Christian Heljanko

Vaikka joukkue pelaisi miten niin voit silti ottaa gamesavereita. Tappara ei puolustanut merkittävästi paremmin HPK:ta vastaan kuin ketään muutakaan. Tänään Tappara vaan päästi riittävästi vetoja maalille asti, että torjuntamäärä tuli riittäväksi siihen, että prosentit nousee inhimilliseksi. Paljon hyviä koppeja tänään Heljangolta, mutta yksi peli on yksi peli. Kyllä Heljanko on ihan aiheesta kritiikkiä saanut.

Niin, aikaisempina vuosina (pois lukie ehkä Domi), olemme saaneet nauttia “kokeneemmista/valmiimmista” maalivahdeista (Metsola/Karhunen). Ollaan totuttu valmiiseen hyvään, mitä Domin jälkeen ei ole ollut saatavilla.

Itseluottamusta ja fysiikkaa kaipaa lisää. Sitä tulee ja on tullut, hyvää on luvassa. Chrisussa on meidän tulevaisuus.

(【ツ】) #743

Kehutaan nyt, kun on paikka eli Heljanko oli huikea tänään ja pelasi rohkeasti…

Pakko tallentaa tämä Levtchin ja Heljangon välinen pulkkaepisodi pieneen kuvakaappaukseen (lähde: TeliaTV).

Screenshot_20190109-213031_20190109214123532

Ps. Ettei vain olisi Muovi-Heljangon tekemä :wink:

Mikä juttu se tämä on? Melkoinen veijarihan tuo Heljanko on. Persoona ei jätä kyllä ketään kylmäksi. :slight_smile:

Seurannasta pelin päätyttyä:

(soosi) #747

Kyllä tykkään molemmista tässä videossa näkyvistä pelaajista henkilöinä, ihmisinä, persoonina.

Peliesityksistä voi ja pitääkin keskustella erikseen.

Kyllä maistui voitto ja hyvä peli Chrisulle itselleenkin, sen nimittäin näki ihan katsomoonkin asti.:smile:

(#LevtchiFever) #750

–Olen ensimmäistä kertaa ikinä tässä roolissa ja näin kovassa tilanteessa. Tilanne on uusi. Ei se vaan sormia napsauttamalla tapahdu, että voi pelata joka ilta huipputasolla. Maaleja on mennyt aika paljon, Heljanko ruoti kriittisesti.

–Olen huomannut huonoina aikoina, ketkä ovat niitä oikeita kavereita. Kun voittoja on tullut, on riittänyt selkääntaputtelijoita, mutta kun on hävitty, niitä onkin ollut vähemmän. Olen myös oppinut, että puhelin kannattaa pitää kiinni niin hyvinä kuin huonoina aikoina. Et ole koskaan niin hyvä tai huono kuin toimittajat tai fanit kirjoittavat.

Millaisen arvosanan 1–5 antaisit alkukaudellesi?

–Olosuhteisiin nähden kolmonen. Parannettavaa riittää, mutta isoimmat pelit pelataan keväällä.

–Uskon, että tästä on loppu-uralle hyötyä, ettei kaikki ole ollut vain kivaa, emmekä johda sarjaa 15 pisteellä. Tämä on minulle iso kasvunpaikka.

Palsta mainittu rivien välissä.

Sehän oli komee suoritus ja amnattilaisen silmällä katottu kun ehti tilanteeseen ja vielä sen jälkeen maalille torjuun. :smile:

(Tuoppi) #752

Jos ei muuta, mutta pirun hyvä mailapelaaminen, ainakin minun mielestä.

Ketju avattiin ajastetusti 8 minuutin kuluttua.

Tänään kauden paras peli. Eka veto sisään, joka meni Chrisun piikkiin, mutta loppu hyvää ja erinomaista tekemistä.

Ensi kerralla voisi jättää mentaaliharjoitusten puolella tuollaisten puolivillaisten avausmaalien päästöt. Hyvin keräsi sen jälkeen itsensä ja ihan lopussa näkyi jo pientä itseluottamuskärpäsen puremaa, kun käärmeenkielellä pisti kiekon ilmaan tepsiläisen lavasta ja siitä sitten räpylällä marja talteen ilmasta.

Nyt oli sellainen matsi, mitä on odotettu. Vaikka ensimmäinen maali meni helposti niin koko peli ei romahtanut siihen ja aiheuttanut koko pelin kestävää tärinää.

Paljon hyviä torjuntoja, mukana pari gamesaveria. Tällä kertaa näytti onnistuvan myös maskin takaa tulevien vetojen kurkkimisessa.

(Toni) #758

Kyllä, toinen loistava peli putkeen. Toivottavasti taso pysyy.

Heljangolla riittää taidot kevyesti ykkösveskaksi. Hieno peli!!!

(Toni) #760

Riittää, sitä ei oo kukaan kyseenalaistanukkaan. Taso vain heitellyt aivan liikaa ykkösvahdiksi.

On erittäin hyvä merkki että paketti alkaa kestämään yksittäisiä takaiskuja.