EA Sports: NHL (pelisarja)

Ei voi muuta, kun olla tyytyväinen, ettei oo viä tullu peliä hankittua. Ehkä jostai ale-laarista joskus.
Ite tulee pelailtua eniten online versus-modea ja eniten 18:ssa vitutti se, että botit laahas ku juoksuhiekassa. Vastustajan ukot taas notkeita ja nopeita. Botit eivät ehtineet hyökkään, eikä puolustaan. Nettinä kokeiltu kuidut jne, mut sama ongelma

Itse tykkään pelata online joukkuepeliä. Nhl 17 oli vielä hyvä systeemi. Oli kaksi vaihtoehtoa. Joko suoraan liityit joukkueen mukaan ilman mitään pelaajan luomista tai sitten eashl. Nhl 18 oli pelkkä eashl. Sekin oli ihan ok. Mutta tämä nhl 19 jotain ihmeellistä ulkoilma höntsäilyä missä soi joku poppi kokoajan taustalla. En tykkää!

1 tykkäys

Juuri HUTtia pelasin. Ei tarvinnut kuin hipaista R1 painiketta niin tuli jäähy. Siirryin käyttämään muita menetelmiä.

NHL 19 saa kyllä liian helposti hyviä pelaajia.
Veli avasi Pronssi paketista 89 Alumni kortin, jonka hinta on about. 300k
Itse avasin pelin alkuvaiheessa myös hopea paketista 86 Alumni kortin, jonka hinta on sekin ihan hyvä, 45k

3 tykkäystä

Ite saanu kultapakasta kok83, eli aivan paskaa :smiley: Ostin sen kalleimman pakankin niin paras oli 80 kokonaisuus :smiley:

1 tykkäys

Avaa hopea- ja pronssi paketteja. :wink:

On kyllä aivan perseestä nää omat maalit kuinka helposti niitä tulee puolin ja toisin. Joskus ratkee jopa peli siihen.

Itse itseäni ja ongelmia lainaten. Annoin wintoosan etsiä itse omat yhteensopivuusongelmien vianmääritykset, niin johan alkoi toimimaan. (en ole koskaan oikein uskonut noihin, kun niin monesti ne ovat wintoosan omat ongelmien ratkomiset ovat olleet täyttä kuraa.)

On tää muuten vaikea modi / tekele, taikka olen sitten ihan paska.

Windows on aiheuttanut aika monta ongelmaa tämän modin kanssa. Alkuun taisi olla WIN10:n kanssa pahoja yhteensopivuus ongelmia ennenkun asia saatiin ratkaistua. Koko ajan vaikeammaksi käy tämän pelin päivittäminen tätä menoa kun winukka alkaa laittaa hanttiin.

Onneksi ajattelin pysyä seiskassa. Vanha koneeni ei kympistä tykännyt (tosin alkoi olla jo aika “rikki”) ja en kyllä itsekään win10 tykkää, joten seiskassa ollaan ja pysytään hamaan tulevaisuuteen.

^Tuli tästä mieleeni, että ainakin 2000-luvun NHL-peleissä oli aika vahva kuminauhatekoäly. Kuminauhatekoäly on ehkä tutumpi termi autourheilupeleistä. Se tarkoittaa sitä, että kun johdat kisaa, tietokoneen ohjastamat haastajat tulee koko ajan aivan kintereillä vaikka ajaisit elämäsi kisaa ja vastaavasti jos ajat jotain takaa, pysyt koko ajan vähintään kannoilla vaikka hinkkaisit seiniä kaikissa mutkissa.

Tämä kääntyy NHL-peleihin niin, että tietokone teki välillä ihan päättömiä maaleja. Skriptattuja kuin jostain kiekkojumalien käsikirjoituksesta. Tietokonejoukkueen tuuletuksissa näki, kuinka he veivät ruskean kirjekuoren mun tietokoneen ohjastamalle kassarille. Vastaavasti kaikkia pelaajan maaleja ei laskettu. Uusinnoista näki ihan selvästi, että kiekko kävi maalissa, mutta sitä ei laskettu. Ja tämä oli todella toistuvaa ja systemaattista. Että meni hermo.

3 tykkäystä

Tuostahan on kovat väittelyt netissä onko änäreissä nykyään ice tilttiä, eli yhtäkkiä toinen saa hirveen hurmoksen. Tarkoituksena tietysti tehdä peleistä jännempiä ja lisätä viimeisten minuuttien tasoituksia. Vaihtuuhan se momenttumi toki oikeassakin lätkässä, joten ei tuo nyt sinänsä minusta väärin ole.

1 tykkäys

Käytiin @Donizimo ja @hellno kanssa ottamassa vähän EASHL höntsyä. Tiukka maalin peli ja 2-3 kuokkaan. Reenijumia vielä mutta keväällähän nää pelit vasta ratkotaankin.

Joukkueen peliasu alla.

5 tykkäystä

Lekiin koko poppoo :sunglasses:

2 tykkäystä

Lekin bussi odotteli pihalla. Juntusen haamunkin olin havaitsevani. Oli mukavaa pelailua kyllä :slight_smile:

1 tykkäys

Kemiläinen toilaili viivalla jne :joy:

1 tykkäys

Kertokaapa mulle lähivuosien Änäri sarjan veteraanit… …MIten HELV… tuo aloittaminen toimii? :smiley:

Olen pelaillut viimeksi varmaan 2009 vuoden NHL:ää itse ja tänään tää uusin alle, mutta toi aloittaminen on ihan täyttä hepreaa.

Ja jäähyily on näemmä “vähän” muuttunut, nimimerkillä 32 minuuttia boksia ekassa matsissa.

Mee harjoitusleirille änärissä :slight_smile: Sitä on niin vaikee näin neuvoa, mutta sielä kerrotaan. Ja näytetään.

Ja joo ei kannata rämpyttää sitä R1, taklata numeroihin tai rämpyttää X väärässä paikassa :smiley:

1 tykkäys

Okei, en hätäsenä edes huomannu moisia harjotusleirejä :D. Täytyy tsekata!

1 tykkäys

Kannattaa olla tosi tarkkana sen mailalla huitomisen kanssa, itsellä taisi olla ekassa matsissa yli 40min boksia ja pääasiassa kamppeja! :joy: Muuttui jotenkin todella paljon -17 ja -18 peleistä.

1 tykkäys