CHL televisiossa ja suoratoistopalveluissa

Televisiointiasiat ovat puheenaiheena yhdessä sun toisessa ketjussa. En ala niitä kokoamaan eri paikoista enää kokoamaan, mutta tänne jatkokeskustelut aiheesta. Kopioin tähänkin pariin ketjuun jo laittamani viestin:

  • C Moren maksukanavat ja maksullinen suoratoistopalvelu näyttävät suomalaisten pelit ja ratkaisupelejä suomeksi selostettuna.

  • Sub-kanava näyttää TV:stä muutaman pelin ilmaiseksi. Ei Tapparan alkulohkopelejä tämän hetken tiedon mukaan.

  • VeikkausTV näyttää kaikki pelit. Ei selostusta. Vaatii Veikkauksen pelitilin, jolla on rahaa. Edes 0,05 euroa kuten minulla. Edit. Kuvanlaatu vaikuttaa heikolta.

  • Myös muut vedonlyöntiyhtiöt näyttävät pelejä asiakkailleen, ainakin Unibet ja Nordicbet.

  • [CHL:n kotisivut] (Schedule) ja CHL:n mobiilisovellus näyttävät kaikki pelit, mutta C Moren näyttämät pelit on geoblokattu Suomessa. Pelit enimmäkseen englanniksi selostettu.

Geoblokkauksen kierto on laillista, helppoa ja ilmaistakin. Ohjeita löytyy tästä ketjusta:

1 tykkäys

Mainittakoon vielä että tämän viikonlopun pelit näkyvät DNA:n antenni- ja kaapeliverkossa ilmaiseksi. Kanavana toimii Cmore Max (HD).

4 tykkäystä

Unibetillä mainostavat, että rekisteröitymisellä ja 10€ tilille lataamisesta näkee kaikki CHL pelit suorana. Tartuin tähän ja tänään näkee lähetyksen laadun. Saa nähdä kannattiko :neutral_face:

Nyt vasta kerroitte, toisaalta onneks jo nyt. Turhaan kiikutin läppärin himasta mökille.

Eilisen pelejä kattelin sensuroitu:stä, kun ei veikkaus tv suostunut toimimaan, enkä kerennyt paneutumaan tohon geoblokkauksen maailmaan. Ihan hyvin toimi pelit, tosin ei ollut suomalaista selostusta ja voihan noista striimaussivustoilta jotain matoja tarttua koneeseen. :confused:

Palstan sääntöjen yhdeksäs pykälä kieltää puhumisen lähteistä, joilla ei ole laillisia lähetysoikeuksia, minkä vuoksi sensuroin sinua vähän.

§9. Video-streamit, eli suoratoistovideot

Vain laillisesti tuotettujen ja lähetettyjen suoratoistovideoiden linkittäminen on sallittua. Laittomasti tuotettujen ottelustreamien levittäminen on Tappara/Tamhockey Oy:n etujen vastaista, joten ne eivät Tapparan kannattajayhteisöön kuulu.

Piraattistriimit saa jokainen googlettaa itse. Linjaukselle on joukko erinäisiä syitä, joista mikään ei ole erityisen raskas, mutta joiden yhteisvaikutuksesta päädyimme linjaamaan näin vuosi sitten.

2 tykkäystä

Tämä selvä, ihan ymmärrettäväähän tuo on! :+1:

1 tykkäys

Tiedätkö tai onko kokemusta, missä maassa toimisi varmasti?

Laola1TV toimii Saksassa ja Itävallassa ainakin. Operassa on Saksa tarjolla. CHL:n striimi toimii kaikissa maissa, joissa jääkiekko on lajina lapsenkengissä. Ja käsittääkseni Yhdysvalloissakin. Hollanti ja Singapore ovat Operan vaihtoehdoista varmoja valintoja joka tapauksessa.

1 tykkäys

Tämä selvä! Paljon kiitoksia!

Taas tyhmä kysymys: Löydän Laolasta vaikka mitä jääkiekkovideota, mutta en kyllä mitään mainintaa/sivua koskien Tapparan illan peliä?

Tervetuloa kerhoon…En löydä minäkään.:confused:

Sitten mä olen varmastikin levittänyt disinformaatiota. Kovasti ne hehkuttavat nettisivuillaan, että kaikki pelit näkyvät suorana, mutta kai se on viime vuodesta jäänyt sinne lojumaan. :confused: Muokkaan avausviestiä.

CHL-kotisivulta löytyy YouTube streamit. Katselen juuri JYPin peliä HD-kuvalla, käyttäen Operan selainta ja VPN:ää. Maista ainakin Hollanti toimii. Tapparan streami ilmestynee sivuille piakkoin.

:thumbsup:

http://www.championshockeyleague.com/en/matches/34ca6db147389d88a118b0c4#tab_event-stats=team-statistics&tab_event=lineups

Edit: YouTubehan toimii myös mobiileissa ja Operan VPN on saatavilla ilmaisena appina. En ole kokeilut, mutta teoriassa mahdollista katsella peliä myös mobiililaitteilla.

5 tykkäystä

Jos ottaa nyt esim. tuon Jyp-Zug pelin veikkaustv:stä, niin ei se mulla ainakaan näy. Videota ei löydy tai jotain sinne päin hölisee ja rahaa on tillillä sen 0.10€. :slight_smile:

Mulla oli sama eilen, mutta tänään jostain syystä toimii. :smiley:

Mun oli pakko ryhtyä porvariksi ja ottaa cmore. Eilinen kuva sen verran heikko Veikkauksella, ja nordicbetille en enää tiliä tee kun vanhasta tilistä kerran pääsi eroon. Se aika oli puhelinhäiriköintiä.

1 tykkäys

C -Morella on ilmainen kuukausi ilmatteeksi ilman mitään sitoutumista?

Ei eilen ollut ainakaan.

Mulla ainakin on… : ) tänään otin.