Huhu: Tapparaan merkittävä pelaajasiirto joulukuun aikana 2018-19?

Mun mielestä turha hankkia ketään. Finaaliputki tulee kuitenkin joskus loppumaan ja uskoisin,että tämä on se kausi. Vastuuta vaan nuorille ja koitetaan sätkiä niin pitkälle kuin mahdollista. Ensi kaudelle sitten taas kunnon panostus ja vähän parempaa roolitusta ja torijuhlat on tosiasia.

5 tykkäystä

Jos ottaa perspektiiviä takaisin niin viime kaudella hankittiin mun mielestä aika monta pelaajaa turhaan. Esim. Nenoselle ei löytynyt mitään arvoa / käyttöä. En sitten tiedä, liittyykö samaan saagaan ja tarinaan, mutta tällä kaudella on otettu tarkemmin hankinnat. Toki Rautakorpi asettaa tuohon haasteen, kun Rautakorvelle ei ihan kuka vaan kelpaa. Pelaajien täytyy olla sellasia, että Jukka antaa vastuuta. Turha katsomoa on vahvistaa.

Juuri näin. Tässä on jopa Tappara-mittakaavalla annettu paljon ruutuja ihan junnuille. Ja lyhytkin visiitti liigapelissä on arvokasta dataa, onko ja kuinka paljon hommia edessä.

Jos pelaajabudjetti sallii, niin ehdottomasti ukkoa sisään, jos täyttää joukkuetta vahvistavan pelaajan kriteerit.

Luovuttaminen ei kuulu Tapparan identiteettiin. Ehkä joidenkin fanien kyllä.

13 tykkäystä

No mä oon täysin erimieltä. Finaaliputken ei tarvitse katketa siihen, että ei panosteta tarpeeksi. Saa katketa siihen, että joku jengi pelaa paras seitsemästä -sarjan meitä paremmin.
Ensi kaudelle junnut (Puistola, Simontaival, kenties Tanus) ansaitsevat isommat näyttöpaikat kuin tälle kaudelle, joten nyt voitaisiin Mikin lopettajaisiksi painaa kaasua pohjaan ja ottaa kannu Manseen.

4 tykkäystä

Charles Bertrand on ainakin asunnon ostanut tampereelt… joku kuukausi takaperin

1 tykkäys

Tampesteri on kuitenkin hyvä maantieteellisesti operoida moneen suuntaan. Jos siis haluaa ostaa “puolueettomalta” alueelta kämpän. Toki voi olla Kooveen rosterissa jo tammikuussa :wink:

No ostanut asunnon tai ei niin nyt se pelaa kai Sveitsissä ja tuokin on laitettu jo ajat sitten ketjuun. Ei siis mitään uutta. Toki onhan tässä sinun kommentissasi enemmän lihaa luiden ympärillä kuin 90 % muista kommenteista tässä ketjussa, joten otetaan vastaan.

Ei oo kovin hyvä startti ollut myöskään Sveitsissä… Joten voi olla nopeesti tulossa takaisin suomeen päin

Tapparaan tuli aikoinaan Matalamäen Kaj hätäavuksi, kukas olis semmonen pelaaja joka tulis kuin pelastava enkeli. :thinking: :relaxed: Pieni hjuumor pläjäys vuodenvaihdetta odotellessa.

Viime kaudella varauduttiin siihen mihin ei nyt olla varauduttu ja tulos näkyy. Pari miestä sivussa niin vedetään junnuilla.

1 tykkäys

Stålberg muuten ollut viimeksi kokoonpanossa 22.12. Tämä mysteerihyökkääjän asuntohuhu nousi ilmoille 26.12. Jännityksellä odotan ketä löytyy Sibir-Omsk - pelin kokoonpanoista tänään.

6 tykkäystä

Eihän me tietenkään luovuteta. Tilliliha still going strong ja keväällä laitetaan kaikki likoon. Ilman muuta tuohon tulee pari laatuäijää mukaan ennen siirtorajan sulkeutumista. Ja kuten koko kauden olen sanonut, nimenomaan tämä joukkue voi nousta uudelle tasolle jo yhdenkin pelimiehen esimerkin ja onnistumisten voimalla. Jonkin aikaa voi kestää, että jalat alkaa taas liikkua normaalimpaan tapaan, mutta sitten…

5 tykkäystä

Vaikuttaisi kyllä kotoiseen pipoliigaan ihan pelimieheltä ja ehkä saisi maanmieheensä myös lisää vauhtia :+1:

1 tykkäys

Stålberg kadoksissa edelleen. Ei pelaa tänäänkään.

2 tykkäystä

Ny menee aika pitkään ja kovaa huhut ja haaveilut sekasin. Jos Stålberg nähdään tällä kaudella Tapparassa niin lupaan arpoo tän huhun vatvojien kesken 2 lippua vapaavalintaiseen Tapparan peliin vapaavalintaisille paikoille. Saa ottaa talteen.

27 tykkäystä

Mä otan sit Finaalien G6 sen lipun. Pääsee näkemään kannun noston :wink:

6 tykkäystä

Kukas tää ny edes on?

Pari viestiä ylempänä linkki pelaajaan.

1 tykkäys

Omskista ei lähde enää yhtään ulkomaalaispelaajaa, sanoo seuran presidentti, joten eiköhän Stålbergin nimen voi viivata yli. Ja toisaalta ihan hölmöhän se olisi liigaan tulla, kun kohelossa ja Sveitsissä riittää massia.

2 tykkäystä