Ikä-gallup

36, olen liian nuori muistamaan kunnolla 86-88 sarjat. Reipas sarjan muistan ja Jutin viimeisen pelin liian hyvin. Onneksi sen jälkeen on tullut parempia muistoja :grin:

50 vuotta mittarissa ja Tapparan matkassa vuodesta 1975.

(Heikki Aho) #44

Tapparalainen koko iän, ikää mittarissa 56 ja kausikortti ollut 80 luvulta lähtien.

1. Eli hyvä ikä vielä menneillään.

(turunseutulainen Tapparalainen ) #46

Tammikuussa tullee mittariin 53 ja Tapparaa olen kannattanut koko ikäni jostain vuodesta -76-77…

1. Eli parikymmpinen pojankoltiainen.

(Mukahauska juttu) #48

Ei ole vaihtoehtoa alle 15 vuotias.

Tämähän on hauska ketju.
Mielessäni olen luonut jonkunlaisen ajatuksen kirjoittajista ja heidän iästään.
Nyt sitten saa todeta taas että ei pidä olettaa mitään, koska pieleen menee ja pahasti.

(Team Kameleontti) #50

Jep. Ehdotus @Dominik49 : Tampereen yliopistossa voi opiskella viestintää. Mm. sitä kautta voi tavoitella uraa toimittajana / reportterina / journalistina. Menet ja syrjäytät Solmut ja Silvennoiset.

Toki ensin pitää lusia lukio tai muu toinen aste, mutta jos tosiaan toimittajaksi on haluja, niin lukio on erittäin suositeltava.

Minun kohdalla Tapparan kannattamista ja pallolla taapertamista vuodesta 1989. Tapparaa kannatin ennen kuin opin konttaamaan.

Palautetta kanssakeskustelijoille

On niitä vuosia kertynyt, 72 vuotta on mittarissa.

(Mika) #52

Ensi kuussa kun liiga käynnistyy, ikää mittariin tulee 43 vuotta. Ensimmäiset muistikuvat Tapparasta on viiden vanhana kun sain Tappara takin…

Onneksi olkoon! Sama päivä ja sama vuosi täälläkin :+1:t2:

15 v. Syntynyt mestaruusvuotena 2003 :muscle:

Syyskuussa 48v. täyteen.
Fani vuodesta -78, eli 40v. juhlakautta käynnistellään :slight_smile:

(Koulukatu) #56

52vee ja henkisesti 15vee, sisuskalut kuin Arvo Ylpöllä ennen lähtöä, eli jonkun talon vois maalata punaiseksi. Pärstässä moottorikelkan jälkiä, johtuen Jumalan hylkäämän matkamiehen hommista.

Messi on 56 vuotias ukon käppänä, joka tuskin saa omia kengän nauhojaan kiinni. Auki ei tarttekaan, kun potkasee vain kengät jalasta.

Alunperin KeKin miehiä, ja Kärppä vuoteen 1997 saakka, sitten one and only.

52 ja henkinen ikä 25. Kärppä.
Kevään 2015 tasokkaat ja huipputasaiset finaalit saivat aikaan sen, että tykkään nykyään Tapparastakin.

Itsekin edustan tätä nuorempaa joukkoo, 16 vuotta tällä hetkellä. Samana päivänä tulee vuosia lisää kuin esim. Mikko Koivulla

48 pasahti kesällä tauluun, Tappara olen ollut niin kauan kuin muistan. Ja muistanhan minä…eli jostain 70-luvun alusta/puolestavälistä eteenpäin.

Kiitos samoin! :smiley: