Hugo Haš

Haš merkattu tänään Tapparan 4. pakkipariin. Hän puolustaa siinä parissa yhdessä Toni Utusen kanssa.

11 tykkäystä

Buttonin ekalla listalla ens kesän draftiin Has nostettu ykköskierroksen varaukseksi. On mm. JYPin paljon kehutun Hongan edellä. Siitä voi jo vähän päätellä kuinka lupaavasta kaverista on kyse.

9 tykkäystä

Aika kummallinen lista, mutta tuolla logiikalla ei pitäisi Hashin kauheasti A-junnuissa pelata.

1 tykkäys

Pelasi A:n tappiopelissä Jukureita vastaan. Kiekko poltteli yllättävän paljon etenkin hyökkäyssinisellä.

Honka on kiekollisessa pelissä paljon edellä. Has taitaa olla enemmänkin tuollainen allround-pakki jolla lasketaan olevan kehityspotentiaalia paljon tuossa roolissa.

Haš eilen ensimmäisessä Mestis pelissään seiskapakin paikalla.
Saalisti yhden syöttöpisteen.

2 tykkäystä

Haš Tshekin U20 MM-kisaleiriryhmässä. Kova on Tshekin hyökkäys muuten.

2 tykkäystä

Vasta noteerasin tän nuoren miehen kun kattelin Tapparan sopimuksien päättymisiä. Ei taida olla meille käyttöö, vai millanen jannu on kyseessä? Sopimus päättyy nyt keväällä.

Joku taisi puhella että olisi lähdössä rapakon taakse. A-junnujen poffeja kun katseli niin ei meillä käyttöä ole

4 tykkäystä

Sinänsä harmittaa jos Has on ollut hierarkiassa Kukkosen edellä. Hasin loppukausi ei ollut mikään kaksinen. Lähinnä että millä näytöillä.

Haš valittiin Tshekin U18 MM-joukkueeseen.

Hašin pelaamista voi telkkarista (TV2) katsella 21.4. 16:30, kun Tshekki kohtaa Suomen.

2 tykkäystä

Martinista pikku haastattelu. Noiden puheiden perusteella ei olisi varmaan rapakon taakse lähdössä.

3 tykkäystä

Otetaan lainaukset, niin ei tarvitse klikkailla, jos ei halua.
Tässä Tapparaan liittyvät jutut/kommentit.

− Tapparan organisaatio on erittäin ammattimainen, ja valmennus sekä seurajohto tekevät paljon töitä pelaajien kehittymisen eteen.

− Haluan päästä Liigaan ja tietysti nähdä, varaako joku NHL-joukkue minut kesällä. Pitää kuitenkin tehdä töitä kehittymisen eteen. Sopimustani on vielä vuosi jäljellä, ja sen jälkeen voin katsoa, mihin suuntaan menen.

2 tykkäystä

Tapparan kotisivuilla lukee, että sopimus päättyy 2019. Ilmeisesti joku optio otettu käyttöön.

Mielenkiintoista. Mä oletin että lähtisi, koska sitä yksittäistä peliä edustuksen mukana ei ole herunut. (Ainakaan yliopistosarjoihin ei pääse, jos on ammattilaissarjapelejä vyöllä.) Ensi vuonna edustuksen seiskapakki?

Mestispelikin estää yliopistohöntsät.

3 tykkäystä

Hugolle vuoden jatkosopimus

13 tykkäystä

Tässä onkin se kaipaamani rightin puolen lupaava pakki. Jokohan debyytti edustuksessa olisi ajankohtainen tulevalla kaudella?

Satuinpa löytämään Hašin haastattelun parin vuoden takaa, jota ei tässä ketjussa vielä ole.

Haš on yksi 2001-ikäluokan kansainvälisen tason lupauksista, joten ottajia olisi ollut muuallakin.
− Minulla oli muitakin tarjouksia, esimerkiksi Frölundasta, mutta ajattelin Suomen ja Tapparan olevan paras vaihtoehto.

− Ajattelin olevani peliätekevä pelaaja. Pelaan mieluummin teknisesti kuin kovaa, mutta minulle ei ole ongelma myöskään pelata fyysisesti, jos tarve vaatii.

− Idoleitani ovat Erik Karlsson ja Victor Hedman, pyrin pelaamaan niin kuin he.

− Kun olin viikon Tampereella, puhuin Hrachovinan ja Martin Bodakin kanssa. He kertoivat minulle kuinka hienosti kaikki hoidetaan Tapparassa, mutta myös kovasta vaatimustasosta. Heidän kehunsa tietenkin auttoivat minua valitsemaan Tapparan.

1 tykkäys

Eilen kahvipöydässä haaveiltiin jatkoa ja sieltähän se sitten tuli!

1 tykkäys

Juu, oli tuolla oman ikäluokkansa kisoissa ihan kohtuu hyvä niissä peleissä mitä näin.