Huhu: Mitä tekee Henrik Haapala 2023-24?

Toivottavasti huhut pitää paikkansa, että Tappara jo syksyllä on tarjonut Haapalalle sopparia ja Henkka on toivottavasti vastannut siihen kyllä.

Lisäsin tuon toivottavasti sanan tuohon, kun Henkan vastauksesta ei tosiaan hajuakaan. Huhuna siis kuultu, että jo syksyllä sopparia olisi tarjottu.

50 tykkäystä

Kelpaa jos mies kestää ja hieno saada elävä ilveslegenda™ meille

3 tykkäystä

Kai tää huhu on jostai friends&burgersin tiskiltä kuultua

14 tykkäystä

Hieman ristiriitaiset ajatukset Haapalasta… loukki herkkä kaveri ja vaatii rinnalleen tietynlaiset ketjukaverit, et pystyy nostamaan itsensä esiin.

3 tykkäystä

Minulla ei ole Haapalasta mitään ristiriitaisia ajatuksia. Tähän Liigaan ja tähän organisaatioon juuri sopiva pelaaja. Paljon on ollut loukkaantumisia, mutta hyvässä valmennuksessa ja treenissä nekin jutut varmasti saadaan kuntoon. Pelivuosia on vielä jäljellä ja nyt olisi hyvä hetki ponnistaa taas Tapparasta eteenpäin.

11 tykkäystä

Jotenkin tulee mieleen tämän ajoitus muutenkin heti kun Tapola ei enää ole vetämässä, ne ei kai oikein ole samaan koppiin ikinä mahtuneet kovin hyvin?

Nyt kaivattas Haapalan faijalta lihaa luiden ympärille tälle huhulle.

8 tykkäystä

Tätä on huhuttu pitkään että olisi sanonut palaavansa Jussin lähdettyä, en kyllä osaa sanoa mistä on lähtöisin tämä huhu ja missä näin on väitetysti sanonut ja kenelle.

1 tykkäys

Kelle ei noin 0.5-1p/peli jatkuvasti tekevä hyökkääjä kelpaisi? Puolikuntoisena iso ei. Tän hetken tekemisellä tottakai.

Tänne vaan, hieno pelaaja. Ei mulla ainakaan Tappara ajalta ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Loukkaantumisherkkä on kyllä, mutta onneksi saa haaveilla ja esittää toiveita. Ei tarvi fanin onneksi miettiä riskejä :grinning: Saa toki, mutta ei tarvii :wink:

3 tykkäystä

@Mr.Peter on myös tuonut aiemmin esiin, että Henkkaan on oltu yhteyksissä.

2 tykkäystä

Ai, että, jos huhupuheet onnistuttaisiin keräämään yhteen ketjuun, eikä roiskittaisi minne sattuu kuin junnut konsanaan. Meinaan olen aika varma, että joku sanoi Haapalan sanoneen “ei kiitos”.

2 tykkäystä

Niin, tuonut esiin sen, että Tappara on Haapalaa kysellyt, (mikä on kyllä varsin loogista ja odotettavaa).

Tämän ketjun avausviestissä huhuillaan Haapalan kirjoittaneen Tapparan kanssa sopimuksen syksyllä.

En usko.

5 tykkäystä

Saataiskohan me tänne aito ja alkuperäinen one and only AoL :joy:

Mitä huhuun tulee niin ei se mahdoton ole. Sellaista olen kuullut että eräs ex-UTJ veti sen verran putkeen tämän kuvion että vaikka itse lähtikin niiin tais lopulta saada kenkää…

1 tykkäys

Muokkasin viestiä lisäämällä “toivottavasti” sanan, se jäi viestistä vahingossa pois…

No tuo muuttaa asian täysin juu.

Eli siis huhu on se, että Tappara on tarjonnut Haapalalle sopimusta(täysin uskottavaa) ja oli vain sun toiveesi, että siihen on vastattu kyllä.

Oli tärkeä korjaus :slight_smile:

No muuttaa ihan täysin.

Epäilemättä Tappara on Haapalaa kontaktoinut. Eri asia on, että on se tuottanut mitään.

Itse yllättyisin, jos Haapala Tapparaan tulisi. Mutta en minä tästä asiasta mitään tiedä.

1 tykkäys

Jos Henkka tulee niin Henkalle on kyllä paikka Tapparassa. Jokerien raunioille tehty saunasopimis kateellisten seurojen sopimus oli ikävä mutta mennään eteenpäin.

1 tykkäys

Vähän närästää ne Ilves-fanien kehumiset, mutta jos on pelikunnossa niin saisi kai tulla takaisin tekemään katumusharjoituksia…

5 tykkäystä

Uskon että Tappara on tarjonnut sopimusta, mutta en usko että Haapala Tapparassa enään pelaa.

3 tykkäystä