Helsingin IFK kaudella 2016-17

Juu, itse en ainakaan osta tuota.

Teiilä ny taitaa olla salaliittoteoria joka asiaan. Ilves ja Liiga ja kaikki muutkin kyllä asian kaa ihan okei. Näitähän sattuu, uskotte tai ette.

2 tykkäystä

No eikai ny aikuiset ihmiset seiso 15minuuttia haastattelupisteellä ilman toimittajia. Luulis et jossain vaiheessa jollekki niistä tulis mieleen et missähän meidän pitäis olla.

2 tykkäystä

On Törmäsen jengi tällä kaudella ottanut jo niin usein turpaan ja Törmänen on silti saapunut lehdistötilaisuuteen, että ehkä kuitenkin totuus on tällä kertaa juuri se, mitä IFK ja Ilves sanovat. Jos on ollut tiedotuskatkos ni sit on.

Salaliittoteoriaa teorian perään. Ei tää o nii vakavaa, jos kaikki osapuolet tyytyy selitykseen niin tällä hyvä. :slight_smile: Etiäpäin! :slight_smile: Keskitytään me tähän meidän oman joukkueen toimintaan ja siihen, että meiltä löytyy aina pelaajia ja valmennusta median eteen, kun ei tartte pitää kriisipalavereita ku juna kulkee ja koirat haukkuu =)

Vai olisiko noiden pölvästien joita toimittajiksikin haukutaan itse lisäämää värikynää, että saa juttuun klikkauksia ja lukukertoja? :slightly_smiling_face:

Santut ja Solmut yleensä nauttii tällä palstalla täyttä luottamusta…

2 tykkäystä

Eihän tämä mitään vakavaa olekaan, mutta Törmäsen historia ehkä kaikkien aikojen huonoimpana häviäjänä saa nämä teoriat valloilleen. Ja ihan aiheesta, vaikka ei sillä mitään merkitystä ole. Juu omaan tekemiseen tässä pitää keskittyä, mutta jauhetaan nyt sitten kun keskustelupalstalla ollaan ja kohua on saatava.

Käsittämätöntä muuten ettei HIFK:lla ole faneilleen muuta purkautumiskanavaa kuin FB. Ja sielläkin voi toimia kuin jossain pellossa availlen omille kommenteille ikiomia ketjuja ilman kontrollin häivää.

Iltadraamaa tarjolla? Kyllä fanit ainakin Jatkoajassa ovat raivoissaan.

1 tykkäys

Niin, ketä kiinnostaa joku ifk?

Minua ainakin kiinnostaa IFK. Ei välttämättä ollut ihan tämän ketjun asia, mutta IFK on edelleen mielestäni yksi Tapparan päävastuksista tällä kaudella, vaikka peliesitykset eivät siitä kielikään. Potentiaali on kova.

1 tykkäys

Itte pidän edelleen ja peliesityksistä huolimatta hifkiä jopa ihan mestarisuosikkina. Ainakin potentiaalia on, jos se vaan saadaan ulosmitattua. Ei siis kannata vielä unohtaa… vieläköhän Törky Törmäsellä riittää luottoa?

1 tykkäys

Täytyy nostaa sen verran vielä IFK-tematiikkaa esiin, että ainakin kauden edetessä jatkoajassa on useastikin haaveiltu valmentajaksi Doug Sheddeniä (ilmeisesti Shedden on jättänyt hyvät muistot Nordikselle.) Törmäsen asema ei voi olla IFK:ssa mitenkään kovin varma tällä hetkellä ja kausi on pitkällä.

Shedden sai viime viikon maanantaina potkut Luganosta ja on näin ollen todennäköisesti käytettävissä.

Saksaa ymmärtäville vielä linkki:

Meinaatko että Hifk antaisi Törmäselle monoa nyt ihan lähitulevaisuudessa?:rolling_eyes:

Antilla soppari 2018 kevääseen, joten tuskin tulee kenkää.

No siis käytännössä pidän itse potkuja epätodennäköisenä lähinnä siksi, että Törmänen sai juuri alle pari kuukautta sitten vuoden jatkolapun IFK:n. Mutta Stadissa vilkkuu tällä hetkellä muutkin punaisena kuin pelkästään IFK:n kotipaidat ja keskustelun suunnasta päättelen, että painetila joukkueessa on kova. Tom Nybondas ei ole koskaan itseäni vakuuttanut urheilutoimenjohtajana ja siksi luulen, että siellä liipasinsormi on aika lähellä painua pohjaan. Jos Törmäsestä luovutaan niin nyt on about vika hetki IFK:n kannalta.

IFK:lla on rahaa, jolla leikkiä. Luulen, että jo nyt kausibudjetti on paukkunut joka suunnasta, koska tuskimpa nuo kesken kauden naaratut ovat erittäin halpoja olleet ja Bäckström + Aaltonen tuskin tulivat ihan pähkinöillä IFK:n pellailemaan. IFK:n pitäisi käytännössä löytää vielä lisää “materiaalia” joka on tässä vaiheessa kautta jo kohtalaisen vaikeaa. Sitten, kun päälle otetaan kova julkinen paine, niin uskon, että mitä vaan voi sattua.

HIFK menee törmäsellä tämän kauden. Pitkä soppari takaa tuon. Ihan kuin Kärpät menee Suikkasella.
Pelaamisessa puuttuu kaikki intohimo. Pelaajat surffaa kananmunat kainaloissa varmistellen ettei vaan rikkoudu.
Ei pelata valmentajalle, ei maalivahdille eikä joukkueelle

1 tykkäys

Mahdollista tämäkin ja itse asiassa aika uskottavaa.