KORJATTU: iOS 11.3: Viestien selaushissi ei toimi

Chrome 56:ssa on muutoksia, jotka rikkoivat tämän. Korjaus oli hyvin simppeli - Discourse on fixin tehnyt ja se tullaan julkaisemaan myös 1.7 haaraan.

Tämä tulee siis kuntoon kun seuraavan kerran päivitellään. Sietäkää hetki.

3 tykkäystä

Tää oli loistava lisäys, ainoo mitä ymmärsin kahdesta edellisestä viestistä. :grin:

Mulla on nyt tämä sama ongelma tietokoneella. Edge on selaimena.

Paitsi, että rupesi toimimaan, kun suljin selaimen… eli väärä hälytys.

Tuon saa ainakin kosketusnäyttöisellä tietokoneella toistumaan Chromella. Fixi on tuossa tyrkyllä kun vaan ehtisi päivittämään.

Minulla se jostain syystä hetkellisesti temppuili ja ihan perus läppäri telakassa ja hiirellä mentiin rullaillen.

Testattu ja näyttäisi toimivan :+1:

1 tykkäys

Täällä kans :+1:

1 tykkäys

Toimii :+1:

Toimii :ok_hand:.

ps. Oli kyllä ärsyttävä ongelma. :smiley:

1 tykkäys

Tämä ongelma on palannut minulle, todella vaikea kelata ketjun loppuun. Safari ja iPhone 7 uusimmilla päivityksillä.

Toistuuko muilla?

  • Kyllä
  • Ei

0 voters

iPhone SE ja pikatestillä en havainnut mitään ongelmaa, kun seurantaa hissittelin ylös alas. Mitäänhän ei ole päivitetty tai muutettu.

Perunalla kuvattu todistusaineisto.

Edit: Pistetään linkin taakse, sen verran kookas video.

Apple on paskonut tämän 11.3 päivityksessä.

https://meta.discourse.org/t/ios-11-3-upgrade-breaks-the-message-slider/84806

3 tykkäystä

Noniin, tähän olisi fixi saatavilla. Oli siis iOS 11.3 Safarin bugi/regressio, mutta löytyi tapa kiertää asia.

Saadaan siis seuraavassa päivitysajossa käyttöön. Kenties huomenna voisi olla hyvä hetki? Pitäisi muutenkin ajella päivitykset, kun ollaan playoffien verran niistä perässä.

6 tykkäystä

Ainakin iPhoneSE:lla fixi puri.

1 tykkäys

Hissi korjaantui. Samaan aikaan (?) rikki mennyt Takaisin-nappula toimii edelleen miten sattuu.

Ketju suljettiin automaattisesti 24 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.