EA Sports: NHL (pelisarja)

Hassuahan on se, että warettaminen on vaikuttanut pelimyyntiin positiivisesti, mutta näitä ei vaan suostuta ottamaan tosissaan koska “warettaminen on varastamista” paitsi muutama harva pelitalo. EU:han teki tästä ihan tutkimuksen.

Eiköhän EA:kin tuon tiedä mutta epäilee vaan myisikö tarpeeksi PC:llä.

Siitä on niin kauan aikaa kun itse olen peliä pelannut tai asentanut sitä, mutta muistan kyllä itsekin kyseisen white screen ongelman esiintyneen minullakin, mutta en kyllä muista miten sain korjattua. Tässä ketjussa pureudutaan kyseiseen ongelmaan https://www.tapatalk.com/groups/nhl04rebuilt/nhl04-launched-to-white-screen-then-sits-there-t1979.html

Oletko asentanut pelin C:/NHL2004 polkuun? Sen muistan, että modin asennusohjeita kannattaa seurata tarkoin ja tehdä juuri niiden mukaan. Neuvoa kannattaa kysyä myös tuolta palstalta ja osaavat varmasti auttaa asiassa.

Olisi mielenkiintoista tietää lukuja missä liikutaan kannattavuuden suhteen. Näin maallikosta luulisi, että ei pitäisi olla mikään älytön resurssien haaskaus kääntää pc:lle varsinkaan jos kerta samaa rautaa konsoleissa käytetään. Tämä nyt tällaista mutuilua, koska itsellä ei tosiaan ole mitään käsitystä luvuista ja resursseista.

Taisi olla viime versiossa jo keltaiset ja vihreät paidat. Ja Liiga paidat on ainakin kolme versiota ollut autenttiset mallit, ilman mainoksia. CHL-paidat kaikilla ne omaavilla myös mukana. Joten oikein kivan näköisiä esim Ultimate Teamin paidoiksi. Jos olisin porilainen niin tuo Ässien kolmospaita pelissä olisi törkeän hieno.

Joo mä luin tuon viestin päin itseään, en muistanut enkä jaksanut korjailla jälkikäteen. Nuokin kuvat oli NHL04:stä.

1 tykkäys

Itseasiassa kuvat ovat Xbox 360:n Legacy Editionista vuodelta 2016. Pääsääntöisesti ne päivittyivät ajantasaisiksi, mutta väliin sattui todella tökeröitäkin tekeleitä kuten NHL 14:n Tapparapaidat.

1 tykkäys

Ilmeisesti ei vaan mikään hirveen yksinkertanen homma, eli voi mennä kuukausia tiimin työaikaa (ja se on kallista tuon kokoisissa yrityksissä ja projekteissa) siihen että se peli portataan vaikkapa PC:lle ps4:ltä tai xboxilta. Eli voidaan äkkiä puhua monesta miljoonasta. Optimointi on se avainsana. Monesti kun näkee niitä surkeita tekeleitä pc:llä pleikka tai boxi peleistä niin onhan ne pahimmillaan ihan hirveitä, ei niitä pelaa kukaan ja kyse on nimenomaan siitä että optimointiin ei ole panostettu. Ehkä EA nyt kuitenkin miettii että PC peleistäkin saisi revittyä lisärahaa, etenkin varsinkin varmasti noilla loot boxeillansa mitä ne pelit on nykyään pullollaan ja kokeilee kuinka homma toimii.

Vaikka EA:ta pelifirmana vihaan yli kaiken, niin teen poikkeuksen ja ostan kyllä vaikka ennakkotilauksena PC:lle jos tulossa on. Onhan tuota tullut odotettua kun kuuta nousevaa :slight_smile:. Muut tekeleet kuten vaikkapa BF 5 jätän hyllyyn, kiitos Dicen idioottimaisen SJW pelleilyn.

Ai saakeli, eilen Kusti polkas uuden NHL19:n (PS4) kotiin. Ennen Tapparan peliä ehdin laitteleen sen kuntoon ja pelaamaan yhden pelin. Tapparan matsin jälkeen aloitin kauden ja yhden pelin pelasin. Tasona ammattilainen. Tuleeko tossa jotenkin helpommin jäähyjä kun 17 tai 18 malleissa? Meikäläisen jäähysaldo 41min, yksi tappelu! :smiley: Onneksi pelin kuitenkin voitin jatkoilla 8-7! :rofl:

2 tykkäystä

Kaikki jäähyt R1 rämpyttämisestä? :grinning:

