Jan-Mikael Järvinen

Jan-Mikael Järvinen on Instagram: "Kuninkuusravit korkattu!🐎 #kelihellii #raviliiga" Kevyt johtaja. Radalla hopeella, muualla pelkkää kultaa! JMJ:n ravilookki linkin takaa, kuvia 2 kappaletta, jälkimmäinen parempi.

1 tykkäys

Noillahan oli kaikilla kokenut ohjastaja mukana… että yksin ei kukaan kiekkoilija siellä ravureitansa ohjastanut :slight_smile:

1 tykkäys

En ota kypärän väriin kantaa, koska laji on itselle kovin vieras.
Paidan väriin otan kantaa…Vieraissa ajetaan valkoisella paidalla ja Teivossa sitten kotipaita päällä.:slight_smile:

2 tykkäystä

JMJ:n mietteitä kunkkareissa. Raviliiga 2017-20

Tätä kysäisin ja vastasi, että “toivottavasti ensi kuussa”. Ellei Miksalla ole mennyt ohi, että syyskuu alkoi jo, niin luultavasti ei ole kehissä vielä Liiga-avauksessa, vaan vasta lokakuun puolella.

4 tykkäystä

Joo, alustava arvio Miksan paluusta juurikin lokakuulle.

Tietolähteenä Tapparalla töissä oleva henkilö.

4 tykkäystä

Triplaa haetaan. Tappara on valmis.

19 tykkäystä

Tällaista kokoonpanoilmoituksessa Tapparan sivuilla:

Toipilaiden kirjoissa on ainoastaan Jan-Mikael Järvinen, jonka paluu kaukaloon on vielä viikkojen asia.

4 tykkäystä

Saattaaa olla jo täällä tämäkin. JMJ jutussa myös vahvasti mukana.

Nyt Järvinen kantaa rinnassaan kirveen muotoista logoa. Ilveksessä ura ei ikinä lähtenyt lentoon, vaikka hän pääsi 13. hyökkääjänä liigaryhmään kaudella 2006–07. Sattumoisin kausi oli sama, jolloin Keränen kypsyi Tapparaan.

- En pelannut Ilveksessä sekuntiakaan liigaa, mutta kerran kävin sentään jäällä pelissä. Pääsin muiden kanssa kulmaan tuulettamaan jatkoaikavoittoa Lukosta, Järvinen virnuilee.

https://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparalaiseksi-syntynyt-ilves-tahti-kohuloikastaan-silloin-ilveslaiset-olivat-vihollisia-minulle-24368218/

4 tykkäystä

Onko päivitettyä tietoa kuntoutumisen edistymisestä ?

Oli keskustan taksijonossa iloisella mielellä tuossa pilkun aikaan viikonloppuna.
Eli ei varmaan kovin huonosti :smile:

6 tykkäystä

Oliko rullatuolissa vai ihan omin avuin ?

1 tykkäys

Kyllä omin jaloin oli. Tarkempaa lääketieteellistä arvioo ei pysty tekeen koska en edes muista varmaksi että meninkö itse taksilla… :smile:

12 tykkäystä

Niin olihan Miksa jo Tappara-päivässä lättyä heittämässä.

2 tykkäystä

JMJ sanoi haastattelussa Sport-pelin yhteydessä että kuntoutus sujunut jopa ennakoitua paremmin, ja paluu tyyliin ”eiköhän pikku hiljaa”, pienellä hymyllä säestettynä…
Jäi vaikutelma ettei ole kaukana.

8 tykkäystä

Kun aikanaan palaa, niin toivottavasti paikat kestää. On kuitenkin Tapparassa pelillinen ja muutenkin johtava pelaaja. Hetki menee varmasti kun on tasollaan tauon jälkeen.

3 tykkäystä

Musta alkaa kokoaika vahvemmin tuntua, että tässä on se, joka laivan kääntää. Miksa on aliarvostettu sentteri, joka tekee monesta vaikeasta asiasta liian helpon näköistä.

11 tykkäystä

Jos mä olin jo keväällä sitä mieltä, että Miksa on ykkössentteri, niin kai mun on oltava edelleen sitä mieltä. Toivottavasti paluu sairastuvalta on sama, kuin saataisiin uusi ykkössentteri. Joo.

1 tykkäys

Onko tietoo?
Olisiko miestä odotettavissa kehiin jo tällä viikolla ?

Jos kerran treenailee yhdessä Kuuselan ja Revon kanssa, kuten Aamulehti kertoo, niin tuskin.

:wink:

13 tykkäystä