Fanitoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen jääkiekko-otteluissa

Tässä pitäisi olla suora linkki kyseiseen videoon.
https://www.facebook.com/heikki.turki.1/videos/382083696038217/

https://streamable.com/1fcow

Tuosta pääsee kaikki katsomaa, jos ei ole ryhmässä/facebookissa.

3 tykkäystä

Nii, molemmat niin katsoja kuin Rautiainen toimii tässä todella upeasti. Ei muuta kuin patsasta veistelemään.

26 tykkäystä

Nopea virheen myöntäminen ja anteeksipyyntö.

16 tykkäystä

Raumalla on aina “hyviä” huutoja katsojilta. Sillon kuin Ilkka Pikkarainen pelasi TPS:ssä eräs katsoja huusi hänelle “Tommonen rotta kuuluis häkkiin”, kun Pikkarainen oli jotain kentällä tehnyt. Pikkarainen huusi takaisin “Vitun pelle mä tapan sut” ja samalla joku TPS valmentaja ohjasi häntä kohti koppia tuon jälkeen.

Toki pelaajan ei noihin kuuluisi reagoida mitenkään, vaikka kuinka vituttaisi.

10 tykkäystä

3 posts were merged into an existing topic: Palautetta kanssakeskustelijoille

Ottamatta muuten tähän kantaa, mutta ainakin on hyvin viritelty huuto :smiley: Nää vaatii tilannetajua. Toki makuja on monia ja en myöntäydy näiden suureksi faniksi, mutta joskus nää on ihan hauskoja :smiley:

1 tykkäys

Minä luulin jutusta kuulleena, että kyseessä oli joku nuori jantteri joka oli Radulle huudellu. Tuohan on “aikuinen” äijä. K*****i varmaan kasvoi ainakin 20cm tuosta huutelusta hävinneelle joukkueelle…
Eipä sillä, ei olisi Radun pitänyt edes katsoa päin…

Kovasti tuntuvat Ilvesläiset ja moni muukin hyväksyvän Rautiaisen uhkailut siinä missä Radu ite katuu asiaa :smiley: On kuulemma oikein sanoa noin kun katsoja huutaa tollain :smiley: Toi vaan ei oo kovin hyvää mainosta kenellekään jääkiekon kannalta.

1 tykkäys

Itse en ole missään nähnyt hyväksyviä viestejä huuteluun liittyen. Toki en ole missään facebook ryhmässä, joten sitä en tiedä mitä siellä puhutaan.
Ei ole hyvää mainosta ei, eikä käytöstä.

1 tykkäys

Siellä alkaa ilveksessä menestyspaineet sekottamaan nuppia. :wink:
Se on ihan eri asia aloittaa kausi kun odotukset on jotain muuta kuin pohjasakkaa.
Rautakorpi varmaan voi antaa vinkkejä Kivelle, kuinka tässä uudessa tilanteessa toimia. :smile:

3 tykkäystä

Niin, ehkä Karri voi sitten antaa Rautakorvelle vinkkejä miten voitetaan mestaruus altavastaajana.

Pelaajan ei pitäisi missään tilanteessa reagoida noin fanien huuteluihin, mutta Rautiainen on todennäköisesti pelaaja joka lataa paljon tunnetta pelaamiseen ja pelin jälkeen ollaan vielä pitkän aikaa zonessa. En pysty ymmärtämään näitä katsojia, jotka huutelevat tälläistä paskaa aitojen takaa. Pelkurimaista ja idioottimaista touhua.

8 tykkäystä

Juuri näin. Mutta jos elämässä ei ole muuta sisältöä niin valitettavasti näin saattaa käydä. Toivottavasti huutelijalla ei ole lapsia…

Mitä juntti huusi ja mitä Rautiainen vastasi? Mulla ei tuo klippi aukea.

“Mä hakkaan sut”

1 tykkäys

Helppo näitä on arvostella täysin ulkopuolisena, mutta ainut oikea tapa pelaajana on olla huomioimatta moisia huutoja. Ja ainut oikea tapa oman ylilyönnin jälkeen on toimia niinkuin Rautiainen teki- julkinen anteeksipyyntö omasta provosoitumisesta. Kyseinen katsoja voisi nyt myös yrittää jollain tavalla sovittaa huutelunsa Rautiaisen suuntaan. Seuraavassa Lukko- Ilves-pelissä kättä päälle ja kuva someen?

1 tykkäys

Tuskin tuo katsoja katuu pätkääkään, nyt tuli somejulkisuutta ihan kohtuullisesti. Odotettavissa kahta kauheampaa öyhötystä.

1 tykkäys

“Rautiainen vitun kääpiö opettele pelaa”

“Mitä, häh, mä hakkaan sut”

“Älä tuu mulle ennen ku opit pelaa vitun pelle”

8 tykkäystä

Jep, kyseisestä huutelijasta on aika paljon kiinni. Rautiainen paikkasi mokansa niinkuin vain voi.

Vaasalaisfanit tappelevat jopa keskenään.