Huhu: Tapparaan merkittävä pelaajasiirto joulukuun aikana 2018-19?

Jos oikein ymmärrän niin khl:n Slovanin tsekkihyökkääjä Repik ei oo tänään kokoonpanossa, koska ovat repineet sopimuksen tämän kauden osalta. Uutinen Slovanin sivuilla, mutta kieltä en ymmärrä. “Terminu” sana viittaisi mielestäni tähän.Tossa olis pelimies maajoukkuetasolta.

Slovanilta saumat menneet, joten myynevät kaikki liikenevät.

Linkkiä?

Olisi mielestäni sitä mitä Tappara kaipaa. Mutta onko jopa liian kova Tapparan saatavaksi.

1 tykkäys

En pysty tällä laitteella laittaan.

@Ekunkikat löysin itse yllä olevaa varmaan tarkoitit?

1 tykkäys

Jotai hyökkääjää, joka osaa räpätä maaleja toi jengi kyl kaipaa.

2 tykkäystä

Mites toi twiiitti et noteerannut?

1 tykkäys

Slovan itse ilmoittaa, että pelannee kauden loppuun Vityazissa. Ei siis oikeastaan mitään aihetta huhuilulle? Alkaa muistuttaa jo kipinää tämä ketju :sweat_smile:

Enkä nyt erityisesti osoita tätä kommenttia sulle, @Varilasit, vaan ihan yleisesti.

1 tykkäys

Nyt menee kipinä kohta pannukakuksi jos tällänen megahuhu ketju sallitaan. Voisko tän ihan kipinän takia painaa lukkoon 31.12 :grin:?

4 tykkäystä

Mä sanoisin, että mennään näillä tämä kausi, meni miten meni. Ei yksi mies tuohon nippuun niin sateen tekijä ole, että muuttaisi kamalasti mitään. Ihan sama vaikka Lempäälän Jagrin tilalla olisi 90-luvun Jagr, ei se todennäköisesti vaikuttaisi näihin meidän tulosyksiköiden harmauteen mitenkään.

3 tykkäystä

Juurikin näin. Tolla porukalla tulos tai ulos.

1 tykkäys

Jos joku tulee, niin jonkun pitää lähtee. Nuoret pitää saada pelaavaan, joten jonkun näistä ”varmoista” pitää lähtee.

Ei välttämättä ihan näinkään. Toki asian voi katsoa myös juuri tuosta näkökulmasta, josta sinä lähestyt asiaa ja se on ihan ok - noin voi kanssa käydä.

Joskus se vaan on pienestä kiinni. Jos näin sanon suoraan niin Bloodin hankinnalla koko puolustuksen taso nousi eikä se ole retkahtanut, vaikka nyt puuttuukin esim. Vittasmäki. Se vaan kertoo siitä, että puolustukseen tuli tekijämies, joka antaa muillekin spurttia ja fiilistä sekä tsemppiä.

Tällä hetkellä ongelma hyökkäyksessä on se, että kahdessa kärkiketjussa ei oikeastaan ole mitään takapainetta kehenkään. Erkinjuntin ja Miksan ei tarvitse nostaa tasoaan, koska ei ole takapainetta selässä, jonka puitteissa tulisi se pieni extra pelaamiseen. Hyökkäys tarvitsee kilpailua, jotta esim. heikointa lenkkiä voidaan käyttää katsomossakin keinovalikoimana - vähän niin kuin Elorinne on parantanut ihan hulluna, kun pääsi vähän katsomaan peliä kauempaa.

Tällaisia kokonaisuuksia voi syntyä yhdestä hankinnasta, jos hän onnistuu edes vähän sinnepäin. Parhaimmillaan se aiheuttaa dominoefektin koko joukkueeseen ja kaikkien suoritustaso nousee ja roolit loksahtaa lähemmäs oikeaa. Eihän näin aina käy, mutta itse tekisin sen hankinnan ja katsoisin.

6 tykkäystä

Tämä ketju menee ihan haaveiluksi / jaaritteluksi.

Tiivistetään vielä huhun lähde ja itse huhu:

@Hippa , joka ennusti aikoinaan Erkinjuntin tulon Tapparaan laittoi tänään liikkeelle omilta lähteiltään kuullun uuden huhun, jonka mukaan Tampereelle on muuttanut ulkomaalainen jääkiekkoilija:

  • pelipaikka on hyökkääjä
  • pelaajan tuleva seura ei ole tiedossa

Ja kaiken lisäksi Tapparasta on suora juna Kunluniin ensi kaudeksi, joten vain paras on meille kyllin hyvää.

Minun laskupääni mukaan meillä on varaa yhteen mottipäiseen hankintaan ja kyse on enemmänkin siitä halutaanko haastaa Kärpät vai todetaanko heidän olevan niin kovia että katsotaan vain mihin riittää (+ annetaan junnuille saumoja).

Joukkueen vahvistamisen suhteen on kaksi huolestuttavaa seikkaa: 1) Mikin riskiä kaihtava lausunto siitä ettei aina olla finaaleissa 2) Rautakorven option käyttö, eli vasta tuleva kausi on tämän projektin kliimaksi.

Sori @iceman jos tämä oli jaarittelua, mutta ei sitä jaksa pelkää tappioputken negailuakaan.

2 tykkäystä

Juu, tuohon on ihan turha roudata about ketään. No jos Barkov jr. sattuisi olemaan saatavilla niin siitä voisi olla jotain apua. Muutoin kaikki on aivan turhaa rahan haaskausta. Mennään nyt näillä, annetaan peliaikaa ja näytön paikkoja jne. mistä on huudeltu. Tämä jengi ei finaaliin mene ei sitten millään. Tai jos menee niin ostan tölkin vaikka Teho Sporttia sitten. :muscle:

3 tykkäystä

Tarkoitatko tällä junalla Kunluniin olettamaani Tapolan jatkosopimusta Kunluniin. Kuten olen aiemminkin maininnut niin juna tai paremminkin lentokone voi suunnata Kunlunista meillekin päin.
Mielestäni Rautakorven option käyttö mahdollistaa Tapolan jatkon ja paluun Tapparaan vasta sen jälkeen rakentamaan joukkuetta uuden Areenan aikakauteen

Joulukuu alkaa olla aika lopussa ja kun Tapparan rosteria katsoo niin aika kipeästi pelaajia tarvittaisiin jostakin. En olekaan ihan hetkeen Hakametsässä kuullut kenenkään kysyvän, että missä meidän vahvistukset on. Nyt rupeaisi olemaan paikka myös toimistolla tehdä jotain.

Toki pelaajaliikenne on Liigassa ollut tällä kaudella sellaista, että kansainvälinen asema Liigalla ei voi olla kovin suotuisa, sen verran heikosti tuntuu pelaajia tänne löytyvän ja yhä useampi tuntuu menevän Sveitsiin tai Saksaan ennemmin.

Onko tässä nyt sellainen tilanne, ettei uskalleta hankkia ketään sen takia, että Venäjän suuntaan on “pakko” pitää ovea auki tarvittaessa vaikka siirtorajalle asti? Siis positiivisella tavalla pakko, koska siellä olisi halukasta isoa kalaa mahdollisesti tulossa vielä tälle kaudelle. Elämme kyllä mielenkiintoisia aikoja - ja toki täytyy muistaa, että myös Karjalaisen terveystilanne vaikuttaa asiaan.

1 tykkäys