Christian Heljanko

Heljanko on ylivoimaisesti huonoin ykkösveskari vuosiin mitä täällä nähty. Mies ylipelaa jokaisen tilanteen ja ei voita torjunnoillaan otteluita meille, sen lisäksi käytännössä joka peliin menee yks tai kaks tosi helppoa maalia.
Tähän vielä kun laskee sen että mies viihtyy jopa vähän liikaa Tampereen yössä vapaailtoinaan niin ei hyvä. Ei todellakaan hyvä.

Toivottavasti tästä miehestä päästäisiin eroon ja nopeasti.

7 tykkäystä

Mistä tällainen tieto?

1 tykkäys

Täällä sama tieto :smiley: omin silmin nähnyt ja moni muukin kaveri nähnyt.

Ei ole hyvä ei. Siksi olis parempi kun pelaajat olisivat “vanhoja” ukkomiähiä.

Se on kyllä huono homma, varsinkin jos on päissään ollut. Vaikka voihan sitä selvinkin päin ulkona kuulema käydä, tai parilla vaan. :thinking:

1 tykkäys

Itsekin olen Heljankoon yössä törmännyt, mutta silloin ainakin oli kaukana mistään örvellyskunnosta ja käytiin ihan fiksua keskustelua.

3 tykkäystä

Parina kertana kaveri on nähnyt Otson kanssa aika seipäissä.
Liekö sitten ollut pidempää taukoa vai mitä, mutta usein se siellä on.

1 tykkäys

Paljonko on usein? Tarkoitan sellaisia varmistettuja tapauksia kun on ollut silminnähden päissään.

Jääkiekon pelaajillakin on omaa vapaa-aikaa. Enkä usko että sopimuksissa on pykäliä mikä kieltää ravintolassa käymisen. Antakaa olla.

Juurikin näin. Toki voisi kyseenalaistaa ammattietiikkaa jos peliä edeltävänä iltana olis ympäripäissään kaupungilla (eiköhän tähänkin nyt löydy yhtäkkiä joku silminnäkijä), mutta ei sekään kyllä kuulu meille faneille mitenkään.

Edit: Toki huippu-urheilijat ovat julkisuuden henkilöitä ja näin ollen on ihan ymmärrettävää että ko. henkilöiden toimet muuallakin kun kaukalossa herättää kiinnostusta, mutta lähinnä mietin sitä että mitä tommoset kaverin kaverilta kuullut havainnot “railakkaasta ryyppäämisestä” tuo tähän keskusteluun? Mä en ainakaan usko että Jukka Rautakorven joukkueen ykkösmolari pelailis hirveen montaa peliä kanuunassa, varsinkin kun kyseessä on vasta lupaus eikä jo tasonsa näyttänyt huippuvahti.

7 tykkäystä

Tälläiset juorut pitää ottaa aina tietyllä varauksella.

Oma mielipide ja ajatus noin yleisellä tasolla on se, että huipulle tähtäävän jääkiekkoilijan ei vapaillaankaan kannata olla kovin usein humalassa.

2 tykkäystä

Sehän on satavarma juttu, että tuollaiset yöelämäseikkailut josssin muodossa päätyvät myös keskustelufoorumeille. Kuuluuko ne tänne? En osaa sanoa. Ehkä.

Oma lähtökohta viitekehykseen on se, että eteenpäin pyrkivän nuoren urheilijan ei kauden aikana pitäisi olla kertaakaan yössä. No ehkä kerran. Se on kaikki pois kehittymisestä ja suorittamisesta.

1 tykkäys

Se on kumma ettei oo eka kerta kun pelaajasta alkaa tälläinen höpöhöpölässytys kun ei kulje. Esimerkkinä Erkinjuntti ja Dixon.

Ei kuulu meille yhtään miten kukin vapaansa viettää. Totuus menee kuitenkin suurimmaksi osaksi liioittelun puolelle miehen kunnosta ja kuinka usein juhlii. Riittää kun menee yöelämään ja on selvinpäin niin netissä se on muuttunut jo umpihumalaiseksi.

7 tykkäystä

Siinä on analyysi mihin ei ole mitään lisättävää, eikä pois otettavaa. :grin:

6 tykkäystä

En siis tarkoittanut että usein ollut päissään, vaan että usein nähty yöelämässä. En tiedä onko humalassa ollut (poislukien juuri noita paria kertaa). Mulle on ihan sama kuinka usein käy yöelämässä kunhan koppi tarttuu :smiley:

En nyt ihan heti usko, että tämän ketjun otsikossa olevalla pelimiehellä on alkoholiongelmaa.

Mutta siitä olen jyrkästi eri mieltä, että “se ei kuulu kenellekään paljonko juo”. Ei kuulunut ehkä 1900-luvulla, mutta kyllä sen pitää nykyaikaisessa huippu-urheilussa ja työelämässä kuulua. Sen ansiosta, että nykyään puututaan asiaan, on meno paljon siistimpää, ja riski ajautua ongelmiin pienempi.

Mitä “puuttumista” se on että fanit jauhaa paskaa jossain internetissä? Se, että työnantaja puuttuu ja antaa tukea havaitsemissaan siviilielämän ongelmissa on ainoastaan positiivista, mutta se ei liity näihin baarihavaintoihin oikeastaan yhtään mitenkään. Tuskin Mikki tai Jukka käy lueskelemassa palstalta että ketkäköhän joukkueesta on ollu taas viikonloppuna radalla että tietää sit maanantaina treeneissä taas puuttua asiaan.

5 tykkäystä

Eli ihan kuin nuori Hašek.

Jaha, no nyt päästiin taas astetta diipimpään pohdiskeluun pelaajan otteiden taustasyistä. Tätä viihde-korttia en osannut odottaakaan, mutta lähes kaikki muut olikin jo käytetty.

Voiskohan se olla niin, että meillä on ollut aivan pirun timanttiset maalivahdit finaaliputken aikana ja Heljanko ei vain (täysin luonnollisista syistä) vielä täytä/ole täyttänyt noita saappaita. Metsola sai pyyhkeitä avauskausinaan, Karhusen alkutaival meillä oli vaikea, Domille meni helppoja silloin tällöin jne. Heljanko on kokematon ja vielä vahvasti kehitysvaiheessa, ei siinä sen kummempaa, tarvitseeko tätä ihmetellä tai erikoisempia syitä hakea.

Fakta on toki se, että parempaan pitäisi pystyä jos menestystä halutaan. Kunhan koppi tarttuu tosipelien alkaessa, niin mulle on ihan sama onko sielä maalilla rauhallinen konkari Bäckström, vielä katsomaton tshekkikortti vai itseluottamuksensa löytänyt nuori Heljanko. Itse kuitenkin olen edelleen sillä kannalla, että Chrisu on näistä se, joka pystyy parhaimmillaan ottamaan ne tarvittavat maagiset kopit, ja siihen vireeseen on nyt vain jotenkin päästävä.

1 tykkäys

Missä vaiheessa nuorella Hasekilla ei muka kiekko tarttunut?