Jan-Mikael Järvinen

Teki tänään maalin mistä rekka-autollinen positiivista palautetta. Mutta se vikan erän haku takaisin Henkan lapaan, kun oli jo itselläkin paikka ampua… Tuli niin väkevä dejavu vuoden 2015 finaalien game 6:sta (oliko?) kun ei ampunut avopaikasta vaan naatiskeli ja epäonnistui, että on toruttava vähän. Itsekkyyttä lisää niin on EHT-tason pelaaja. Cama Miksa!

Olisihan Henkkakin toki voinut nostaa kiekon tyhjään reppuun eikä vetää ohi? :stuck_out_tongue:

3 tykkäystä

Miksa on parantanut, ja parantaa edelleen peliään. Pisteiden valossa meidän paras sentteri Ja tehotilastossa koko joukkueen toisiks paras.
Tunnettakin ruennu näkyy kentällä, ku eka kovisteli Kaksoselle, sit Spinalle :muscle::grin:

10 tykkäystä

Lisäks hankkii usein vastustajille jäähyjä. Eilen kaks ja tänäänki yhen

1 tykkäys

Jos se on peloissaan, että joutuu vaihtamaan Keräsen kans alkuperäiseen järjestykseen :smiley:

Tänään tais hankkia itellekki :slight_smile:

1 tykkäys

Täytyy nostaa vähän Miksan ketjua ylöspäin ihan siitäkin syystä,
että Miksallahan on myös sopimus katkolla tämän kauden jälkeen.
JMJ on taas pelaamassa sitä yli 30 pisteen kautta jos kaikki menee
putkeen, joten tuli vain mieleen, että kun miehellä ikääkin alkaa olemaan (28), niin
kannattaisikohan tässä vaiheessa uraa Miksankin yrittää käydä esim. Ruotsissa tai
Sveitsissä kokeilemassa kuinka muissa sarjoissa pärjää?
Itse uskoisin, että pärjäisi…

Just tällaiset Miksan kaltaiset pelaajat on (anteeksi kielenkäyttöni) *perseestä. Hän löi itsensä Tapparassa läpi. Taitopelaaja, joka vastoin monien odotuksia löi itsensä läpi. Mä olen aina mahdollisuuksien mukaan altavastaajien puolella. Mä näen, että Miksa oli joskus altavastaaja, joten pidän häntä suuressa arvossa. Nyt on jo monta hyvää yhteistä kautta kuljettu. Siksi en välittäisi nähdä häntä kilpailijan paidassa. Aika itsekeskeistä, tunnustan.

Mutta.

Miksan ehkä olisi hyvä nähdä maailmaa, ettei leipäänny menoon ja saisi vähän uusia virikkeitä. Toisaalta en tunne Miksaa, joten voi olla, että hän kokee olevansa juuri siellä missä pitääkin. Tai sitten tämä on hänelle vain työtä.

*rakkaudella

Kyllähän Miksa on yksi hienoimmista Tapparapelaajista mitä muistan, sekä kova urheilija. Jossain vaiheessa uraa pelaajan vain kannattaa hakea vähän uusia tuulia. Jos jää Tapparaan niin hieno juttu, jos taas lähtee, niin toivotan kovasti onnea mihin meneekään.

No, pelataan nyt tää kausi loppuun ja katsellaan sitten :slight_smile:

Alleviivaisin vielä kova urheilija arviota lisäyksellä että omaa tietotaitoa reenaamisesta.

Moni pelaaja haluaa Ruotsiin ja kaikki Sveitsiin, mutta mahtaako noi 30 pisteen kaudet siihen riittää, jos pääsarjatasosta puhutaan? Jatkopahvia vaan käteen Tapparaan, niin ollaan kaikki tyytyväisiä.

Olen seurannut miksun uraa Tapparassa alusta lähtien ja nähnyt sen kehityksen ja sen pelinäkemyksen joka on jopa ainutlaatuista nykyliigassa. Kovasti toivon varakapteenille jatkoa Tapparassa. Ei mulla muuta.

20 tykkäystä

Rupee Ilveskasvatista kuoriutuu todellinen Tapparan mies!

23 tykkäystä

Mä aivopesin Kilun ainoinaan tiettyyn pisteeseen asti. Kaikkea pahaa ei ihmisistä koskaan saa pois, mutta ehkä tässä tapauksessa hyvä on siirtynyt poikaan.

1 tykkäys

Kolme vuotta. Amen.
Alkaa vaikuttamaan seurauskollisuudelta. Urheilullisuudesta taitaa tullut tavaramerkki ja itsellä vahva usko että parhaat vuodet on vielä edessäpäin.
Jossain vaiheessa olleet rosoisuudet Tapolan kanssa on tainnut hioa kummastakin entistä parempia. Pelintekijänä sähäkkyys mikä oli Palolan kanssa pelatessa palaisi ja saisi yhdistettyä tuohon liukuun niin sitä tässä odotellessa. Hieno soppari, ei pelkoa että mukavoituisi.

10 tykkäystä

Näinä aikoina tuollainen suora kolmonen on aika hurja veto tuonkin ikäiselle pelimiehelle. 2+1 seuraoptiolla mutta menköön. Mikkiin luotan

Eikö Järvinen ole pelaajana parhaassa iässä?

1 tykkäys

Kyllä tuon ikäiselle ja tasoiselle pelaajalle 3v sopimus just passeli. Ja Järvinen erittäin tärkeä palanen myöskin tuon harjoittelukulttuurin sanansaattajana. Toki näitä joukkueessa paljon muitakin, mutta kaikkia tarvitaan.

2 tykkäystä

Järvinenhän on yksi riskittömimmistä pelaajista, jolle sopimuksen voi lyödä:

-Ei suonenvetokausia, vaan todistanut tasonsa.
-Ei loukkaantumishistoriaa.
-Varakapteeni ja joukkueen sekä kannattajien arvostusta nauttiva.

Hemmetin hieno juttu, että Miksa pysyy antamassa treenivinkkejä uusille savinaisille.

15 tykkäystä

Eiköhän Miksa tulla piakkoin näkemään maajoukkueessa. Kumma juttu kun EuroHöntsyTourille ei ole kelvannut. Nyt kun Kuusela on saanut hieman sitä arvostusta mitä hänelle kuuluukin on Miksa aliarvostetuimpien pelaajien kärkipäässä. Tapparassa toki kaikki arvostavat Miksan korkealle, niinkuin kuuluukin.

3 tykkäystä