CHL Predictions -peli 2017-18

225 pinnaa 1. päivän jälkeen eli ihan hyvin :slight_smile:

4 tykkäystä

Sijoitukset vaihtuu vaudilla. @Treppu saanu kaipaamansa pisteet. Jännä ,että pisteet tulee sitä mukaa kun pelit loppu,eikä vasta päivän päätteeksi.

3 tykkäystä

Ensi kierroksella Gapin vierasvoitosta Zürichissä olisi tarjolla mukavat 180 pistettä eli triplattuna 540. Pitäisköhän kokeilla?

Myös Krakovan kotivoitosta Müncheniä vastaan 170.

1 tykkäys

Mulla on luotto mennyt suomalaisjoukkueisiin pl. Tappara tietty. Pistettäkään en ole saanut muilta. Ainakaan kiekkoja en niihin tuhlaa enempää. Muuten onkin ihan ok kun ottaa huomioon että annoin tasoitusta ensimmäisen päivän.

Tulosvetokohteena on muuten :tappara: vastaan RB Salzburg. Jos ne kuusi värkkäsivät vieraissa niin ei kai ne vähempään tyydy kotona. Sehän ei oo kuin pari per erä.

Vaivaiset 1445 pistettä hakusessa. :smirk:

3 tykkäystä

Mulle riittää 923 pistettä. Jokunen tasurihaku sinne piti mennä hölmöilemään, kun ei muuten saanut kunnon pinnoja mistään.

1 tykkäys

Huh, onneksi bongasin tämän viestin, meinasi mennä ennustamiset sivusuun. 1453 hakusessa.

4 tykkäystä

Voi hitto, unohdin tämän kierroksen autuaasti!

’ 4. päivän pelit avattu!

3 tykkäystä

No hitto… ehdin jo iloita että veikkasin 4-2 tuloksen oikein… kunnes muistin että olin viime hetkillä muuttanut arviota optimistisempaan 4-0 tulokseen… pöh… silti 361 pinnaa 4. päivältä ja nousu 9. sijalle.

@Treppu dominoi kärjessä :tada: :sparkles:

4 tykkäystä

Muistakaahan pistää taas veikkaukset 5. pelipäivälle. Jo tänään jatkuu ensimmäiset pelit!

3 tykkäystä

Taisi jäädä edellinen kierros välistä, joten nyt pitää tyhjentää ässät hihasta ja kaivaa jokerit pakasta.

1 tykkäys

Tuli muistutus liian myöhään. Jäi laittamatta veikkaukset. Harmi, kun olin jopa kakkos sijalla ennen tämän päivän pelejä

Niinku sanottu, ässät ja jokerit tuli heitettyä pöytään.

Pisteet ennen eilistä: 584
Sijoitus ennen eilistä: ynnä muut

Eilen kerätyt pisteet: 871
Pisteet eilisen jälkeen: 1455
Sijoitus eilisen jälkeen: 16.

Ässät:

KAC - Zurich Lions X
104 pistettä

Kometa Bron - Malmö X
138 pistettä

Nottingham Panthers - TPS 1
165 pistettä

Jokerit:

JYP - Neman Grodno X
261 pistettä

Cardiff Devils - Vaxjö 1
170 pistettä

3 tykkäystä

Tää meni eilen aivan reisille! 76 pistettä on kohtuullisen vaisu tulos.

Todella pettynyt, koska olen satsannut tähän koko elämäni.

3 tykkäystä

75 pojoo tänään vaan… Reenijumia! Mutta nyt kannattaa lopettaa kova punttikuuri, koska @Devilady hengittää jo uhkaavasti niskaan. Hälle en enää häviä, saamari! :grin:

1 tykkäys

369 ja omat ennätyspisteet :smiley: Ei tosin ihan vedä @Kilo 'lle vertoja

E: Olikin 407 pinnaa! Lisäkyssäreistä tuli vielä vähän extraa :smiley:

1 tykkäys

Muistakaahan pistää taas 6. kierroksen arvuuttelut kehiin. Huomenna tiistaina alkaa runkosarjan viimeinen kierros!

Oli toiseksi isoin potti meidän haastesarjalaisista. @Kilo’n 917 pinnaa oli vähän omassa luokassaan! :blush:

Kokonaiskilpailussa on tasainen kärkirintama, jossa olen tasaisen laimean hyvillä pistepoteilla pysynyt jotenkin mukana.

1.@Treppu 1597
2.@Devilady 1584
3.@rizka 1559
4.@seiskapakki 1557
5.@Pirlo 1545
6.@Fever 1533
7.@BlueOval 1528
8.@Kilo 1501
9.@Torma 1498
10.@Tapparafani_97 1476
11.-25. muut

2 tykkäystä