1 tykkäys

Taisi tulla kaikki akselilla kampitus/huitominen/ryntäys! :joy:

1 tykkäys

Joo, eilen kanssa tuli luukkuun. Vähän ehti testaileen, kun ei illan peliä tarvinnu katsoa kun toisen erän puoliväliin asti. Luulen kanssa, että tulen tuossa turnauksessa olemaan kovilla jäähypörssin voittotaistelussa😂

E. Voi kyllä hetki mennä, että oppii tuon poke checkin jne oikea-aikaisuuden, ihan koko ajan tulee oltua jäähyllä. Hivenen turhauttavaa pelata puoli peliä alivoimalla mutta ei auta kun opetella. Saa nähdä vaan riittääkö kärsivällisyys vai heitänkö roskiin koko pelin ennen koko turnausta :joy: Onnistuin silti voittaan kyllä 3-4! Hellebuyick sai tehdä täyden päivätyön 42 torjunnalla :joy:
Ja onko muuten kellään muulla ongelmia yhdistää EA servereille? Mulla ei suostu millään nyt, en tiedä mistä johtuu, netti on kyllä ok.

3 tykkäystä

Kuinkas NHL 19 verrattuna edelliseen? Pistäkää ihmeessä mitä mieltä olette pelistä?

Nhl 18 oli kaikinpuolin niin huono, ettei siitä pääse kun ylöspäin. Itse ainakin tykkään tästä versiosta, en juurikaan huttia pelaile mutta franchise modeen on tullut mm. scoutti parannuksia ja nyt näkee pelaajien tilastot myös ennen Nhl:lää. Ei ainakaan vielä kaduta tuon ostaminen. En tosin ole varmaan edes kahta tuntia kerennyt pelaamaan.

1 tykkäys

Niinhän siinä taisi käydä (yllätys yllätys) viikon verran tämä oli erinomainen. Nyt tullut työpäivän aikana sen verran viestejä että ovat muuttaneet pokettamisen jonnejen itkujen takia lähes viime version pokettamiseen.
Testataan nyt vielä ite kuitenkin kotiin päästyä, mutta ei nyt kovin hyvältä kuulosta ympäri nettiä arvostelut ja omaan whatsappiini tulleet raportit.

Emt, mietinki kun muutamat tökki niin vitusti eikä mitään jäähyjä. Oksettaa.

1 tykkäys

Itse oikein koittanut saada kamppijäähyä takaapäin pokea spämmäten, tai def skill stickiä heiluttaen vihun jaloissa. Totta se on, niitä ei enää saa juuri mistään, toki ehkä 1/20 kerrasta jos halutaan olla näsäviisaita. Aivan vitun paskaa. Täysin sama pokehomma tuon yön pelaamispäivityksen jälkeen kuin NHL18 oli. Taitaa jäädä turnaukseen osallistuminenkin väliin ja onneksi tulee FIFA ensi viikolla.

Paras änäri aikoihin kun R1 saatiin kuriin ja heikommat ei voi sitä rämpyttää kokoaikaa. Mailannostoo seuraavaksi järkeä! :smiley:

Ei ketään nappais tulla maaliin eashl puolta kun muuten olisi viisikko kasassa.

1 tykkäys

Ei täällä kukaan Xboxin puolella jauha tuota uusinta tulokasta? Meikäläisen vois lisäillä jos haluaa. Yksitisviestiä vaan tulemaan. Oon sellanen semipaska ja semiagressiivinen RB:n hakkaaja, joka palasi änäreiden pariin muutaman välivuoden jälkeen.

1 tykkäys

Täytyy sanoa, että paskin uudistus ikinä tuo R1 spämmin palauttaminen. Mukava oli taas pelata netissä, kun kiekko spämmitään takaapäin jostain kolmen metrin päästä ja puolustus perustuu pelkästään sen R1 spämmin varaan. No, eiköhän ne ensi kesän hehkuta uutena uudistuksena tökkimisen vaikeuttamista ja pelit myy…

R1 toimi hyvin ainakin aluksi, nyt en ole kokeillut. Kiekon sai pois joutumatta jäähylle, kun sen tekee niinkuin oikeastikin. Mailannosto on myös tehokasta, mutta välillä voi olla yhtä X hakkaamista, jos vastassa on pelkästään tätä käyttävä ja itsellä palaa hihat. Voi mennä tovi kun vuoronperään nostetaan mailaa seisovin jaloin ja kumpikaan ei saa kiekkoa haltuun :smirk:.
Itse suosin taklausta. Aika maukasta vetää vastus levyksi kesken kikan.

2 tykkäystä