Christian Heljanko

Olisi kauhean kiva jos tämä kaveri osaisi torjua myös räpylällä.

Kyllä hän osaa ja hyvin torjuikin💪

Voihan olla, että on vanhanliiton tyylin opetettu, että räpylää käytetään vaan kilpiliimaukseen. Tosin ei niitäkään ole vissiin nähty :thinking: Hyvin pelas kumminkin tänään ja antoi mahdollisuuden voittoon. Nuo helpot, kun vielä sais karsittua pois, niin voi pojat… meillä olis the maalivahti. En kyllä edelleenkään valitettavasti usko, että tällä kaudella paljoo asiat muuttuu. Menemme maalivahtiongelman kanssa kohti kevättä.

Minun mielestäni pelasi hyvän pelin. Antoi mahdollisuuden voittoon rankkareissakin.

Noi helpot hanskakädet yläkulmavedot kiinni ja ne hanskasta suoraan sektoriin tippuvat irtokiekot pois niin hyvä olisi.

(Pronssi on mitali.) #1157

Ihan ok matsi tänään, antoi Tapparalle mahdollisuuden voittaa. Jos ei nyt rankkareilla niin ainakin varsinaisella peliajalla. Noissa rankkareissa näkyi, että kyllä JYP sen yhden tekee vääjäämättömästi. Tapparan maali ei ollut lähelläkään.

En haluais saivarrella, mutta kyllä mun mielestä maalivahti antaa mahdollisuuden voittoon rankkareilla jos 8(?) ensimmäistä vetoa menee ruksiksi. :roll_eyes:

Hyvä peli oli Chrisulta, todellakin antoi joukkueelle mahdollisuuden voittaa vaikka yksi helpohko maali menikin. Mutta ehkä hän kuittas sen sillä syöttöpisteellään? :wink:

Otan nyt kantaa vain Heljankoon.

Tuo Kolehmaisen maali. Ei voi tuollaista maalia mennä maalivahdille, jonka joukkue taistelee top3 sijoista.

Juu, mutta siis mielestäni tämä johtui enemmän Tapparan aivan totaalisen urpoista maalintekoyrityksistä, ei niinkään Heljangon edesottamuksista?

Muuten hyvä peli Heljangolta mutta yksi helppo meni.

Itsekin tätä toki käytin äsken… “antaa mahdollisuuden voittaa” No antaa toki, mutta ei voita. Valitettavan usein loppupeleissä tiukat matsit ja kärkimatsit hävitään maalivahtiin.

Mun mielestä tuollaiset suorasta luistelusta melko läheltä tulevat vedot tuppaavat usein menevän kenelle tahansa maalivahdille. Viisikkopuolustus tuossa Kolehmaisen maalissa oli eniten pihalla. Oikein hyvä peli jälleen kerran Heljangolta. Rauhallista tekemistä, etenkin rankkareissa oli jäätävä.

Kolehmaisen maalissa torjunta asento mureni vastaantulossa ja se räpylä huitelee aivan väärässä paikassa.

Mun mielestä ei hävitty nyt maalivahtiin. Rankuissa varmaan kymmenen yritystä ja ei yhtään maalia.

Sehän se mutta laukaisu tulee keskilinjalta ja melko kaukaa…

Jep. Mutta pian ei enää rankuista ja niiden torjumisesta ole paljoakaan hyötyä.

No hitto, miksi me ei kokeilla sitä.

Ja ilman maskia. Ja kaukaa. Ja ilman yllättäviä sivuttaisia siirtoja ja ilman “kuningas laukausta”. Helposti sujahti maaliin. Turha tätäkään on paremmaksi kirjloitella.

Väsynyttä väsynyttä. Oneliner. Enkä tarkoita Heljankoa tai hänen pelaamistaan.

Heljangolta tänään hyvä peli. Jos ei kenttäpelaajat saa kahta maalia enempää 60 minuutin aikana niin mun mielestä turhaa haukkua maalivahtia tappion jälkeen.