässä vastausta anna, mutta kerro sinä, mistä on kysymys? Ollaan siis Comon kaupungin satamassa.

Sama heebo joka on väsännyt ton hirvityksen on mukana suunnittelemassa uutta areenaa tampereelle ?

Kyseessä on Liebeskindin Comon kaupungille lahoittama teos, joka kunnioittaa paikallista suuruutta Alessandro Voltaa. Kun näin tuon kaukaa eka kertaa, niin heti huikkasin vaimolle, että katoppa tuonne, onko tutun näköinen?

Minun mielestä tuo teos oli tosi hienon näköinen paikan päällä. Teoksessa näkyy Voltan nimikirjaimet AV.

Täytyy sanoa, että kun scrollasin alaspäin ketjua ja pysähdyin siten, että näkyi tuon kuvan yläreuna, niin heti tuli mieleen Kansiareenan havainnekuvat. Selkeästi tuo kaveri ei ryttää luonnospapereitaan, vaan taittaa ne siististi ja siitä se ajatus sitten lähtee.

Tapparan seuralegenda Timo Susi bongattu Asikkalassa :+1:

4 tykkäystä

Tampereen Jodelista bongattua:

17 tykkäystä

Eilinen ostos turkulaiselta kirpputorilta. Ei tuolle mitään varsinaista käyttöä ole, mutta pitihän se “kotouttaa”.

Mainittakoon muuten, että jokunen vuosi sitten hämeenlinnalaiselta kirppikseltä tarttui mukaan oranssi Tappara-huppari, eikä tainnut maksaa kovin paljoa.

10 tykkäystä

Meikäläisellä Tappara-lompakko käytössä ja hyvin on kestänyt.

1 tykkäys