Hakametsä: Musiikki ja DJ

Vinkkejä/ohjeita soittoääntä varten löytyy varmasti täältä

Toi esittelybiisi jäi mieleen heti viime kaudella hallissa käydessä, just sopivan energinen ja -tyylinen biisi ja toi hakkaava komppi toi oikeanlaisen fiiliksen. Hienoa työtä!

Kiitos @bastardo! Erityisen hienoa kuulla positiivisia kommentteja jengiltä täältä, koska sehän se on tärkeintä, että hallissa käyvä porukka diggailee ja että biisi on sopinut tunnelmaan.

1 tykkäys

Brother Firetriben uusi biisi Taste Of A Champion voisi sopia mestarijoukkueelle? :wink:
Okei, vähän siitä voi tulla makujen prisma mieleen, mutta silti olisi kiva kuulla biisi hallissa.

2 tykkäystä

On muuten pahimpia korvamatoja mitä olen kuullut pitkään aikaan.

1 tykkäys

Mikä se kappale on ennen peliä tulevassa historia -videossa?

Thomas Bergersen - Undying Love

1 tykkäys

Johtuiko kummius ottelusta, kun Sportti pelin pelikatkoilla soi pelkästään eurohumppa? Vai onko tämmönen kura soinnut jo aiemminkin kaudella pääsääntöisesti.

Oli muuten tuossa Sport-pelin loppupuolella musiikki ihan järjettömän kovalla.

Itselle ihan sama vaikka musiikki soi hiukan kovalla, mutta antais edes sen soida välillä. Samat mainoslauseet ja videot jokaisessa erässä. Kerta tai kaksi riittää ihan hyvin mainontaan.

Kyllä tunnelmaa nostattaa kattoon “katosiko kiekko”, “kestääkö puolustus” ja “tilaa siivoussissit”.

4 tykkäystä

Ja sitten kentälle ilmestyy siivoustissit.

9 tykkäystä

Tämä Tapolan lohkasu nousi ihan Neljän tyrän tasolle :smiley: :smiley: :smiley: kolme hymiötä tällekkin

Jälleen tänään soi osa biiseistä ihan järjettömän kovalla. En tiedä johtuiko paikasta (C2 rivi 10) vai oliko DJ:llä vain nupit ihan kaakossa. Ihan jees kun koitetaan tunnelmaa nostattaa biiseillä… mut oon ite vähän sillä kannalla, että tärkeintä on hyvä biisi ei kova äänenvoimakkuus.

Minä taisin kuulla tänään hallilla yhdeksän kertaa, että otteluisäntänä oli Kultajousi. Onko tuo kuulutusten toisto välttämätöntä?

Hermot meni siinä määrin, etten ainakaan ole tuolta mitään ostamassa.

Oli epätavallisen kovalla tänään, tosin olen ollut vain muutamassa pelissä paikanpäällä.

En huomannut et ois mitenkään epätavallisen kovalla ollu tänään (Melkein kaikissa siis paikanpäällä olleena), mutta saatan olla tottunut epätavallisen kovalla olevaan musiikkiin.

Eiköhän tuo ole otteluisännän kannalta pakollista. Maksavat varmaan jonkin moisen pinkan euroja siitä että tuota toistetaan riittävän monta kertaa…

Ymmärrän tuon rahan voiman. Luulisi kuitenkin, että tuonne saisi otteluisäntiä, vaikka isäntä kuulutettaisiin jokaisen erän ensimmäisellä pelikatkolla. Ja aloituskiekon pudottamisen yhteydessä. Eiköhän siinä olisi jo riittävästi?

Kolme kertaa erässä on täysin ylimitoitettua, kun katkoja ei kuitenkaan yhdessä erässä ole mitenkään mittavasti. Ainakin omalla kohdallani tuo “ylimainostaminen” aiheuttaa harmitusta.

Voi toki johtua omasta paikastakin. Tuo Hakametsän audiosysteemihän on melkoinen viritys… ihan paikasta kiinni miltä kuulostaa. Toisaalla jyrisee vain basso ja toisaalla saa ihan hienosi fiilistä. Tuntu ainakin tänään, että heitteli kauheesti voimakkuus.

1 tykkäys