Eppu Normaali lopettaa vuonna 2026

Vaimo nappasi pari lippua suht iisisti heti noin 9:05, vaikka vielä kämmäsi ensin koodin kanssa ja joutui tekemään homman kahdesti.

1 tykkäys

Just testasin appilla, niin toimi ja koodinkin kertoi.

2 tykkäystä

Juu, A-katsomon paikat meni jo mutta saatii jeejee seisomapaikkoihin 4 lippua

Liput on, nyt toimi hyvin puolen tunnin odottelun jälkeen Elisan kautta.

2 tykkäystä

4 x Jee Jee 8.8

3 tykkäystä

Jos jollain jää ylimääräinen 8.8. Seisomapaikkalippu, laita viestiä!

Eli siis lopettavat keikkailun.

Jos oikein ymmärsin Martin kommenteista, niin saattavat jopa julkaista tulevaisuudessa uutta musiikkia.

1 tykkäys

Hotellit varattiin ilmeisen nopeasti.

Noo. Onneks mittarilla pääsee kotio ja liputkin keikalle jo ostettuna :slightly_smiling_face:

1 tykkäys

Suhteellisen rivakasti meni liput kaupaksi konserttisalikiertueelle sekä stadionkeikoille.

2 tykkäystä

Olen valmis ostaa 2x kenttälippua joko Ratinaa tai Boltille, jos joku sai ostettua

Yksi kenttälippu (n.90€) haussa. Muuten pitää mennä yksin ilman kaveria :pensive_face:

Eli jos jollekkin tarttui ylimääräinen Ratinaan niin olen kiinnostunut!

Jos jollekkin jää/jäi ylimääräiseksi 2 etukenttä tai normikenttä lippua 8.8 niin olen kiinnostunut

Ratinaan hakusessa 2kpl istumapaikkalippuja, jos ylimääräisiä, niin olen kiinnostunut!

Nyt jäi kyllä sen verran moni varmasti nuolemaan näppejään ettei varsinaisesti yllättäisi jos jossain kohtaa ilmoitettaisiin lisäkeikasta :sweat_smile:

En kyllä toisaalta jaksa siihen uskoa kun näissä jäähyväiskeikoissa on aina se että joku pahoittaa mielensä kun ei pääsekkään sille oikeasti viimeiselle keikalle. Popedakaan ei siihen lähtenyt.

Tässä se lisäkeikka olisi tuo edeltävä perjantai, jolloin tämä nyt myyty stadionkeikka olisi edelleen se vihoviimeinen.

3 tykkäystä

Eiköhän sieltä jotain lisähyvää ole tulossa :thinking:

Olisko Olympiastadion? Kyllä Eppu senkin myisi hetkessä loppuun.

Ei meidän rannalle jääneiden auta kuin kaivaa vanhat c-kasetit ja LP-levyt esiin :grin: .

5 tykkäystä

Lisäkeikat Boltille ja Ratinaan. Myynti alkaa keskiviikkona klo 9.00

4 tykkäystä