Ilves-Hockey Oy:n yhtiökokous 7.2.2017

Jos sinne joukkorahoituksenomaosesti pääsee pikkurahalla mukaan ja yhtiöjärjestyksessä ei ole erikoisuuksia ja mahdollisessa osakassopimuksessa ei joudu sitoutumaan johonkin kummaan, niin voisihan sitä ehkä jollain pienellä lähteä naapurin talkoisiin osakkaaksi. Tosin summan pitäisi joka tapauksessa olla kohdallani varsin pieni, pienempi kun tänään lunastamani sinioranssin playoff-kannattajakausarin hinta.

1 tykkäys

Ehdottomasti mukana, kun raha menee hyväntekeväisyyteen…eiku…

2 tykkäystä

Merkittävin asia tähän mennessä on Ilves ry:n muuttuminen pääimistajaksi Vinnieltä saamillaan osakkeilla.
Jalo, Hietanen, Hirsimäki ovat uusi hallitus jonka tehtävänä on osakeannilla kerätä rahaa.
Euroissa mitattuna yksi euro taisi liikkua Vinnielle.
Kaikki muu on puhetta.
Odotin että hiukan valmiimpaa olis saatu aikaan…ihan eri lukuja kuin 300000 euroa alustavia merkintöjä ja ainut massimies toistaiseksi Rask.

3 tykkäystä

Uusi TILAPÄINEN hallitus :wink:

Vaikka minäkin tässä ihmettelen asiaa jos toistakin, niin viime kädessä uskon, että tämä oli viimeinen mahdollisisuus (mikäli on uskominen tietoihin, jotka minulla oli Ilveksen todellisesta taloudellisesta tilanteesta) ja ihan viime tipassa selvitä hengissä. Olishan se ollut surullista, jos tuolla olisi vietetty hautajaisia.

2 tykkäystä

Rask 200k, Hietanen 50k ja Jalo 50k. Loppuja odotellessa…

3 tykkäystä

No ite voisin tehdä sellaisen, sanotaanko nyt vaikka 10e sijoituksen. :slight_smile:

3 tykkäystä

Täällä tuskin olisivat kyynelkanavat hirveästi kostuneet. Itseä ei haittaisi yhtään vaikka menisi konkkaan.

8 tykkäystä

Itse olisin luultavasti juhlistanut konkurssia lasillisella konjakkia. Tai no ehkä useammalla. :slight_smile:

5 tykkäystä

Tämänpäivän kaltaisella puuhastelulla saattaa vielä käydä niin…ei vakuuta, ei.

Ilves ry siis toistaiseksi pääomistaja kun sain 49,5% äänistä nyt ja 170000 osaketta mutta osakeannissa osakkeita annetaan merkittäväksi niin paljon että tuo omistusosuus tippuu

Sittenkin Risto Jalo. Päättäkää jo:

Hietanen Honkalehdosta:

“Hän hoiti hommansa hyvin silloin, kun minä olin hallituksessa”

Ei jumalauta

E: Solmu korjasi edelliseen että Hietanen hallituksen jäsen, ei toimari :smiley:

2 tykkäystä

Kertokaas nyt vielä viisaammat, kun en mitään näistä ymmärrä, että miten tuo nyt menee Liigan näkövinkkelistä vai vaikuttaako mitään, kun IHOY:n pääomistaja on ry…

Juu, kyllä tämä vaikuttaa aika puhtaasti vain tekohengitykseltä. Pitkä on matka siihen (tai ainakin niin luulen), että Ilves olisi yksi Liigan kovimmista seuroista. Ipa-faneille koittaa kovat ajat, kun totuus tulee silmien eteen ja omistajamuutos ei takaakaan sitten ensi vuonna sitä suoraa playoff-paikkaa.

Kasassa ei ole mitään, on vain ennakkoilmoituksia.

2 tykkäystä

Manngard siis myi eurolla osuudet RY:lle. Antoi velkansa anteeksi.

Onko missään ollut vielä puhetta paljonko velkoja jäi muihin osoitteisiin?

Ei. Ja sehän tässä muunmuassa kiinnostaa…

2 tykkäystä

Vinnie voisi lahjoittaa sen lantin jääkiekkomuseolle, jolla ostettiin Ilves. Sellainen Roope-Ankan onnenlantti tyyppinen esillepano keskelle isoa punaista huonetta, spottivalojen loisteeseen.

14 tykkäystä

Ja Milla-Magia koittaa sitä ryöstää?

1 tykkäys