Hauskoja juttuja ja tarinoita

(Ei 6 ilman 7 ) #951

Asiat tärkeysjärjestykseen. Muuttaa voi millon vaan, mut Tappara ei joka päivä pelaa.

Torstain Tulosruutu esitteli KooKoosta mahdollisesti lähteviä pelaajia. Mä en ole koskaan kuullut noista kenestäkään. :rofl: Kaikkien kolmen nimet väärinkirjoitettu.

Yhden kirjoitusvirheen olisin voinut vielä jotenkin ymmärtää, kaksi olisi ollut todellinen sukellus riman ali ja kaikki nimet väärin kirjoitettuna, olisin sitä mieltä että toimittajan olisi kannattanut lähteä kotiin hieman aiemmin kun oli viimeinen työpäiväkin.

(#LevtchiFever) #954

Haha! Eiköhän pistetä jatkoksi myös tämä helmi menneisyydestä:

Kommentti Twitter-ketjusta: ”What it looks like when you accidentally pull your goalie in NHL18 and then try to reverse it” :slightly_smiling_face:

Tämä Ville Niemisen Instagram -päivitys sopinee tänne. Toskalan ja Järventien kanssa. Tarina ei kerro, mikä homma.

Sehän on kuin Z-salamapartio.

“Puolustavat ”isänmaata ja Kekkosta”, jahtaavat vallankumouksellisia hippejä sekä vaihtavat ajatuksia progesta, leveistä housunlahkeista ja vapaasta seksistä.” :joy:

Lasten rugby-peleissä koosta ja voimasta voi olla hyötyä. Varsinkin tuo videon toinen pätkä on mahtava. Aloituksen jälkeen kellään ei ole aikomustakaan mitään, vaan kaikki vain katsovat kun tämä yksi muksu juoksee pallon kanssa toiseen päähän kolaten suunnilleen koko vastustajajoukkueen katolleen.

Paljon Nelson Muntzia tuossa lapsessa.

(Asuntoagentti myy kotisi) #959

Joku oli ostanut minulle kahvia joululahjaksi. Taisi olla likan poikakaveri.

Täytyy sanoa, että on LAHJAKAS kaveri:

Tunnustus. Luulin vielä joskus ysärin puolivälissä, ollessani ~10-vuotias, että Rauman Lukon logo on jos käännettäisiin tuo nykyinen ylösalaisin.

Noh. Mun ex-työkaveri, ipalainen muuten, poikkes turisemassa ja toi paketin Cafè Sydneytä. Aika neutraali temppu vai mitä. Ainakin tarpeeks kaukana eikä siitä syntynytkään vääntöä suuntaan eikä toiseen. :wink:

(【ツ】) #962

Nuoret höntsääjät kokivat yllätyksen - Raipe kolasi kentän :smile:

Helminen sanoo, että kentän kolaaminen on hänelle harrastus.

–Joskus on joku aurannut mulle sitä kenttää muutama kymmenen vuotta sitten, niin mä yritän nyt aurata jollekin muulle, Helminen kertoo.

Vaikka kenttä alkoi täyttyä höntsääjistä, Raipe ei itse vetänyt luistimia jalkaan.

–En jäänyt tänään, mutta kyllä mä siellä yritän kerran, pari talvessa käydä.

En tiedä kuuluisiko tämä peliesitykset ketjuun…tai johonkin muuhun joukkuetta käsittelevään. Mutta mielestäni vain hauska tarina siitä, kuinka joskus ei vaan voi mitään.
Emäntä tuolta Jyväskylän suunnalta kotoisin, ja siten toki Jyppiä kannattaa. Ei mitenkään fanaattisesti, mutta kuitenkin. Nyt tuon Jyppipelin jälkeen kysäisi, että mites siinä kävi kun ei kanssani peliä katsellut. Selitin että Jyppi voitti 4-2, ja vähän valotin pelin kulkua. Että Tapparan maalivahti hörppäsi neljästä ekasta vedosta kolme ja joutui sitten vaihtoon. Että loppupeli olikin sitten hienokseltaan Tapparan hallintaa ja olisivat jopa voineet voittaa.
Mutta emäntä totesi, että parempi joukkue siis voitti? Koitin hangoitella vastaan. Että kyllä Tappara oli kentällä parempi joukkue. Tämä siihen…mutta maalivahtihan on iso osa joukkuetta, eli Jypillä oli parempi maalivahti eli parempi joukkue? Vielä koitin että se oli valmentajalta virhe laittaa se aloittava maalivahti, jonka takia hävittiin. Johon taas, että valmentajahan on myös osa joukkuetta eli parempi joukkue voitti…niin…
Koita siinä nyt sitten tuollaista logiikkaa vastaan taistella. Ja oikeassahan tuo oli…perhana. Kenttäpelaajat olisivat ehkä voiton ansainneet, mutta maalivahti ja valmennus pettivät. Parempi kokonaisuus(joukkue), eli Jyppi voitti.

Jukka Rautakorpi ja muu valmennus peluuttaa Otso Rantakaria, joka rannevamman takia pystyy juuri ja juuri mailasta kiinni pitämään. Vaitoehtojakaan ei ole, kun keskustelu valmennuksen kanssa ei onnistu. Oon mää kaiken kuullu. Sen takia tähän ketjuun, kun naurultani juuri ja juuri pystyn kirjoittamaan.

Verrattavissa jo F1-jälkipeliin. Ainahan meidän mielestä Räikkönen tai Bottas on paras, mutta joku muu pettää. Sössitään renkaanvaihdossa, tallin taktiikka on väärä tai sitten viedään varma voitto tallimääräyksellä. Joka tapauksessa se selvästi paras kuski ei vaan voita muiden suhmuroinnin ja/tai huonomman auton takia! :wink:

Jääkiekossa harvemmin manataan välineitä. Paitsi kanukit siinä U20-välierässä, kun maila katkes. Joukkueenjohdon, huollon vai jopa liiton vika?? :wink:

(Mika) #966

Tähän pakko tarttua sen verran, että eikös se mailavalmistajan vika ollut, ja vielä CCM vaikka Bauerin mailalla pelasikin!

Kieli poskessa heitän tämän, pienellä totuuden siemenellä. Muistan, kun osa Kärppien kannattajista (ei täällä) hehkutti, että Tappara hankkii Bloodin ja Kärpät Osalan. Ei kuulemma hienommin vois asiat olla. Bloodilla kuitenkin juuri nyt pari pinnaa enemmän plakkarissa. Toki enemmän pelejä ja Osalalla kasa maaleja enemmän. Tuskin sielläkään silti ihan tätä nähtiin tulevaksi.

KalPan Frank Gymer kampitti itsensä jäähyaitioon vain hieman yli puolentoista minuutin pelin jälkeen.

Voihan sen näinkin muotoilla.

Sehän meni hienosti.

(Aleksi) #970

Tästä taisi olla jo jossain jotain juttua, mutta nyt on kuvaakin tarjolla :smiley: