Huhu: Antti Erkinjuntti ja Jarkko Malinen Tapparaan 2017-18?

Niin kai Malisen tulo olisi tarkoittanut, että ensi kauden kärkisentterit olisivat olleet Malinen-Järvinen. Toivotaan, että siirron kariutuminen indikoisi, että parempaa on tullut saataville…

Jos Malinen tulee; hyvä.
Jos Malinen ei tule; hyvä.

2 tykkäystä

Pelillisesti olisin hänet minun Tapparaan ottanut mielihyvin.

Mun Tapparaan ei kyllä maliset mahdu muuta kuin neloskenttään ja sinne ne suostu tulemaan.

2 tykkäystä

Malisen ottaisin kyllä mielelläni Tapparaan, kunhan ei ole ykkössentteri. Mielestäni ei siihen rahkeet riitä, vaikka hyvä pelaaja liigaan onkin.

1 tykkäys

Minä halusin lukea tämän niin, että Lajusen Jani-Petteri jatkaisi Tapparassa.:raised_hands:

9 tykkäystä

Ihan päättelyllä uskaltaisin sanoa, että koska Tappara neuvotteli siirtorajalla myös ensi kauden sopparista kovan sentterin kanssa, niin Malinen ei Tapparaan tule. Malinen tuskin haluaa miksikään kolmossentteriksi ja on kallis sille paikalle muutenkin.

Ja miksi ei olisi tullut loppukaudeksi tänne, jos sopimus olisi ensi kaudesta?

3 tykkäystä

Tästä ketjusta ainakin Erkinjuntti voidaan poistaa huhuista:

11 tykkäystä

Toivottavasti tää toinenkin. Mä uskoin, että Malinen olisi kasvanut niinkuin pisteetkin, mutta yhtä pehmee se on edelleen. Ei ottanu mitää tulosvastuuta Hifkissä.

3 tykkäystä

Mun mielestä oli hifkin paras pelaaja tässä sarjassa.

5 tykkäystä

Tuota ei voi oikein sanoa edes kehuksi. Tapparalla on kaikki muut sentterit ensikaudelle paitsi 1. sentteri ja Malinen ei ole sitä missään kookoota tasokkaammassa joukkueessa.

2 tykkäystä

En haaveillut miestä meille ainakaan 1.sentteriksi totesin vaan että oli mielestän hifkin paras pelaaja tässä sarjassa. Otan kyllä mielelläni joukkueeseen kun rooli on oikea.

1 tykkäys

Olisko ketju lukkoon, kun Malisella on HIFK sopimus? ja Erkinjuntti lähtee Sveitsiin.

Heitä tähän vielä linkki, niin laitetaan umpeen. Vai tarkoitatko, että “[sitten] kun Malisella on sopimus”?

@tkunnari twiittasi 13.2 , että “O’connor ja Malinen Hifk:ssa myös ensi kaudella”. Tää oli muuttunut mun päässä jo totuudeksi, vaikka sitä ei Hifk ole tiedottanut.

Joten ketju pysyy auki ja täältä käsi ylös virheen merkiksi.

1 tykkäys

Applen Twitterissäkin lienee toiminto “Kopioi linkki twiittiin” tjsp, ja sitten liität sen linkin omalle rivilleen tänne.

Erkinjuntti lähti jo aiemmin Sveitsiin ja nyt Malisen jatko HIFK:ssa varmistui, kertoo HIFK.

1 tykkäys

Ketju suljettiin automaattisesti 2 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.