Faniryhmät ja kannustaminen kotiotteluissa

Ota ne vieruskaverit mukaan

2 tykkäystä

Onko SO erillinen kuin Tappara Fanclub, eikö riitä jos tuon virallisen? fanclubin jäsen?

SO on Fan Clubista täysin erillinen poppoo :slight_smile:

1 tykkäys

Keskustelu rupesi rönsyilemään ulkopuolelle fanituotteista joten annoin lippua.Sinun ja muutamien muun henkilöiden viesteille.Hyvää keskustelua,mutta.Jatkettaisiko fanituotteista keskustelua ping @henkilökunta

Tappara Fan Club = Tapparan virallinen kannattajaryhmä
Sinioranssit = Tapparan epävirallinen kannattajaryhmä

Miksi pitää olla kaksi eri porukkaa, kysyy tyhmä ja tietämätön ?

Jaahas, mikähän tuohon oli syynä, tuohon irtautumiseen? Tappara Fanclubin vanhat parrat ja vanhoillisuus? Liittyykö jollain tapaa tuohon seisomakatsomokeskusteluun. Silloin ennen vanhaanhan fanikatsomo sijaitsi toisessa kulmassa kuin nykyinen SO. Taitavat “vanhakantaiset” faniclubilaiset olla edelleen samassa paikassa

Onko SO:lla nettisivuja, jos niin kiitos linkistä.

Ps. Mitkä ovat Tappara Fanclubin ja SO:ien jäsenmäärät? Kuuluuko moni molempiin?

Sinioranssit lähti viemään toimintaa enemmän toiseen suuntaan. Fanclub on vähän kaiken kansan hiljainen kerho, josta kukaan ei oikein tiedä, että kuka siellä on se ns. pääpamppu ja mitä kautta näitä asioita hoidetaan.

SO:lla samat ongelmat, mutta paljon näkyvämpi ja ÄÄNEKKÄÄMPI porukka. SO taisi imaista äänekkäimmät klubilaiset, näin mä sen näkisin.

3 tykkäystä

Huomaan, että olen omalla panoksellani osallistunut keskusteluun, joka ei oikeastaan kuulu tähän ketjuun, sori siitä. Ylläpito löytänee näille SO ja Tappara Fanclub viesteille oikean “kodin”.

Siihen mä en osaa vastata, kun en päättävässä asemassa ole kummassakaan ryhmässä. Itsekin haaveilen yhdestä ja isosta porukasta.

@krobbe http://so11.fi Ja kuulun molempiin!

1 tykkäys

Jos tänä keväänä jätettäs ne läpsyttimet pois.

1 tykkäys

Ei me voida, on jo sovittu, kun oranssi läpsytin sattuu kohille, niin joukkue otetaan oranssilla vastaan jäälle.

10 tykkäystä

En näe mitään vikaa läpsyttimissä. ±0 tuleeko lisää ääntä mutta väriä ja sponsoreille mainospaikkoja. Niistä saa monet lapset muiston pelistä.

6 tykkäystä

Ymmärrän periaatteessa läpsytinvastaisuuden, mutta täytyy kyllä sanoa, että jos tunnelmaa haluaa Hakametsän kirkkoon edes vähän, niin niitä on käytännössä pakko olla… :confused: Sehän se hienoa olis, jos ihmiset taputtaisivat, mutta eivät ne sitä tee. Läpsyttimien kautta myös ne hiljaisemmat saadaan edes vähän mukaan kannustamaan ja tunnelmaa nostettua.

14 tykkäystä

Joo, ja sitten välillä huudot hävii siihen, kun ihmiset alkaa niillä läpsyttää. Ja ei ole mitää läpsyttimiä vastaan itelläni, mutta ei kai niitä tarvitse joka kausi käyttää?

Se on hyvä idea, mitä @Messi ehotti. Jos oranssit läpsyttimet, niin kaikki levittäis ne, kun pelaajat tulee sisään. Niin olisi huikeen näköistä! Lahessa tota kokeiltiin joskus, ja oli onnistunu veto.

1 tykkäys

Taputtaminen ja huudot, ihan sama miten kannustaa kun vaan kannustaa. Huutosakki vaan pitää olla sen verran älykäs että ei yritä kilpailla sen taputtamisen kanssa. Eipä silti, huudoille jää kyllä runsaasti aikaa vaikka olis mikä peli menossa.

2 tykkäystä

Itse en kans ole läpsyttimiä vastaan mutta itse en niitä käytä ollenkaan. Omat lapset tuli ekaa kertaa peliin runkosarjan loppupuolilla ja huomasivat läpsyttimet ja oli ihan haltioissaan kun kuulu kova ääni :smiley: meni hienosti tahdissa jopa, kun SO iski tahtia. Ikää siis 2 ja 4 :slight_smile:

6 tykkäystä

Ei oteta, kun niistä on jo sponssirahat tulossa (mainokset myyty) ja painokoneet laulaa. Business rules.
Ei muuta kun hakaamaan.

Kai se on pakko, toivottavasti kestävämpii kuin viime kaudella.

1 tykkäys

Noissa läpsyttimissä on vaan se idea, että niistä kilahtaa kirstuun ihan mukavasti rahaa. Onko kukaan edes heittänyt mitään validia ideaa ilmoille, että millä nuo poisjäävät rahat kuitattaisiin? Nostetaanko lippujen hintoja? :smiley:

7 tykkäystä