Huhu: Jonatan Tanus Ilvekseen tai Pelicansiin 2019-20?

Potentiaalin pitäisi olla valtava, meinaan vielä vähemmän Kärppiin mahtuu mitä Tapparaan.

3 tykkäystä

No juu, eihän Tanuksella potentiaalia ole esim. Kristofin, Karvisen tai Koiviston tapaan laisinkaan.

2 tykkäystä

No siinä varmasti syy miksi huhu on Ilvekseen eikä Tapparaan. Mutta potentiaalia kaverissa kuitenkin on ja periaatteessa ihan Ilveksen näköinen haku olisi, mikäli pitää kutinsa. Aika sitten näyttää mitenkä se realisoituu. Ja ainakin todistetusti Lepauksen kanssa peli joskus kulkenut. Me kun ollaan vähään tyytyväisiä, niin positiiviset fiilikset tästä. :blush:

4 tykkäystä

Koivisto ei Kärpissä pelaa, Kristof pelaa sentteriä, Karvinen hoitaa neloskentän roolin paremmin.

Sinänsä Ilvekseen varmasti hyvä haku kyseinen pelaaja, tuskinpa tulisi Kärppiin tai Tapparaan pelaamaan alakenttiin.

1 tykkäys

Niin todisteet vaan siitä, ettei sen potentiaalin mitenkään maailman historian suurin tarvitse Kärppiin mahtuakseen olla. Itse asiassa omasta mielestäni Kärpät ja Manner mahduttanut joukkueisiinsa “yllättävän huonoja” pelaajia, kun katsoo vain nimiä ja vertaa muiden kausien joukkueisiin. Toki Tapparaankin potentiaalinsa puolesta mahtuisi, Ilveksessä vaan vähemmän selkiä edessä ja saat enemmän aikaa todennäköisesti.

3 tykkäystä

Sen tarkempaa tietoa ei siirrosta ei ole kuin, että Lepaukselta oli kysytty jossain haastattelussa,että kenen kanssa haluaisi pelata samassa kentässä, johon oli vastannut Tanuksen. Onko tästä vedetty sitten päätelmä vai onko siirto toteutumassa, en tiedä .

Tämähän on oikein hyvä hankinta Ilvekseltä. Liigan tasolle jo murtautunut, mutta vielä kuitenkin nuorehko. Tällaisista kavereista saa rakennettua joukkueen runkoa ja saattaahan tuo vielä tasoaan nostaakin.

7 tykkäystä

Saipalaiset olivat myös kovin mielissään tästä siirrosta jatkoajassa.

1 tykkäys

Jatkoajassa huhuillaan varmana tietona, että Tanus siirtyy 2v pahvilla Pelicansiin. Yhtään en tiedä, onko ko. Kirjoittaja luotettava lähde. Olisiko Nemo iskenyt silmänsä Jonataniin?

En Tanusta kölin ali vetäisi, vaikka Ilvekseen päätyisikin, mutta kyllä se jossain sydämen sopukassa pistäisi. Hän on kuitenkin jonkin sortin lupaus, jota ei saatu koulittua iskuun ja pääsi karkuun. Pelicans olisi huomattavasti mieluisampi vaihtoehto näin fanin näkökulmasta.

Lähde:

3 tykkäystä

Juu. Luin tuon saman jutun. Tiedä sitten. Kesällä ollaan varmaan viisaampia tämän suhteen.

Risteilyllä kuulin että siirto Ilvekseen on varma. Ei haittaa minua. Varmaan oman uransa kannalta parempi että pelaa jossain muualla.

1 tykkäys

Eihä tässä viestissä ole mitään järkeä. Tanus siirtyi Tapparasta SaPKoon pelaamaan vuoden Mestistä ja tämän jälkeen SaiPaan. Kärsivällisyys pelata isossa roolissa Mestistä toi ison roolin SaiPaan.

5 tykkäystä

Kaikenlaisista sitä topicceja perustetaankin. Tämä on yksi sellainen. Ihan tyhjänpäiväinen.

3 tykkäystä

Haluatko lyödä veikkaa sopimuksesta Ilvekseen?

2 tykkäystä

Haluan!
Häviäjä pitää Tuure Bonseliuksen naamaa profiilikuvanaan seuraavan kuukauden sopimuksen julkaisusta.
Do we have a bet?

5 tykkäystä

Tuohon lähden. Tanus Jonatan ei pelaa ensi kauden alussa Ilveksessä. Näin väitän ja voitan vedon. Saat vielä perua.

Mutta en anna perumiseen tuntia enempää aikaa :smiley:

Tuurehan on minun idoli :smiley:

7 tykkäystä

Eihän @Messi edes tiedä kenestä puhutaan

Tässä mitään peruta. Jos joku muu kuin Ilves julkaisee ennen seuraavan kauden alkua Tanuksen sopimuksen niin minun profiilikuvassani keikistellee mr. gay Finland 2017. Jos Ilves julkaisee Tanuksen sopimuksen mainitussa aikahaarukassa, no, tiedät mitä teet.

Ps. Kirjoitin edellisessä viestissä Tuuren sukunimen väärin :rofl: Tuure Boelius on siis häviäjän profiilikuvassa :grin:

6 tykkäystä

Täällä on kipinä väsymystä havaittavissa.

5 tykkäystä

@Messi on hyvin perillä, kuka pelaaja on kyseessä. Tästä olen aivan täysin varma! :wink: En löisi tästä asiasta häntä vastaan vetoa! :smiley:

4 tykkäystä