Jääkiekkovarusteet

Näyttäs olevan Jasukin täällä. Krisseä ei viä näy.

Numminen oli paikalla ja Vittasmäkikin löytyy. Strömbergiä en välttis tunnista.

2 tykkäystä

Hiljainen ketju.

Itse kävin tänään vihdoin hakemassa Vanx -mailan jota on pitänyt jo pitkään kokeilla. Meinasi kyllä houkutella Basen hyllyssä ollut aito Nenonen, mutta hän pelaa melkoisen löysällä (ja pitkällä) mailalla.

Törmäsin hauskaan mailaan.

Tovi – bringing the sähly in hoki. Siis jääkiekkomaila, jossa on reikäinen lapa.

Väitteet:

  • kovemmat, tarkemmat vedot
  • parempi tuntuma kiekkoon, koska lapa on suoraan kiinni kiekossa (välissä ei erkkaa)
  • lapa kuin hiekkapaperia, kiekko tottelee
  • maila on aerodynaamisempi eli ilmanvastus pienempi, joten lämärit kovempia
2 tykkäystä

Eikö tuon kanssa käytetä erkkaria ollenkaan?

Ei ainakaan lavassa. Tätä kautta törmäsin:

Törmäsin tuohon samaan videoon tuossa kuukausi takaperin, mutten tainnut muistaa laittaa tänne.

@ljpp ilmanvastushyöty ainakin katoaa, jos lapaan laittaa erkkaa.

1 tykkäys

Itse olen sen verran jääräpää että en osta tuota juttua ilmanvastuksesta ihan heti kylmiltään. Myyntimiesten puheita sanon minä, ainakin ensinäkemältä.

Grippi vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Olen laiska ja en jaksa selata koko ketjua.

Onnistuuko Kiekkobussilla luistinten teroitus? Löytyykö sieltä teippejä ja erkkoja?

1 tykkäys

Onnistuu ja löytyy. :smile:

1 tykkäys

Kiitos @Treppu
Kai sieltä löytyy hyväkuntoisia munasuojiakin? Jos löytyy, niin saavat perjantaina asiakkaan. Ehkä ostan muutakin.

1 tykkäys

Oleppa @Oijennus hyvä! :sunglasses:

Kyä siellä on ihan präniköitä sekä vähän räyhtyneitäkin varusteita, että sinne vaan ettimään!

1 tykkäys

Sinne siis perjantaina. Hoituu kaikki kerralla. :+1:

1 tykkäys

Onko olemassa harrastehöntsyihin kevyempiä hartiasuojia? Jos on, niin onko jengillä kokemusta? Perus panssarit on vähän turhan raskaita tuohon höntsyyn, mutta ilmankaan ei viitsi pelata.

Melkein lähtisin hakemaan jotkut retrot, kun niissä ei paljon suojaa ollut. Nähnyt hyvinkin kevyitä versioita.

Eikös ne kaikki ole tätänykyä tosi kevyitä? :smiley:

On. Lähinnä nyt haen sitä, että ei tarvitsisi olla peruspanssaria, periaatteessa olkapään suojat riittäisi.

1 tykkäys

Kiekkobussilla saattaa olla, mitä vaan tarjolla, just niitä vanhojakin.

1 tykkäys

Voi olla, että muistan väärin. Mutta joskus olen nähnyt aluspaidan, jossa on olkapäissä pehmusteet. Pitää vähän käydä liikkeitä kiertelemässä.

No ne ei oo tarkoitettu “rintapanssari” käyttöön, ne vaimentaa kyllä iskuja, mutta ilman rintapanssaria tekee varmaan kipeetä jos jostain syystä olkapäät ottaa iskua :smiley:

Sherwoodin 5030 jättää hyvin liikkumavaraa ylävartaloon. Ja mikä tärkeintä on tyylikkäät.

@Oijennus kokeile Hiitelää

2 tykkäystä