Pelkästään positiivinen uutinen tämä. Iso siirto Liigan sisällä. Olen yllättynyt, että tämäkin dumpataan palstalla.
Mattilat ja Aapeli Räsänen pelasivat yhdessä jenkkien yliopistossa niinköhän haluavat Tampereella pelata samassa
Ei pidä paikkaansa.
Tuo ei pidä paikkaansa.
Isä-Mattila vaan taisi vetää herneet kun Ilves ei tarjonnut Mattiloiden kannalta mieleisiä diilejä yliopistosta palatessa.
Tämä huhu menee kategoriaan: Uskon, kun Tappara julkistaa sopimuksen.
Mitäs jos Keskinen lähtee NHL tryoutille, sekin on mahdollista. En tosin tiedä miten nykyään menee säännöt nuorten pelaajien kohdalla. Onko se NHL/Eurooppaan takas.
Silloin tarvitaan lisää senttereitä.
No se kuulemani perustui varmaan tuohon asiaan, asiasta kertoi silloin kiekkopiireissä mukana oleva henkilö.
Hyvähän se on, jos Tapparalla on senttereitä riittävästi ja tasokkaita.
Mattila on ns. kahdensuunnan sentteri, mutta ei todellakaan mikään puukäsi tai puusilmä. Taso on aikalailla EHT.
Kelpaa.
Eiköhän Keskinen ainakin leireillä käy loppukesästä/syksystä kerran omaa jo varauksenkin Columbukseen. Vaikea kuitenkaan uskoa että menisi AHL:n pelaamaan.
Tarvitsee. Ei ole 1 kierroksen varaus.
26v, Viimekauden Lukon kapteeni, 54peliä 9+20 ± -1(kehityksen kohde) aloitusvoitot 54,4%kokokaudelta. Ei tarvi mun mielestä edes kyseenalaistaa tätä hankintaa.
Sanoisiko Pekka Virta tähän?
Ilveksen junnu eli tosi taitava mutta huono harjoittelemaan eikä kovin hyvässä kunnossa koskaan.
En minä Mattilaa pelaajana tässä moitikaan, ei siitä ole kysymys.
Pointtina se ettei Tapparalla ole minkäänlaista tarvetta näillä tiedoilla mitä nyt on saatavilla.
Menee nyt jäsen @coly:n pointti ohi. Puhe oli että alkaa noi sentteripaikat olemaan jo täynnä.
Eipä senttereitä koskaan liikaa ole. Ja joku sitten vääntyy laitaan, jos tulee ylitarjontaa.
Jos ny Helenius ja Keskinen NHL-leirillä käy, niin Rauhalankin lähdöstä huolimatta jengissä olisi
Räsänen
Mattila
Somppi
Liedes
Mun on todella vaikea edes kaivamalla kaivaa mitään negatiivista mikäli tämä siirto pitää paikkansa.
Mattilalla on hieman heikko kausi nyt alla, mutta jos tulee, niin hyvin tasainen sentteriosasto on ensi kaudella. Paras ottaa sitten ykköshepan paikan, vaikea sanoa nyt kuka.
Rauhala voi hyvin lähteä ja Helenius on joka tapauksessa alkukauden pois. Voi olla vaikka koko kauden.
Pelaajahankintoihin vaikuttaa niin moni asia. Ei pelkästään pisteet (mitkä Mattilalla on ihan ok). Pelaajan persoona yms.
Kyllä laadukkaisiin senttereihin vaan kannattaa tarttua ajoissa. Muuten ihmetellään vielä joulukuussakin ja ollaan ilman koko Euroopan etsiessä myös senttereitä.
Johtajuutta lähdössä ja johtajuutta tulossa.
Sashalla myös tietoa.
Ilveksen kasvatin ensi kauden seura on toimituksen tietojen mukaan Tappara.