Huhu: Valtteri Kemiläinen jatkaa Tapparassa 2019-20? Siirtyy Barys Astanaan?

Toivottavasti otsikon huhu ei ole totta, ihan oikeasti!

6 tykkäystä

Minä pidän tätä tervetulleena jatkona mikäli paikkansa pitää. Ikää vasta 27 vuotta ja laadukkaita rightin puolustajia ei liikaa ole saatavilla. Olisi paha tilanne, jos kaikki rightin puolustajat vaihtaisivat maisemaa kauden päätteeksi.

31 tykkäystä

Päästäisin jo Kemiläisen ja Elorinteen jatkamaan matkaa. Onha siellä Hugo Has on kovaa vautia kasvamassa…Elorinteen pituinen rightin pakki, jolla hyvä laukaus. Voi tietysti olla, että Has karkaa Pohjois-Amerikkaan.

2 tykkäystä

Rantakari, Kemiläinen, Fälth pois ens kaudeks niin Haš ois meidän ainut rightin kiekollinen pakki.

Toivottavasti huhu siis pitää paikkansa! Mielelläni katson Kemmun pelaamista vielä tulevaisuudessakin Kirvesrinnoissa.

6 tykkäystä

Miten varmaa että nuo kaikki kolme pois lähtee. Kyllä Kemmu nyt voi jäädä jos nuo lähtevät

Mä en tiedä mistään mitään mutta palstan huhuiluissa on liikkunut Rantakarin sekä Fälthin lähdöt.

Näiden huhuiluiden myötä tämän ketjun ilmestyminen oli mukava näky.

Ensimmäisenä tuli huhun nähtyäni mieleen:

Voihan P*******…

Jos kuitenkin muitakin lähtijöitä on monta, niin kaippa tuo joukon jatkona menee. Suorittaminen edelleen turhan epätasaista, mutta nykyisellään on jopa varmempi kuin Rantakari, johon ei tosin kyllä paljoa vaadita. Potentiaalia vielä parempaankin on olemassa. Huonona puolena edelleen meidän ylivoimaisesti eniten omissa pulassa oleva pakki, joka varsinkin ylhäältä prässäävien joukkueiden ollessa vastassa on helisemässä todella pahasti.

4 tykkäystä

Omalla tuntumalla Kemiläinen lukeutuu meillä pelaajiin, jotka huomataan kun poissa. Eli mielelläni pidän joukkueessa, ennen kuin Leinonen julkistaa jonkun kovemman sopparin.

Ensi kaudella vetelisi joku Pohjois-Amerikan arpa kaukalossa ja ikävöitäisiin Kemiläisen perään. Mies on osoittanut, ettei voittaminen hänestä jää kiinni. Vaikeasti korvattava pelaaja.

2 tykkäystä

Mitä ilmeisimminkin Kemiläinen jatkaa myös ensikaudella Tappara-paidassa. Joten kyllä meillä ainakin pakkiosastolla runko on kasassa jo ensikaudeksi.

20 tykkäystä

Omaan korvanappiin on kantautunut samanlaisia huhuja. Erittäin tyytyväinen olen Kemiläisen jatkosoppariin. Noita kiekollisia rightin pakkeja ei ihan joka paikasta löydä.
Ainoa kysymysmerkki pakiston osalta ensi kaudeksi taitaa olla Elorinteen tilanne.

2 tykkäystä

Kerrassaan hienoa jos toteutuu. Vaikka välillä “käy” hitaalla niin ollut koko Tappara-uran ajan oma suosikki. Ja tässä tavaroita pikkuhiljaaa pakkaillessa osui käsiin vanha US/UL-juttu Kemmusta. Laitan sen, about kuukauden viiveellä luettavaksi.

1 tykkäys

Otso kun ilmeisesti vaihtaa maisemaa, niin todella tärkeää oli/olisi pystyä pitämään toinen näistä samaan aikaan naaratuista rightin paketista.

Tästä tein jo oman ketjunsakin, kun en muistanut tämän olemassaoloa. Poistan sen ja laitan tänne uudelleen. Eli nimimerkki “Yuppi” kirjoittaa Jatkoajan palstan Tappara-osiossa:

Kuulin muuten tällaisen huhun hallilta tänään, että Kemiläinen lähtee Astanan riveihin. Sanotaan kohtalaisen varmaksi tiedoksi.

Tappara kaudella 2018–2019 | Sivu 26 | Jatkoajan keskustelupalsta

Lukko-Trollin juttuja. En lähtisi tämän “tietolähteen” heittojen perusteella spekuloimaa, ellei kaveri sitten ole itse Palo-Pena, jolloin tieto on lähes varma. :smile:

1 tykkäys

Äläppä itse leimaa kaverin mahdollista sisäpiiritietoa automaattisesti trollaukseksi.
Kesällä nähdään pitääkö tämä Astana heitto paikkansa

2 tykkäystä

Kylläpäs leimaan. Sinä voit toki muodostaa omat mielipiteesi jos haluat, mutta anna minun pitää omani.

Kaverin mankuminen Jatkoajassa ei anna aihetta muuhun, joten en ihan vakavasti pysty suhtautumaan kaverin juttuihin. Kyseenalaistan mistä joku Lukon kannattaja- Yuppi nyt yhtäkkiä olisi kuullut tällaisen “kohtalaisen varman” huhun?

Alla kaverin kommenttia Jatkoajassa, kun tapparalainen kritisoi lukkolaista joka oli silpunnut läpsyttimiä ja roskannut silpulla katsomoa seisomokatsomon läheisyydessä.

Järkimies vaikutti olleen. Olisipa heitä enemmän.

Muokataan vielä sen verran, että mikä vastuu on seuralla tuon kaiken läpsytinroskapaskan keräämisellä / kierrättämisellä / tuhoamisella? Jos nyt ollaan niin ■■■■■ ympäristötietoisia, niin tollainen on ihan ■■■■■ typerää toimintaa seuralta ylipäätään jakaa näitä itsensähakkaamisvälineitä.

Hieno tapaus ja ymmärtää maailman reaaliteetit.:rolling_eyes::rolling_eyes:

Asia nähdään tosiaan kesällä. Siinä olet oikeassa.

1 tykkäys

En tunne ko. kirjoittajaa ja kirjoitushistoriaa, joten siihen en oikein voi ottaa kantaa. Mutta pointtini on ae, että nimimerkkihän voisi olla vaikka Kemmun ystäväpiiristä

Itse uskon että Kemiläisellä on jatkopahvi Tapparaan, toki ulkomaanpykälällä varustettuna

2 tykkäystä

Tämä on varmasti totuus ja Kemmu pelaa parasta liigakautta. En yhtään ihmettelisi, jos Tapparalla jää luu käteen. Toivottavasti Kemmu lähtee nopsaa, jos on sopimusta on tarjottu Astanasta. Olisi aikaa katsastaa uusi “Bailen” tilalle.

1 tykkäys

Vuoden jatkot Tapparassa

14 tykkäystä

Ketju suljettiin automaattisesti 8 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.