Foorumilaisten mielimusiikki

Tämän ja viime kauden pettymyksiä sulatellessa (ja ensi kauden lässähdystä odotellessa) toimii tämmöinen musiikki.

1 tykkäys

On se ajaton biisi vaan. Mooresta on aika jättänyt, mutta musiikki elää ikuisesti.

1 tykkäys

Ens viikon lauantaina Vastavirralla kunnon vitun musikaalista kidutusta:
https://europe1.discourse-cdn.com/tappara/uploads/default/original/3X/b/3/b37a8f8d0a051fcbd5c448fcc172cfa5c5d7316e.jpeg

5 tykkäystä

26.4 julkaistaan ilmeisesti seuraava musiikkivideo Rammsteinin tulevalta levyltä… Stay Tuned :radio:

Tässä teaseri tulevasta musiikkivideosta:

2 tykkäystä

Tuossa Mooren videossa on Wolverine rumpalina :joy:

Tässä uusi biisi kokonaan eli “Rammstein - Radio”:

7 tykkäystä

Näissä parissa uudessa Rammsteinin biisissä on hauska koukku. Parilla ensimmäisellä kerralla ei oikein pääse niihin kiinni, varsinkaan kun jollain kännykällä kuuntelee, mutta kun laittaa potikat koilliseen, niin johan alkaa toimimaan.

3 tykkäystä

Jep.Livenä paikan päällä kuunneltuna toimii vielä “potikat kaakkoon” vaihtoehtoakin paremmin.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Näinpä… Parasta Rammstein on potikat ja pyrot kaakossa :innocent: Olisipa jo elokuu…

1 tykkäys

Mielestäni ensimmäinen Rammsteinin uusi biisi Deutschland oli melkoista kuraa. Noin 30 kuuntelun jälkeen biisistä ei ole jäänyt yhtään mitään mieleen. Se on pelkkää tasaista äänimassaa. Itse en ainakaan pysty tavoittamaan biisin melodiaa, jotta voisin hyräillä sitä mielessäni. Video toki on hieno ja sillähän biisi ratsastaakin. Voi toki olla, että aika muuttaa mielipidettäni, mutta epäilen.

Tämä uudempi Radio sen sijaan on jo koukuttavampi biisi, mutta senkin suhteen pakko katsoa, miten se toimii, kun kuunteluita kertyy.

2 tykkäystä

Itse myös odottelen varsinaista albumin julkaisua ja kuinka se toimii kokonaisuutena. Viimeisillä Rammstein levyillä on ollut myös muutamia “täytebiisejä” hyvien joukossa… ei ihan täyttä hittikimaraa.

Jännä juttu musiikkivideoiden julkistuksessa on ollut se, että niitä on julkaistu tulevan levyn biisilistan järjestyksessä… Onko seuraava sinkku Zeig dich?

Deutchland (Germany)
Radio
Zeig dich (Show yourself)
Ausländer (Stranger)
Sex
Puppe (Puppet)
Was ich liebe (What I love)
Diamant (Diamond)
Weit weg (Far away)
Tattoo
Hallomann

3 tykkäystä

Pistelin tuossa taannoin ÄXään tilausta Rammstein ja Sabaton.

4 tykkäystä

13 vuoden odotus on päättymässä ja uusi Tool -bändin albumi julkaistaan (toivottavasti) 30.8… hetkihän tässä edellisestä ehti vierähtääkin…

2 tykkäystä

Tänään se tuli. Rammstein uusin.
On kova. Aivan älytön. Omasta mielestä. On kyllä hieno fiilis kun pääsee Ratinaan!

1 tykkäys

Olen vuosia pitänyt Eluveitietä bändinä, jolla on pari kolme hyvää biisiä per levy ja loppu on enemmän tai vähemmän täytettä. Olen siis kuunnellut yksittäisiä kappaleita paljon, mutta levykokonaisuuksia en juurikaan.

Vuonna 2017 bändiin kuitenkin liittyi uusi naislaulaja Fabienne Erni ja voi pojat: se kyllä kuuluu. Erni on aivan eri kaliiberia kuin bändin edelliset naislaulajat, jotka eivät varsinaisia solisteja olleetkaan, vaan lauloivat lähinnä soittamisen ohessa.

Uusi levy on bändin aiempien tuotosten tapaan erittäin pitkä, mutta kerrankin kokonaisuus pysyy kasassa ja lätty on kauttaaltaan tasaisen vahva. Kehtaan jopa väittää, että tänä vuonna tuskin tulee kovempaa metallilevyä kuin Eluveitien uusin, mutta varma siitä ei tietenkään voi olla. Yhtä hyviä levyjä saattaa jokunen tulla.

Tänään ilmestyi Ismo Alangon uusi levy:Minä halusin olla niin kuin Beethoven. Ny kyllä vaatii kuuntelukertoja kokonaista kaksi;toimii. Alangon musikaallinen nerous puree ja lujaa minuun.

3 tykkäystä

Ismo oli telkkarissa jossain hömpääohjelmassa ja pistin merkille että kun on tullut ikää lisää niin alkaa näyttämään Ilkka Kanervalta.:zipper_mouth_face:

1 tykkäys

Minä ostin kauppareissulta halvennuskorista Klamydian Aikuisilta kielletyn.
Tuo oli varma valinta, kun tietää nyt jo mitä levy pitää sisällään vaikka on vielä muoveissa.:laughing:

2 tykkäystä

Juu,toimii. Vesku on jaksanut tehdä sitä omaa juttuaan vuosia,eihän sitä voi muuta kuin kunnioittaa.

1 tykkäys

Ei kuulu nyt yhtään tänne, mutta… Oltiin pari vuotta sitten soittamassa Naantalin kylpylässä ja menimme syömään t-paidoissa ja farkuissa siihen hienostoravintolaan. Herrasmiestarjoilija sanoi että TE olette varmaan illan bändi. Kun kysyimme että mistäs arvasit, niin sanoi että kyllähän sen päältä näkee.

No miten tämä liittyy Klamydiaan? No heillä oli keikka Naantalin Kaivohuoneella ja olivat majoittuneina kylpylässä. Jokinenhan ja roudari oli myös syömässä siellä ja kirkkaanvihreä irokeesi loisti särmin takaa. Mietittiin että mitäköhän heille oli sanottu…

2 tykkäystä