Huhu: Jarno Kärki ja Niko Ojamäki Tapparaan 2017-18?

Tämmönen juttu:

Tästä jännä lainaus:

– Tämä jää nyt viimeiseksi kaudeksi Ässissä. Tarvitsen uuden potkun perseelle, olen koko elämäni ollut täällä, enkä ole käynyt missään muualla. Ja tavoite on olla muutaman vuoden päästä Pohjois-Amerikassa. Siis NHL:ssä, ei AHL:ssä, Kärki kertoo Ilta-Sanomien haastattelussa.

13 tykkäystä

Kärki hakee muutosta…

Pakko linkittää suoraan tuo kiekkoareenan kuva. Hieman koominen. Oleellista on huomata kuvasta mies Ässien verkkareissa ja pipossa :slight_smile:

Edit: Kuva poistettu (tekijänoikeudet), mutta käykää katsomassa kuva kokonaisuudessaan @Tuoppa linkittämän Kiekkoareena.fi jutun takaa pari postausta ylempää.

3 tykkäystä

Joo ollu vissii Ipaa vastaan peli, jolloin vierasjoukkue on Tapparan A:n käyttämässä kopissa.

Ässät löysi voimahyökkääjän Vaasasta – korvaako hän Niko Ojamäen ensi kaudella?

Satakunnan kansan mukaan Ojamäki siirtyy Tapparaan ensi kaudeksi

Ei kai toi Ojamäki niin huono ole että Ässät Lambergilla pystyisi hänet korvaamaan ja jos on niin mitä me sillä tehdään?

1 tykkäys

Korvaaja se kai on huonokin korvaaja? Toisille saappaat on liian isot.

4 tykkäystä

Tuskin tulee Lamberg Ojamäkeä ainakaan tehollisesti Porissa paikkaamaan. Ojamäki on suoraviivainen, todella nopea, hyvä alivoimapelaaja ja omaa kohtuullisen laukauksen. Heikko taitotaso ja pelinluku voi olla esteenä lopulliselle läpimurrolle. En usko, että Ojamäki tulee Tapparassa juuri pelaamaan Järvisen tai tulevan ykkössentterin rinnalla, mikäli laituriosasto on huhujen kaltainen.

Porilaiset ovat yleisesti pitäneet Nikoa Bertrandin jälkeen kauden suurimpana pettymyksenä ja jotkut ovat nähneet “stefanöhman”-tautia Tappara-sopimuksen varmistumisen jälkeen. Mutta omasta puolestani tervetuloa vaan molemmille Kärjelle ja Ojamäelle!

Ojamäki on projekti, joka parin-kolmen vuoden päästä voi olla Liigan monipuolisimpia hyökkääjiä. EHT -valinta kertoo kuitekin, että taso on jo nyt oikein hyvä. Kommenttisi perusteella suosittelisin asennemuutosta. Vastaavalla mentaliteetilla voisi kyseenalaista kaikki uudet pelaajat (Pelicans päästi Revon menee. Mitä me tehdään jätkällä, joka ei mahtunut edes Pelicansissa pelaamaan) :slight_smile:

6 tykkäystä

Olisiko @eki llä ollut hieman pilkettä silmäkulmassa tuon kommentin kanssa?
Niin minä ainakin olin lukevinani rivien välistä.

Erittäin vahvoja tuntuu olevan huhut Kärjen ja Ojamäen Tapparaan siirtymisen puolesta.
Itse en kuitenkaan vielä pidätä hengitystäni näiden huhujen suhteen.
Tappara julkaisee ne aikanaan, jos huhut paikkansa pitävät.

Yritin tosiaan olla hauska mutta munillensa meni🤔 itse pidän Ojamäkeä jopa pienimuotoisena ryöstönä.

4 tykkäystä

…eli vähän kuin ryöstäisi R-kioskin heti aamusta ja saisi saaliiksi (huonon) vaihtokassan.

Niin tuttu tunne.

2 tykkäystä

Okei :slight_smile: en sarkasmia tuosta osannut tulkita, on meinaan useita ihmisiä jotka kyseenalaistavat kaikki hankinnat siihen tyyliin, että “mitä me muka tällä tehdään”, vaikka olisikin (niinkuin tässä tapauksessa) maajoukkuemies.

No, me tehdään siitä suklaata

5 tykkäystä

Mää oon aika mehuissani Ojamäen tulosta. Kärjestä vielä enemmän, mutta myös Ojamäessä on näkynyt todella hyvät enteet. Miten sitä nyt kuvailisi? Vaistot ennen kaikkea, ajoitus, ainakin välillä on näkynyt luontainen tekemisen helppous. Vaikka tämä kausi ei ole nappiin mennyt, on kyseessä todella hieno aihio ja onkin mielenkiintoista nähdä minkälainen beast Ojamäestä Tapparassa kuoriutuu. Kovan työn kautta tietysti, ei muuten.

3 tykkäystä

Kärki hyvästeli Porin, mutta uusi osoite vielä kertomatta:

2 tykkäystä

Kärjessä on iso koko, iso potentiaali, mutta on pelaajana vielä selkeästi raakile. Fysiilkkapuolella pitää tapahtua ihan helvetisti, ennen kuin ollaan samalla planeetalla Koskirannan tai Lajusen kanssa.

Mutta fysiikka on onneksi se kaikkein helpoin osa-alue laittaa kuntoon ja kun siihen päästään, niin kentällä alkaa tapahtumaan hyviä asioita.

4 tykkäystä

Mitä tossa ip-lehtien arkistoja tuli selailtua niin parissa jutussa Kärki mainitsi, että muutama vuosi sitten heräsi tekemään hommia.

1 tykkäys

Tosiaan paljon on Jarno Kärjestä puhuttu täällä, mutta mitä nyt noita
Ässien pelejä katsellut tälläkaudella, niin tuo Ojamäki saattaa monipuolisuudellaan
yllättää aika monet. Hemmetin sinnikkäältä pelaajalta vaikuttaa, hyväkuntoinen ja
pystyy pelaamaan alivoimaakin. Toivottavasti huhu pitää paikkansa ja molemmat tulee…

3 tykkäystä