Eihän tuo nyt ole sama ihan “vika” kuin meillä. Schnarr oli varmaan vastakkainpeluutuksen ja oman pään suojelun kärkisentteri, eli lähinnä mitä Rauhala meillä. Pelsuilla on hyökkäävien ketjujen senat kunnossa, toisin kuin Tapparalla.
No niin no… Mun mielestä mekään ei tarvita välttämättä sitä perinteistä taitosentteriä, taitoa on jo ennestään. Vaan solidia aloittajaa, joka kykenee myös pelaamaan taidokkaiden pelaajien kanssa. Lue: Riittävä peliäly.
Lähinnä tuota hyvää aloittajaa tässä viittasin.
Expressen huhuilee Carl Jakobssonia takaisin Ruotsiin Kärpistä.
Kärppien tyhjennysmyynti alkoi todella aikaisin
Aloitti ennen Saipaa tänä vuonna?! Taitaa olla kopissa aika myrkyllinen ilmapiiri
Tämäkin piti paikkansa.
Alla oleva uutinen tosin vain tilaajille.
Mikko Niemelän sopimus Pelicansin kanssa kuulemma purettu, katsotaan mihin siirtyy jos pitää paikkaansa.
Västerås IK on järjestänyt keräyksen ja tavoitteena saada 1.4mil kruunua kasaan että saavat Mingoian riveihinsä.
Oululainen toimittaja kertoo, että Raksilan oven saranat eivät pääse ruostumaan.
Joku tutunnäköinen eli tunnettu, lyhyehkö kiekkoilija lähti/lähtee tänään vielä HKI lentoasemalta kohti Oulua kiekkokassin kanssa… olin siinä takana kun chekkasi kassia koneeseen. En vaan saa yhtään päähäni kuka se oli.
Selvisikö kansalaisuus?
Ihan oli kotimainen kaveri, mutta en saa nyt keksittyä nimeä kasvoille sitte millään
Olisiko Janne Laakkonen?
Katoin Googlesta, ei ollu hän
Joku tunnetumpi, ehkä ollut jossain studioissakin
Tomi Sallinen? Lyhyekköstä en tiiä, riippuu kehen vertaa.
Ei oo sallinenkaa… voi ristus tätä muistia ku on lopussa
Ari Vallin comeback? Sopisi tuntomerkkeihin
Osaatko sano pelipaikkaa, ikäluokkaa, partaa… Jotain tunto merkkejä?
Voi tsiisus, nyt mä tajusin kuka se oli, pahoittelut, tuli tavallaan väärään ketjuun. Se oli erotuomari Joonas Kova, my bad.
Arvasin, että Kärpät ostaa tuomarit puolellensa.