Huhu: mitä tekee Juuso Nykänen 2026-27?

Jesper Kotajärvi ei tietääkseni ole jatkamassa Tapparassa. Suuntaa Savonmaalle.

Juuso Nykänen taas jatkaa Tapparassa. Hieman yllättäen hänen kanssaan on tehty kahden vuoden pahvi.

12 tykkäystä

Nykäsjuusoa on huhuttu ympäri palstaa vähän sinne sun tänne. Tappara, Jyp, Sport ainakin pyörineitä seuroja. Alla (ja yllä) tänne siirrettynä jokunen viesti asiaan liittyen. Pesuvesi jne.

Todella hyvä ottelu Nykäseltä…voisi harkita jatkopahvia.

32 tykkäystä

Eikös sellainen ole huhujen mukaan jo tehty. Ei tarvitse ihmetellä miksi, nelosketjuun sopiva ja varmasti myös sopivan hintainen jatko. Taisi tuplata kauden pisteet tänään.

15 tykkäystä

Muistelen kanssa, että täällä joku 2v jatkosopparista puhui aiemmin. Toivottavasti on totta tuo jatkosoppari..

5 tykkäystä

Minä ainakin oon puhunut Nykäsen kaksivuotisesta jatkopahvista Tapparaan sekä Kotajärven kaksivuotisesta sopimuksesta KalPaan. Kumpikin pitää paikkansa.

18 tykkäystä

Allekirjoitan täysin kirjoittamasi. Harmittavasti Nykästä on viety myös Jypin suunnille vahvasti. Isomman roolin perässä

1 tykkäys

Nykäsestä kuului sellainen pieni huhunpoikanen, että olisi Sportin jätkä ensi kaudella… saa nähdä. Jatkosoppari olisi kyllä ollut ihan kiva myös.

Eiköhän Juuso kuitenkin jatka Tapparassa. Itsekin nyt semmoista olen kuullut.

7 tykkäystä

Eikös joku täällä joku huhuillut/ kirjoitellut että olisi 2v lappu valmiina vai muistanko väärin ja kyseessä olis joku toinen pelaaja?

2 tykkäystä

Mä en jaksa uskoa et kaikista maailman joukkueista Juuso menis Sportiin?

Ainoa mahdollisuus on jos pikku nemo on saanu houkuteltua vai onko edes niin hyviä kavereita?

1 tykkäys

Pohojolaasuus saattaa vetää Sportiin, kehityshakuisuus Tapparaan.

Nykäsen mukana liikkuu aina myös tietty sponsorointi.

2 tykkäystä

Juu. Näytti olevan molemmat kummiyritykset Vetelistä.

1 tykkäys

Jos en nyt ihan väärin muista, niin oliko peräti Kuivien kasvatti.

4 tykkäystä

Olikos näin että forkalla sama tietäjä, joka tiesi etukäteen Kotajärven siirtymisen KalPaan ennen mediahuhuja, kertoi että Nykäselle olisi 2v pahvi. En muista tietäjän nimeä, joten en pysty nyt tägäämään. Sori!

Se oli jäsen @Mailman

3 tykkäystä

Taisi junnuna pelata Teerijärvellä, josta muistaakseni Kokkolan kautta eteenpäin.

Kuivissa ehkä lapsuudessa.

Kipinä oli omaltakin panokselta onneton, koska eipä ollut paljoa panostaa, enkä nyt tyhjästä rupea klapeja keksimään.

Tähän sain kuitenkin varmistuksen, ja @Mailman on tietojensa kanssa ihan oikeassa, meillä jatkaa. Mikä on ainakin omasta mielestäni ihan hemmetin hieno juttu!

76 tykkäystä

Harmi vaan ettei pääse kentälle tänä keväänä.

Tämä perustuu ilmeisesti omaan mutuun, jonka heität faktan kaltaisena?

4 tykkäystä