Foorumilaisten omat jääkiekon pelaamiset

Tänään starttaa oman joukkueeni Viiva HC:n kausi ensimmäisellä sarjapelillä Klaukkalan hornankattilassa! Itse operoin kolmosen vasemmassa laidassa. Piti olla pakkina, mutta tämä on parempi!

5 tykkäystä

Ei ole Viiva HC:n kausi lähtenyt vahvasti käyntiin. Kolme peliä ja yhtä monta tappioo. Olisiko reenijumia? Oma peli mennyt kohtuullisesti. Eilisessä 2-6 tappiossa 0+1 ja +1. Olin se kuuluisa rightin pakki. Keskiviikkona lähdetään vieraspeliin Tikkurilaan hakemaan avausvoittoa! Taas.

Ps. Mikäli haluaa tukea Suomen huonointa jääkiekkojoukkuetta, löydymme facesta!

2 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/Bsh25wcByme/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1p2lfir90ktvy

Suomen kovin jengi! :smiley: Itsekin olen kuvassa mukana, tili ei ole minun.

2 tykkäystä

Aamujäät, nousu oikeaa laitaa pitkin puolustajan häiritessä, B-pisteen kaarelta suorasta luistelusta täydellinen rannelaukaus veskarin kilven alta tolpan kautta maaliin! Ai että, ehkä hienoin tekemäni maali, ei varmaan koskaan enää! :joy:

10 tykkäystä

Vetikö suonta, kun teit tämän suorituksen? :grin:

Ei ja usko tai älä, yritin nimenomaan ampua kilpikädelle! :smile: Mä oon lukenut netistä, että me tamperelaiset, Tesoman kupeesta kotoisin olevat, rightin puolen pelaajat ollaan kovia maalitykkejä! :sunglasses:

4 tykkäystä

Eilen oli mielenkiintoinen peli. Tuomarilinja oli vähintäänkin outo. Ja pelin tulos, 0-0 harrastepelissä ei liene kovin yleistä. :smiley: Itse pääsin lähimmäksi, kun ammuin tolppaan. Meille 22min jäähyjä, kaverille 16min. Vähän vihaisemmin kun katsoi toista, niin joutui boksiin. Itse sain puhtaat paperit.

Tässä on vain kaksi vaihtoehtoa. Helvetin kovat veskarit tai helvetin huonoja maalintekijöitä. Veikkaan jälkimmäistä. :wink:

6 tykkäystä

No joo hyökkääjätkään ei kummallakaan ollut ihan läsnä, mutta veskarit oli kyllä hyvin hereillä niissä paikoissa, mitä tuli. Aika paljon ainakin meillä meni kulmissa nyhjäämiseks, oikein ei päästy tekopaikoille.

1 tykkäys

Mitäs höntsyä tulee pelailtua? Kunhan mielenkiinnosta kyselen :thinking:

Oliks teillä Rautakorpi penkin takana? :wink:

4 tykkäystä

PK-seudulla on sellainen kuin HIKU (harraste ilta kevyt ultralight), ei lämäreitä eikä taklauksia. Eli ringetteä kiekolla. :smiley: Täällä on aika monia eri sarjoja, Stadiliiga niistä kovin. Siellä lämätään ja sarjassa pelaa vanhoja liigaukkojakin monia. Ja ihan entisiä pelaajia tarunhohtoisestakin. Oma taso riittäisi pelaamaan korkeammallakin, kuin nyt mutta meillä on hyvä kaveriporukka tossa, niin sitten pelaan siellä. Aikanaan lopetin ihan taklauskiekon parissa.

1 tykkäys

Jukka oli Skypen kautta meihin yhteydessä ennen matsia ja antoi vinkit! :smiley:

1 tykkäys

Itse nyt opiskelemassa Tampereella niin höntsykiekko kiinnostelisi. +10v tullu pelailtua, viimevuodet työ/harraste yms porukoissa kaukalopalloa kunnei ole kiekkovuoroja ollut saatavilla.

Hämeen alueella pyörii myös harrastesarjat ja joukkueita näyttäisi olevan Tampereellakin. Klikkaa linkkiä. Sieltä löytyy joukkueet ja yhteystiedot ja sitten kyselemään, olisiko jossain paikkaa. :blush:

Tampereella on varmaan 100 harratejengiä ja höntsyporukkaa. Harrasteliigoja pelataan useammassa divisioonassa, vähän kaudesta riippuen. Lisäksi vielä seniorien ikäsarjat.

Jääkiekon Mekka, myös puulaakissa.

Pitäisi olla “sisäpiiriläisiä” että kehtaisi mennä😂

Höpö höpö. Nyt ollaan Tampereella. Rohkeasti vaan kyselemään ja etsit sellaisen porukan johon olet vahvistus. Monellakin on tarvetta vähintään tuuraajille, joka sitten yleensä muuttuu vakijäsenyydeksi. Puhun melkoisen pitkällä kokemuksella, pelaajan ja joukkueenjohtajan roolissa.

3 tykkäystä


Kauden eka ja varmaan viimeinen peli pelattu ja todistetusti ainakin kerran sai hanskan eteen. Pakko oli kolme viikkoa aikaa käydä kerran ulkojäillä, että ei ihan viime vuotisen pelin pohjilla lähtenyt liikenteeseen.

6 tykkäystä

Lopetin oman varsinaisen pelaamisen pääsarja- tasolla toisessa lajissa kuluneen vuoden sisällä ja koska jotain pitää harrastaa, aloitin jääkiekon vuosien tauon jälkeen pk- seudulla 3-divarissa. Hauskaa ja sopivan haastavaa on ollut. Sopivan totista, sopivan rentoa.

Sellaisen huomion oon pk- seudulla tehnyt, että jäitä olisi vaikka joka päivälle. Facessa pyörii oma ryhmänsä, missä etsitään irtopelaajia vuoroilla aamusta iltaan ja niin ollen ilman “kotiseuraakin” saisi helposti esim. 4-6 jäät viikossa (10- 15e/ kert) jos vaan haluaa. Myös se yllätti, että Tampereella asuessani tottui siihen, että nämä alemmat vuorot oli yleensä yhden tunnin. Täällä lähes poikkeuksetta on vuoro 1,5h.

Työreissuilla esim. Tampereella voisi tällaisia vuorovierailuja voisi harkita, jos niitä siellä on?

1 tykkäys