Hyvää juhannusta 2018!

Se on sillä tavalla, että kesäpäivänseisaus oli tänään kello 10:07, eli kohti syksyä ja uutta jääkiekkokautta mennään taas. Tässä välissä vietetään Juhannus, joten oikein hyvää ja iloista keskikesän juhlaa kaikille jäsenille.

Sääkartat kuitenkin lupailevat aika vaiherikasta keliä, sisältäen tuulivaroituksia, ukkosia, sateita ja vaikka mitä. Olkaa siis varsinkin vesillä liikkujat hyvin varovaisia ja huolellisia.

2000-luvun aikana tosin ei ole ollut yhtään juhannusta jolloin helleraja olisi mennyt laajoilla alueilla rikki paikallisia hellerajan ylityksiä lukuun ottamatta.

12 tykkäystä

Der Juhannus on muuten suomeksi juhannus.

Niin, itsehän menen ekaa kertaa ikinä viettämään juhannusta saaristoon, Turun. Itse asiassa ensimmäistä kertaa olen edes saaristossa. Saari ei sentään sijaitse Turussa. Tästä syystä juhannus voi olla onnistunut ja isoin tyhmyys jäädä porukassa tiivistymättä.

8 tykkäystä

Tuletko kenties Naantalin seudulle? Minä vietän tämänkin juhannuksen saaressa, koska sellaisessa asumme. Toki autotie perille.

Riitta Väisänen :wink: sä oot mun.

5 tykkäystä

En, Parainen on vissiin lähin keskus.

Ehdin laittaa jo toiseen ketjuun mutta linkitetäänpä tähänkin.

1 tykkäys

Just lähdössä mökkeilemään, eli hyvää juhannusta kaikille. Älkää päätykö tilastoihin!

1 tykkäys

Olkaahan iisisti jussina ja pitäkää hauskaa.
Ajatelkaa positiivisesti, voisi olla kylmempääkin. Onneksi Suomi ei tänä vuonna sijaitse alpeilla:

http://www.severe-weather.eu/mcd/snowfall-expected-over-parts-of-the-alps-on-friday-and-saturday-june-22-23/

2 tykkäystä

Minulle jäi sitten Janni Hussi. :slight_smile:

1 tykkäys

Jenni Vartiainen.:star_struck::star_struck::star_struck:

3 tykkäystä

Onnea, maailman ihanin nainen. Tosin joudut jakamaan Jennin mun kanssa :wink:

2 tykkäystä

Tekis mieli kommentoida mutta liput heiluvat kuitenkin niin jätän väliin.:laughing:
Jenni on ihan kivan näköinen likka.:yum:

Hyvää juhannusta vaan kaikille, itse saavun ihan juurikin Himokselle juhannuksen viettoon, tarkoituksena olla koko festivaalien, eli 3 päivän ajan. Tästä tulee vielä rankka reissu…

2 tykkäystä

Päivi Räsänen :joy:

4 tykkäystä

Alma :smiley:

2 tykkäystä

https://www.aamulehti.fi/kulttuuri/yoradion-juhannuskuunnelma-tulee-suorana-tampereelta-nayttelijat-varautuvat-myrskyyn-ja-innokkaisiin-ohikulkijoihin-201013634/

1 tykkäys

Susanna Kosken kanssa suunnataan rockfestareille. Kelpaa.

Muistakaa myös, jos ei jussina nus… niin ei saa jouluna lahjoja.

Hyvää juhannusta!

2 tykkäystä

:mikki: :gift: :christmas_tree:

3 tykkäystä

Oli tarkoitus irrottaa köydet huomenna saaristomerellä mutta nyt näyttäisi olevan myrskyvaroitus huomiseksi :grimacing:

Tai no, varsinainen myrskyvaroitus on Ahvenanmerelle, Saaristomerellä “vain” 18m/s…

Juhannusta vaan kaikille! Juhannuskokkoa ihaillaan Mäntyharjun Kurkiniemessä. Vuosi sitten oli upea kokko. Toivottavasti siellä idempänä on paremmat kelit kuin täällä.

1 tykkäys