Hauskoja juttuja ja tarinoita

Missä vaiheessa tämä tapahtui? :thinking:

@TeroJ :facepunch:t3:

1 tykkäys

Mies HIFK:n hupparissa tänään pelissä. Kannusti Kärppiä. Iso paha Tappara, me vs muut.

1 tykkäys

En minäkään mitään näkisi, jos minulla olisi nuori lyyli käsipuolessa. Näin lausuisin topicin hengessä :smiley:

E. Tapahtui ennen peliä D-mutkassa.

4 tykkäystä

Pääsi Messi livahtamaan ohitse. Ihan kuin futiksessa. Pahoittelut kuuroudesta. :sweat_smile:

3 tykkäystä

Ei hittolainen. Me on hävitty tää peli. Sarja menee 4-2 Kärpille.

2 tykkäystä

Ei muuten naurata. :disappointed_relieved:

Laitetaan tänne, kun Icemanin linkkaamasta jutusta pisti yksi kohta silmään.

Etkö tosiaan puhunut mitään?

  • Ihan muutaman pelaajan kanssa juteltiin ja koitettiin saada voimaa lisää, päävalmentaja vastasi.

#treenijumi

2 tykkäystä

Mä oon muutaman kerran kironnut lintuja. Viimeks marraskuussa Teneriffalla Loro Parkin Aviariossa, siellä missä ne papukaijat ja muut lentelee vapaina “avoimessa tilassa”. Ei se lintu vaan mitään itselleen voi… Joskus siis harmitti, mutta nyt jo melkein tässä naureskelen “vahingolle”. Oma vika kun olin kavunnut lähelle ja aivan alle…

Muistutus tästä oli mun eilisessä page per day kalenterissa: “Birds do not have bladders. When they gotta go, they just go.” :wink: :wink:

2 tykkäystä

Tappara - Kärpät, otteluselostus / Ruutu:

Kommentaattori: “…toi on kumminki niin tiivis toi keskialue, että siitä ei läpi mennä sillai vaan.”

Selostaja: “‘Mennään tuon suon yli niin että heilahtaa!’ totesi Tuntemat-…”

Kommentaattori: “Kyllä! Kumisaappailla.”

1 tykkäys

Mittasin eilen montako askelta tarkalleen erottaa Tapparan ja Ipan toimistot kulmalta kulmalle.

Tänään sitten kysyin Ipan mieheltä töissä, että arvaa montako askelta on erottaa nämä toimistot. Ipan mies heitti “Nooh, tota öööh sanotaan, että 69 askelta”. Vastasin oikean määrän joka on 85…ja Ipan miehelle nousi häpeän hymy ja puna kasvoille…

15 tykkäystä

Kovasti olen pohtinut niitä mystisiä “pitkien sivujen pukumiehiä”.
Ihan täysin mulle ei ole selvinnyt mistä ryhmästä on kyse.
Suuresti vaan huvitti kun Otso seisoskeli A-käytävällä puku päällä.:joy::joy::joy:
Kuuluuko Otsokin siihen mystiseen ryhmään?:rofl::rofl::rofl:

6 tykkäystä

Luin että “pitkien siivujen pukumiehiä” niin mietin että onkohan Kohtuullisen Hutikan Pyhä Veljeskunta Tapparan miähiä

2 tykkäystä

Voin sanoa, että en pidä pukua kuin häissä, ristiäisissä, rippijuhlissa, tärkeissä valmistujaisissa/vuosipäivissä sekä hautajaisissa.

Menen maanantaina pitkälle sivulle ja saatan ottaa myös pitkän siivuun.

5 tykkäystä

Tuli facebookin muistoissa vastaan tilapäivitys vuodelta 2014, kun Tappara johti finaalisarjaa 3-1 ja olin kirjotellu että hyvältä näyttää. Kaveri oli kommentoinu että Kärpät vie kolme seuraavaa peliä, ja minä olin siihen vastannu että rohkenen epäillä. Kuinka sitten kävikään…

Tälläi 4 vuotta myöhemmin tän voi kirjottaa jo hauskojen juttujen ketjuun eikä harmittaviin asioihin. :smiley:

8 tykkäystä

Auts…Tuo ei ole vieläkään millään tavalla hauska juttu.

Ei ehkä se tappio, mutta olihan tuo keuliminen hauskaa näin jälkikäteen ajateltuna. Se kevät opetti.

1 tykkäys

Tää on varmaan jo pyörinyt muissakin ketjuissa, joten liputtakaa piiloon jos on toistoa tai muuten koette loukkaavaksi. Minulle kuitenkin nousi pieni hymynkare huulille:

8 tykkäystä

Eilen hammaslääkärissä.

L: sulla on lohjennut hammas
M: joo,jääkiekko on kova laji
L: jännittikö niin että purit hampaita yhteen ja siinä halkesi
M: jotekin niin(tämä ei totta)onneksi kausi päättyi,mut väärin päättyi

Istahdin hoitotuoliin

L: älä ny mä oon alkujaan Oulusta

M: nousin tuolista,kävelin ovelle päin,vihainen ja kysyvä ilme hammaslääkäriin: voinko vaihtaa lääkäriä?

Hammaslääkärin ja hammashoitajan ilme oli näkemisen arvoinen ja sit mulla petti pokka ja heillä myös.

26 tykkäystä

Kas kun ei kysytty että laitetaanko oikein KULTAhammas…:joy:

6 tykkäystä

Nyt on jollekin käynyt kuin Kälviällä.:joy::joy::joy: