Jere Karjalainen

Jere is back :lasit:

1 tykkäys

Onhan näitä esim M.Ojanen 2003 finaalit pelasi murtuma reisiluussa :smiley:

Kovaan paikkaan paluu, toivottavasti jalka vastaa menohaluja!

Ilvesläiset voivat lähtee. Kesälomalle.

2 tykkäystä

Eiköhän siellä ns. piikillä käydä ennen peliä.

1 tykkäys

Tsemiä Jere ! Pitää muistaa, että kävely ja luistelu ovat täysin eri asioita. Toki piikillä käydään varmasti.

Olin väärässä.

Toivotaan, että Jere pystyy tuomaan joukkueelle lisää virtaa ja haastamaan ilveksen puolustusta.

Kun ei nyt vaan sattuis mitää.

Pelin jälkeen mies kunnossa ja sitä ennen pari häkkii ipan verkkoon, niin olen tyytyväinen :wink:

En ehtinyt kun vasta jatkoja vilkuilemaan. Miltä meno näytti?

Väänsi maskissa ja laidoissa ihan rohkeasti, ei ainakaan mitään varomista. Peliaika 17:30, eli hyökkääjistä vähiten, joka voi kertoa jostain jotain.

1 tykkäys

Helevetin terveen pelaajan peliaika! :wink:

2 tykkäystä

http://www.aamulehti.fi/urheilu/jussi-tapola-suitsuttaa-tapparan-jokerikortin-sisukkuutta-kipukynnyksen-yli-mentiin-melko-lailla-24386395

  • Jere, lääkärit ja fysiot tekivät ison työn kuntoutumisen eteen. Pelaaja oli itse sitä mieltä, että hän pystyy pelaamaan. Niinpä laitoimme hänet kehiin, Tappara-valmentaja Jussi Tapola kertoo.

Hän kehuu Karjalaisen sisukkuutta.

  • Kyllä siinä kipukynnyksen yli mentiin melko lailla. Toki harva pelaa kokonaan ilman kipua tässä vaiheessa kautta.
30 tykkäystä
2 tykkäystä

Jere analysoi Domin maalivahtipeliä yv-harjotuksen jälkeen seuraavin sanankääntein:

“Vtun maalivahti saatna”

Ja oli itse siis puolustamassa.

9 tykkäystä

Jere Karjalainen ja Game 5.

35 tykkäystä

J. Karjalainen kiittää ja kuittaa kun kevään sonni heittää Kilpeläiselle pikku takapatja-alistuksen:

Isojen maalien mies. :slight_smile:

14 tykkäystä

Niiiin tyly että oksat pois😈

2 tykkäystä

Kannattaa muuten haukkua Tapparan pelaajia. Kaverille sanoin jo ennen pelin alkua, että Nurmi on alisuorittanut ja pahasti finaalipeleissä. Teki sitten maalin kakkoserässä.

Sen jälkeen sanoin, että haukutaanpa nyt sitten Karjalaista, ettei mies ole saanut mitään aikaan. Eikä aikaakaan, kun teki voittomaalin. :sunglasses:

5 tykkäystä

Karjalainen ei taida olla 100% kunnossa, mutta on se(kin) vaan jumankauta kova jätkä!

7 tykkäystä