Onhan tuo Jokeritouhu täysi farssi liiketoimintana. Liikevaihto 14 miljoonaa ja tappio 11 miljoonaa. Eli käytännössä jokaisesta lippueurosta tulee tappiota kaksi.
Puhtaasti liiketoimintana kyllä. Ajaako asiansa omistajilleen? Kyllä.
Omistajat? Kurri ja suomalainen bulvaaninikkelifirma? No ehkä välillisesti. Kuitenkin eniten ajaa omistsjien takana olevien tahojen ja KHLn etuja ollessaan tuon propagandaliigan länsimsinen osa.
Olen sarkasti
Takaisin Liigajäille Jokerit vaan ennen kuin konkurssiin menee! ![]()
Ei ne konkkaa tule koskaan tekee. Siel o tovereil niin paljo liitua takana että tollaset 10-15miljoonan tappiot ei paljo lompakkoa kevennä
Pitäähän ne ruplat jotenkin pestä… ![]()
Ei mua haittaa vaikka Jokerit pelaakin khl, eikä liigaa. Ehkä sekin päivä taas joskus nähdään?? Hyvinhän ne on ajoittain pelannut.
Euroissahan taitaa Harjavallan tehdas voittonsa tehdä.
Saahan siitä kivat verosäästöt, kun 11 miljoonaa on ruplina noin 750 879 013.73 ruplaa (eli noin 750 miljoonaa)
Kyllä siitä voi konkka tulla, kun viimeinen vuosi koittaa. Rahoittajat häipyvät kuin pieru Saharaan.
Ja tuskin se niitä voittojaan Jokereihin työntää… Yhdestä tehtaan omistajasta en sit tiedä.
Norlisk Nickelin omistajiin kuuluva oligarkki Vladimir Potanin ei kuulu Yhdysvaltain pakotelistalle, toisin kuin Jokerien aiemmat venäläisomistajat.
No eiköhän nämäkin jossain ole jo puitu… ![]()
Pääomalainaa 44 miljoonaa euroa ja venäläistä sellaista. Näin se taitaa olla että Jokerit on KHL:ssä tai konkurssissa.
Koko KHL on ‘‘isojen poikien leikki business’’ jolla yritetään nostattaa venäläistä egoa. Tämä keinotekoisesti tehty sarja palvelee venäläisten rahanpesukoneena. Lisäksi sarjan urheilullisuus on hyvin kyseenalaista. Pelaajille tämä on tietysti hyvä juttu, koska KHL:ssä liikkuu iso raha myös pelaajille. Hiukan oksettaa tämä touhu niin kuin venäläisten touhu muutenkin urheilussa.
Ainahan ne voi tuon brändin myydä ja saada jotakin omiaan pois. Ulkopuolisia velkojia kun ei ole, niin aina voi kuitata velat ja myydä
Jokereiden asema KHL:ssä, Venäjän ulkopuolisena joukkueena, on monella tapaa kiinnostava. Tähän asti on tuntunut ja näyttänyt siltä, että Jokereilla olisi sarjassa venäläisten narrin rooli. Onko todellista mahdollisuutta voittaa sarja - epäilen. KHL on nationalistinen projekti.
Kai tää on oikea ketju tälle? Mua suoraan sanottuna vituttaa tää äijä. Ei mitään annettavaa tälle hienolle lajille nimeltä jääkiekko.
https://www.viafree.fi/urheilu/ei-nain-yevgeni-artyukhin-taklasi-alex-grantia-verisesti-paahan
Täytyy sanoa, että en ole kommenttisi perusteella varma onko nyt kyse
- Artjuhin (anteeksi, kirjoitan sen väärin varmasti)
- Antti Mäkinen
Oletan kuitenkin, että kyse on numerosta 1. Ei tuo enää ihan hirveästi ole sikaillut (jos vertaa vuoteen 2011) - mutta onhan tuo absurdia touhua KHL:ssä, että hän voi tuota sarjaa pelata. Pitäisi olla jo noilla röttösillä ikuinen pelikielto, mutta eipä ole. Sen sijaan Antti Mäkistä arvostan kyllä, koska tässäkin antaa tunteen viedä upealla tavalla ja kertoo näkemyksensä - toisin kuin suurin osa selostajista, jotka hyssyttelevät, että tuomarit näkee ja tuomarit tietää.
Antti Mäkistä arvostan erittäin suuresti. Moni dissaa, mun mielestä loistava selostaja. Elää tunteella.
Ja tohon mun alkuperäiseen viestiin, niin kyllä tarkoitin juurikin tuota venäläistä korstoa jonka nimeä en myöskään osaa kirjoittaa. Iljettävä mukamas pelaaja.
KHL kyllä puree omaan nilkkaansa tuolla tuomari pelleilyllä. Pelin taso on toki parempaa kuin Liigassa, mutta itseltä veisi hommaan mielenkiinnon tuo puolueellinen Nationalismi puhalluslinja. Viimeistään pudotuspeleissä homma käännetään kyllä niin, että esimerkiksi Suomalaisella joukkueella ei ole mahdollisuuksia voittoon asti. Itsessään muutamien joukkueiden megabudjetit jo tekevät kilpailu eroa, mutta tähän kun lisätään puolueellinen otteluohjelma ja tuomarityöskentely, niin kysyn mitkä on ne oikeat mahdollisuudet. Parasta kiekkoa ja Suomalaisia pelaajia jos haluaa seurata, niin Nhl on ykkösvaihtoehto. Oma joukkue jos pelaisi KHL-sarjaa, niin toistuvat vääryydet söisi kyllä sen mielenkiinnon mitä parempi kiekon taso on saavuttanut. KHL on täten vähän väliinputoajan roolissa, jos ajattelee itse sarjan kiinnostavuutta.
En koe tuota isona ongelmana muuten kuin siltä osin, että SKA saa aika suhteetonta etua. Muiden kohdalla virheet menevät aika tasan kuten nyt yleensä muissakin liigoissa.
Tämä on mielestäni näitä asioita mitä itse en ymmärrä. Todella paljon jokerit pelejä televisiosta katselleena jokerit ei ole millään tavoin kärsinyt tuomareista. Itse katson täysin neutraalein silmin koska en edes vihaa venäläisiä ja kyllä nuo tasan menee. Jossain pelissä tuomarit antaa herkemmin ja jossain ei oikein mistään. Näin se menee kaikkialla. Jonkun pelin moskovan dinamoa vastaan katsoin jokin aika sitten missä tuomarit vetivät kyllä niin jokereiden puolella kun olla ja voi. Skatakin vastaan jokereilla oli 20 sekuntia 6 kenttäpelaajaa jäällä eikä tuomarit puhaltanut. Näinhän se monesti menee että joukkueen puolesta positiivisesti vihelletyt tai viheltämättä jättämiset jää huomioitta mutta kaikki virheelliset vihellykset joukkuetta vastaan huomioidaan