HIFK:n Juhani Tyrväisen poikittainen maila K.Vesalaiseen 03.03.2018

Luulen, että Tyrväistä ja vaikka Savinaista kyllä liigassa pelätään. Taitopelaajia mutta arvaamattomia sellaisia. Eivät miellyttäviä herroja maali(e)n edessä kaksinkamppailussa.

2 tykkäystä

Ok.

Toivottavasti tulee tuntuva pelikielto Tyrväiselle.

1 tykkäys

IFK:lla on runkosarjassa jäljellä kolme ottelua. Se lienee helppo juttu Sampolle ja punanututkin varmaan salaa ilahtuvat sen mittaisesta tuomiosta. Tietysti julkisesti uikutetaan tuomion kovuudesta.

2 tykkäystä

Lämärissä tai jossain muussa lätkäleffassa oli tollasia otteita. Juhani alkaa löytään veljensä jalanjäljet. Liigan törkeimpiä temppuja esittävät veljekset. Veikkaan 5peliä ja Juhani palaa sopivasti ratkaiseviin peleihin puolivälierissä.

Juhani on oikeasti ihan mukiinmenevä pelimanni mutta osaa myös ärsyttää ja pelata sekä pienempää että isompaakin sikaa. Tällä kertaa tuli sitten pelattua aika helvetin vaarallista sikaa. Nordiksen oma Corey Perry.

1 tykkäys

Pelikieltoa tulee varmasti. Harvinaisen törkeä poikkari jalkaan, jo pidempään vaihdossa erottuu hakkaaminen. Lisäksi toivottavasti saadaan JYP-HIFK -pari puolivälieriin.
Tällöin saa Suomela ja kumppanit keskittyä peliin, koska vahingoittamisyrityksistä lähtisi HIFK:n sikailija X:n terveyttä uhkaamaan välittömästi kostaja Y.

Kertoo paljon Salmelaisesta tämä keissi. Kauhea poru oli kun osui oman poikaan ja nämä täytyy saada kitkettyä pois, mutta kun onkin kissimirrin paitaa kantava pelaaja sikailemassa niin tilannetta ei kommentoida mitenkään :joy::joy:
Pelle mikä pelle

2 tykkäystä

Olihan sillä kyllä ihan hyvät perustelut tuolle.

1 tykkäys

Itse en kyllä löytänyt mutta hyvä jos sä löysit

2 tykkäystä

Mun mielestä seuran taholta ihan järkevää että antaa kurinpidon hoitaa hommansa, ja annetaaan kommentit vasta sitten. Olishan se hassua jos Salmelainen vaikka haukkuis kurinpidon ihan pystyyn ja uhriutuis täysin, ja seuraavana päivänä tuliskin päätös että Tyrväinen selviää ilman rangaistusta.

4 tykkäystä

Tuo ei kyllä ole mikään perustelu minkä kerroit löytäneesi Salmelaisen lausunnosta vaan oma mielipide siitä miksei kommentoi ennen päätöstä.

Harmi kun ole twitterissä sillä tekisi mieli kommentoida tuohon kuuluuko pelaajayhdistyksen yleensäkkin ajaa pelaajien turvallisuutta vaiko suojella heitä ketkä eivät siitä välitä…

2 tykkäystä

Pelaajan oikeusturvan näkökulmasta Pelaajayhdistyksen puheenjohtajan pitäisi pitää suu kiinni kunnes keissi on tutkittu ja Tyrväistä on hutkittu

2 tykkäystä

Miksi Wallinheimon pitäisi jotain tuomiota odotella ennen kommentointia. Kai tuon kaikki muut paitsi Tyrväiset näkee ettei tuollainen temppu saa mitään arvostusta lajin piirissä. Aivan järjetön teko.

8 tykkäystä

Olis antanut olla sitten Heiskaseen kohdistuneessa taklausessakin. Silloin oltiin niin huolissaan mutta nyt ei oo mitään sanottavaa

Ehkä mä tulkitsin tän sit jotenkin väärin:

Nyt asia on viety eteenpäin, ja keissi on kurinpidon käsittelyssä. Tilanne on ihan sama kuin silloin, jos ihminen on oikeudessa. Odotan sitä, että tulee tuomio, Salmelainen perustelee.

Luitko sä edes tota uutista?

– Silloin kommentoin asiaa erotuomarivalvojalle, koska hän oli sitä mieltä, ettei mitään ole tapahtunut. Nyt asia on viety eteenpäin, ja keissi on kurinpidon käsittelyssä. Tilanne on ihan sama kuin silloin, jos ihminen on oikeudessa. Odotan sitä, että tulee tuomio, Salmelainen perustelee.

Toki tuo Heiskasen tapaus oli (muistaakseni?) melko viaton eikä sinänsä verrattavissa tähän Tyrväisen temppuun, mutta pysyn silti kannassani että ihan hyvin Salmelainen perustelee minkä takia sillon kommentoi tekoa ja nyt ei.

2 tykkäystä

Koska hän on Pelaajayhdistyksen PJ, joka edustaa kaikkia sopimuksen alaisia pelaajia. Kommentoikoon kun kaveri on saanut tuomionsa. Temppuhan oli täysin typerä ja ei sitä voi mitenkään puolustella

1 tykkäys

No joo, olen vähän pointin syrjässä kiinni. Mutta kyllä pj:ltä ihan asiallinen heitto.