Darts

Taylori on kyl hyväs iskus nyt. Toivottavasti säilyis loppuun asti. 180 pisteen heittoja sais olla muutama enempi jos ny jotaki pitäis parantaa… Ja kiva olis nähä 9tikan peli :wink:

1 tykkäys

Itse asiassa ei ole ollut lähelläkään

Oho, Taylori tuuletti. Ei oo täs pelis paljo tunteita näyttäny.

Olipa jäätävä suoritus

1 tykkäys

Hyvähyvä,lupaa hyvää lopputurnaukseen. Tolla pelil voi haastaa jopa Gerwenin.

1 tykkäys

Huomen illal kyl kova peli ku hollantilaiset ottaa toisistaan mittaa klo21 Van Gerwen-Van Barneveld. Tai no kaikkihan nää rupee olee kovii pelei.

2 tykkäystä

Day13
Finaali lähenee,pelit kovenee. Tän päivän kattaus ja varsinki iltapelit ovat huimia näin ennakkoon aatelleen. Nyt on kyseessä siis puolivälierät,huomenna välierät,sunnuntai välipäivä ja maanantaina finaali. Tän päivän kattaus::
Päiväpelit,suluissa ranking sijoitus:
N.klo14:45 Jamie Lewis(46) v Darren Webster(23)
N.klo16:15 Dimitri Van den Bergh(43) v Rob Cross(20)

Iltapelit
N.klo21:15 Michael van Gerwen(1) v Raymond van Barneveld(9)
N.klo22:45 Phil Taylor(6) v Gary Anderson(3)

MvG vs. RvB voittaja vie koko potin.

Itse paikan päällä jännäämässä näitä kinkereitä. Tänään iltapeleihin ja huomenna välieriä ihmettelemään Ally Pallyn hornankattilaan. Kova on möykkä ja meininki :wink:

5 tykkäystä

Nyt oli jäätävin suoritus, mitä minä olen nähnyt tuolla. Jamie Lewis löi 4-0 tiskiin, eikä kauan nokka tuhissut. Hän taitaa olla minun suosikki nyt, eli hänen panssarivaunuissa mennään.

Ilmeisesti nyt pelataan 5 erästä poikki?

Nyt pisti 7/8 tripla20:tä ja yhdeksäs häränsilmään

Se oli sitten 5-0

1 tykkäys

Näin minäkin ikävä kyllä pelkään että käy mutta niin kauan kun on heittoja,on myös toivoa jotta näin ei kävisi.

Lewis on kyl tullu täysin puskista.

:+1: :muscle: Himpun verran sait meikäläistä kateelliseksi. Kuvaappa videoo paikanpäällä ja laita johonkin nähtäville. Itellä on kyl tavotteena joskus päästä kanssa noita katselemaan

1 tykkäys

RvB:n bandwagonissa oon :+1::+1:

1 tykkäys

Tiukkaa on tanssivalla belgialaisella ja Crossilla. Tilanne 4-4 ja 5voitolla mennään siis jatkoon

Voi belgian poikaa ku ei tupliin osunu

Se missattu 132 (50, 50 ja tupla16 ohi), oli kyllä lähes maaginen yritys :ok_hand:

1 tykkäys

Ihan älytön ottelu. Oli lopussa monta mahdollisuutta katkaista, mutta ei begialaiselle kelvannut, huh huh. Tulukaa ny muutkin kattoon!!!

1 tykkäys

Kohta show alkaa nyt on odotettavissa erittäin tasainen ja hyvä darts näytös ainakin näin toivon.

1 tykkäys

Kaikki kynnelle kykenevät nyt mukaan. Titaanien taisto alkaa

1 tykkäys