Helsingin IFK kaudella 2019-20

Lambert kritisoi sitä, että kaukalon ulkopuolinen oheisharjoittelu on ylikorostunut. Sen jälkeen tulee jääharjoittelu, ja vasta kolmantena pelitilanteessa pärjääminen.

  • Kerran juniorit näyttivät väsyneiltä harjoituksissa. Bradin mukaan he olivat juosseet 400 metrin vetoja ennen jäävuoroa! Valmentajana itse haluaisin pelaajat tuoreina jäälle. Väsyneenä jalat, kädet ja ajatus eivät toimi kuten pitäisi, Lambert äimistelee.

Siitä voit twitteristä lähteä ketjun etsimään missä oli lisäkeskustelua.

Sitä jo pistetään E-junnuja ennen varsinaista treeniä vetämään alkulämmöt, että ei tuossa mitään ihmettä pitäisi olla.

3 tykkäystä

Jaahas. Salmelainen on/ollut Jyrki Jokipakan perässä megalomaalisella sopparitarjouksella. Nähtävästi ei Jyrki tätä hyväksynyt. Jutut kertoo 4-5 vuodesta liigan maksimipalkalla

Juu niin varmasti oli joo.
Ja mistäs tietolähteesä tämä huhu on peräisin?

En yhtään epäile, että HIFK olisi tehnyt tarjouksen.

Toukokuisen Sasha Huttusen kirjoittaman uutisen mukaan myös kuluneen kauden joukkue KHL:n Sotshi olisi ollut Jokipakan perässä. Ei kuitenkaan nähtävästi vielä tarttunut täkyyn…

https://www.satakunnankansa.fi/a/8aff4664-364c-4d4d-b89c-ee4cd3ffbca9

Myös Jyrki Jokipakka on saanut sopimusehdotuksen seuraltaan Sotshilta.

https://www.lansivayla.fi/artikkeli/779822-nakokulma-todetaan-se-aaneen-hifk-on-suurin-suosikki-liiga-mestariksi-2020?fbclid=IwAR2vX4gFu4y9Q23QW3LxytK_eW39Y3OmHvefpJr95NBNZRX-Gq1rJD97Xuc

Joo HIFK on mestarisuosikki numero1 nyt.
Mutta keväällä taas maksimissaan pronssia Hah hah

1 tykkäys

Sopii mulle. Kaikki paineet vaan sinne Helsingin suunnalle :+1:

4 tykkäystä

Eiköhän ne tulevan kauden ( 2019-2020 ) ennakkosuosikin paineet jakaudu aika tasaisesti Kärppien, Tapparan, HPK:n ja HIFK:n kesken.

Joo epätodennäköistähän se Lambertin pelaaminen HIFK:n liigajengissä tulevalla kaudella on.
Mutta ei se täysin poissuljettua / mahdotontakaan ole tietäen HIFK:n tuurin loukkaantumisten kanssa.

Tobias Salmelainen avaa jääkiekkouran jälkeisiä käänteitä puoli vuotta sitten.

Uutisankka ollut liikkeellä…

4 tykkäystä

Saa kyllä olla todellinen idiootti joka menee pelleilemään tuollaisella asialla.
Todella idioottmaista tehdä tuollaista ‘’ pilaa ‘’.

2 tykkäystä

Vaikuttaa ihan hyväpäiseltä ja avoimelta nuorukaiselta. Median kanssa onkin hyvä tulla toimeen, sillä tahtoi tai ei, isä muistetaan. Ainakin itse seuraan mielenkiinnolla Myllylä jr:n uraa.

Kyllähän se fakta on että Wiljami tullaan aina suomalaisessa urheilumaailmassa yhdistämään isäänsä joka oli kaikkien aikojen paras Suomalainen maastohiihtäjä jonka kisoja olen TV:stä nähnyt.

Wiljami luo itse oman uransa joten ei kannata verrata Mikaan sillä laji on eri kuin Mikalla.
Saa nähdä sitten aikanaan jos Wiljami nousee A maajoukkueeseen jääkiekossa miten Ruotsissa ja Norjassa suhtaudutaan Mikan poikaan. Ruotsalaisethan eivät ole mitenkään kauniisti Mikasta kirjoitelleet Lahden 2001 tapahtumien jälkeen.

Kyllä se on paikanpäälle mentävä sitten kun Wiljami pelaa ensimmäisen liigapelinsä IFK paidassa Nordiksella pääsee samalla näkemään millainen pelaajan alku on kyseessä ainakaan urheilijan geeneistä ei pitäisi homman jäädä kiinni ja jos ei Wiljami NHL:ään yllä niin tekee sitten ihan hyvän uran Euroopan rahaliigoissa kunhan pelaa ensin liigan niin sanotusti läpi.

4 tykkäystä

Parin harjoituspelin perusteella odotan Jesse Saarinen-Jere Sallinen-Sebastian Dyk ketjulta erittäin paljon ensi kauden osalta

1 tykkäys

Brad Lambertista juttua tämän päivän Iltasanomissa.

2 tykkäystä
1 tykkäys
1 tykkäys
1 tykkäys