Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Kaippa tää tänne kuuluu, vaikka tämä vähän niin kuin “oodi” Selänteelle…

3 tykkäystä

Haagassa lounasravintola Onnissa bongattu Tappara t-paitainen herrasmies. :blush:

Edit. Jaa muutama sana vaihdettu.

2 tykkäystä

Iltasanomien jutussa olevassa kuvassa, joka on 2017 vuodelta, Toni Niemisellä on Tapparan tuubihuvi kaulassa :+1:

8 tykkäystä

Nyt tiedustellaan kevään 2018 mestaria. Kilpailijan mielestä se oli ehkä Tappara, mutta päätti kuitenkin kysyä yleisöltä.

3 tykkäystä

Yksi vastaajista, lohjalainen nainen, taisi olla Tappara-fani, jos rivien välistä oikein luin. Toivottavasti ollaan taas lähivuosina oikea vastaus. Tuota kyssäriä kun kysytään tuolla jatkuvalla syötöllä.

3 tykkäystä

Itsehän kesällä meinasin jäädä Kalevassa yhden Tapparan pelaajan alle kun olin kävellen liikenteessä… mutta kun käyn kaupinojalla saunomassa niin siellä viimeksi bongattu Rantakari ja kemiläinen. PS sama pelaaja sai sakot tuossa kerrostalon sisäpihalla… :blush::blush:

Maikkarin Jahti-tietokisan kolmannesta jaksosta poimittu:

Leppilampi: “Mitä sää teet työkses?”
Kilpailija: “Mää oon keittiömestari Ilveksessä Tampereella”
Leppilampi: " … Ilveksessä, niinku…"
Kilpailija: “Ei sentään, mää oon Tapparan miähiä henkeen ja vereen”
Leppilampi: “Täytyy muuten sen verran sanoo, että mun edesmennyt, rakas vaarini oli Tapparan johtokunnassa ja äiti vaihtoi vaippoja Teppo Nummiselle kun se oli pieni”
Kilpailija: “Hyvin vaihdettu”

Olikohan sitä edellinen jakso, kun kysyttiin taas 2018 mestaria. Tällä kertaa (muistaakseni) tamperelainen kisaaja kuitenkin tiesi vastauksen.

20 tykkäystä

Sen verran tuli googleteltua, että Mikon äiti on Anu Leppilampi, jonka veli on Kummelista tuttu Olli “Eero Kakko” Keskinen. Tapparan johtokunnan jäsenistä löytyy puolestaan vain yksi Keskinen eli Jorma, joten tämäkin on nyt selvitetty. Ja kaikki siis ihan julkisissa lähteissä olevaa tietoa.

16 tykkäystä

Ensimmäistä kertaa elämäni aikana poliisit tulivat eilen kadulla jututtamaan. Niin sanotun virallisen osuuden jälkeen toinen kehui mun olevan oikean seuran miehiä ja uskallasi hänen partiokaverikin tunnustautua tapparalaiseksi. :smile:

:tappara: :policeman:

12 tykkäystä

Veditkö jälkihöyryissä edellisen mestaruuden jäljiltä Tapparan paita päällä, ilman housuja. Vai miksi poliisit sinut tunnisti?

2 tykkäystä

En mä muuta kuin kävelin napit korvissa ja pelasin Pokémonia. :joy: Joku oli ilmeisesti tehnyt musta ilmoituksen, kun tiesivät kulkemani reitin täysin. Taskut penkoivat, kun etsivät “esinettä”. Epäilyttävin esine taisi olla pieni teippirulla. :grin:

Mulla on epäilykseni tapahtumien kulusta mutta en ala tässä spekuloimaan hatarilla arvailuilla.

3 tykkäystä

Annoit minulle tuohon pari “vaparia”, mutta jätän nyt käyttämättä. :wink:

1 tykkäys

Ei ihan Tappara, mutta ei paljon muutakaan.
@Lallu ja Popedan Costi bongattu asioimasta tänään mun työpaikalla.
Hiukan odottelin bonuksena Oijennuksen Markustakin…

4 tykkäystä

Länsiväylällä Kirkkonummella Långvikin kohdalla minut ohitti farkku Passat, jossa takaikkunassa Tappara-tarra ja takasivulasissa pieni imukuppipaita. :blush:

4 tykkäystä

Minulle tehtiin eräs kirurginen toimenpide ja kun homma oli saatu toimitettua ja suojakääreitä alettiin ottamaan pois niin ämyreistä kajahti mikäs muukaan kuin Live is Life nan naan naanna na… Tuli heti tunne, että homma taisi mennä ihan nappiin. :slight_smile:

15 tykkäystä

Bongattu Kreikassa :thinking:. Ravintola Watermill Zia:n kylässä :sunglasses:

18 tykkäystä

Näin tuossa hiljattain auton jossa oli iso Mikkelin Jukurien viikinkipää takasivulasissa. Eikä siinä mitään, mutta viikingin kypärässä oli puolestaan Tapparan merkki :tappara:.

Sopivat yllättävän hyvin yhteen :thinking:

9 tykkäystä

Tää on joku nähtävyys ilmeisesti:

4 tykkäystä

Viiden ottelun kuntopuntarin kärkipäässä, neljäntenä!

10 tykkäystä

Eilisessä Villissä kortissa vilahti Tappara-tarra mikroautoilupätkässä ajajan kypärässä.

4 tykkäystä