CHL Predictions -peli 2017-18

Näköjään hämäläinenkin ehtii vielä mukaan.

1 tykkäys

Osaskos joku arvata ekalta kiekalta maalimäärän oikein? Ite heitin 82 maalia 16 peliin eli noin rontti viisi per matsi, mutta maaleja tulikin 120. Hups. Toi viisi taitaa olla lähempänä Liigan keskiarvoa, että siltä osin huonosti veikattu, kun CHL:ssä on niin isoja eroja joukkueiden välillä.

Mulla jäi hissi jonnekin 70 maalin paikkeille kunnes se ei enää liikkunut vaikka kuinka yritti. Aika ja käämit loppui, ja siirryin Brynäs-HIFK -veikkaukseen mikä menikin vain yhdellä pieleen.

Edit. Menikin tulosveto täysin nappiin! Oletin että 3-3 olisi ollut oikea vastaus.

Seuraavalla kiekalla tuleekin sitten -2 pistettä per väärä maali tossa maalimääräosiossa.

Kiitos kun huomautit.:thumbsup:
Kävin ruuvaamassa omaan arvaukseen hieman lisää maaleja.

1 tykkäys

Joo, se nappi on vähän tahmea. Meinasin eilen luovuttaa, mutta pienen venailun jälkeen pääsin haluamaani lukemaan.

Korjataanpas hiukan. Sainkin ekasta päivästä 251 pinnaa. Tähän täytyykin olla jo todella tyytyväinen! :smile:

Ui jumaliste! Veikkasin Brynäs-HIFK tulokseksi 4-3 ja napsu kohilleen!

1 tykkäys

Oletko liittynyt tuohon Tappara.co listalle?
Ei ainkaan näy Treppua eikä 251 pistettä.:astonished:

Kyä mä siellä hillun.

En tajuu,et näy munkaan koneella. Noilla pisteillä olisit Tappara.con listalla neljäs.Sit tossa sun kuvakaappauksessa on paljon eri nimiä kun mulla näkyy-outoo porukkaa.

Nyt tiedän mistä kiikastaa. Hetki vain ja olen siellä!

Olen sisällä mutta pisteitä nolla? Aha, eli siis noi mun pisteet ei siirry uuteen ryhmään, koska olen ansainnut ne ennen ryhmään liittymistä. Mikähän idea tuossa on?

No, lasken itseni henkisesti sijalle 4 :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Mielenkiintoista…
Liityin tuohon Tappara Tampereeseen ja mulle tuli pisteet mukaan.:astonished:

1 tykkäys

No nyt on jännä. :thinking: Liityit juuri äsken vai?

1 tykkäys

Ihan äsken…

1 tykkäys

Kun klikkaan sijoitukseni kehitystä näyttävää linkkiä, näyn olevan sijalla neljä. Mutta perustaulukossa olen viimeinen. :thinking::thinking:

Nyt on erikoista.:astonished:

Tuo on kuitenkin sinulta ihan oma moka, kun et ole toiminut @Devilady :n ohjeiden mukaan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Se on mun ja koodaajan moka :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Kyllä ne sun pisteet sieltä tulee näkyviin jossain vaiheessa.

1 tykkäys

Toivottavasti, niin ei tarvitsi aina laskea päässä pisteisiin tuota 251 mukaan.

1 tykkäys

Mä meinasin aluksi laittaa 3-3, mutta kun sanamuoto jätti tulkinnanvaraa siitä veikataanko varsinaisen peliajan tulosta vai lopputulosta, en uskaltanut veikata tasuria. Hyvä niin. Tosin laitoin sitten 3-2 enkä 4-3, joten pinnoja ei tullut siltikään.

Nyt tiedetään, että kannattaa joka kerta vähänkään tasaisten joukkueiden tapauksessa veikata yhden maalin voittoa. Odotusarvot ovat korkealla verrattuna isompinumeroisiin voittoihin. Saati tasapeleihin, joita ei voi tulla, vaikka sellaisen voi syöttääkin…

@Kilo mä veikkasin 98 maalia eli reilua kuutta per peli. Ei silti riittänyt lähellekään ja miinusta tuli paljon. Seuraavan kierroksen maalimäärää kävin säätämässä ylöspäin myöskin.

1 tykkäys