Jokerit KHL:ssa (2014-2022)

Kerrankin tuomarit olleet Jokerien puolella…

Ei muuten olisi ollut väärin hyväksyä tuota maalia.

1 tykkäys

Kyllä olisi, ainakin eurooppalaisen sääntötulkinnan mukaan. Platt nousi toki vahvasti maalille, mutta vei Rämön edestään maskeineen päivineen, jolloin Rämölle ei jäänyt mahdollisuutta torjua jonkun toisen CSKA-pelaajan viimeistelyä.

Puolustaja yritti roikkua Plattissa, ei mitenkään auttanut tätä veskarin syliin. Aika selvä hylkäys mielestäni.

5 tykkäystä

Tässä voi joku “salaliittoteoreetikko” nähdä SKA johtoisen KHL:n yrittävän laittaa kapuloita TsSKA:n rattaisiin. Niinkuin esimerkiksi minä. :smile:

2 tykkäystä

Ei vai, eri mieltä ja saan ollakin. Hienoa kuitenkin, että Jokerit voitti!

1 tykkäys

Platt ajaa ihan tahallan Rämön päälle ja vielä painaa varmuuden vuoksi. Ihan selvä hylkäys, vaikka en Jokereiden kannattaja olekaan. IMO

8 tykkäystä

Jos mulla ois valta olisin hylännyt tuon maalin ja maalin lisäks olisin hylänny koko liigan.

7 tykkäystä

Sielä on ollu eilen herkuttelupäivä. Pitsaa,limu ja karkkiautomaatit tyhjennettiin.:grinning:

Onkohan toi vaan joku heitto vai voiko toi 25 000 kcal pitää paikkaansa? Kuulostaa aika järjettömältä.

Itse pelaan kaikki harrastepelimme sykemittarilla. Edellisessä pelattiin neljällä kentällä ja mittari näytti 1007kcal. Peliaika 3x15min eli itse jäällä ehkä reilu 10min. Kuulostaa aika kovalta lukemalta.

Kuulostaa. Omat 4-5h maastopyörälenkit ehkä max. 2500kcal.

Siinä on yksi nolla liikaa ja silti varmaan vähän yläkanttiin arvio.

1 tykkäys

Tuskin 2500 kcal on yläkanttiin arvioitu jos vertaa vaikka tuohon mitä @Jussip95 kerto. En tiedä minkä kokonen @Jussip95 on, mutta jos 10min peliajalla kulutus on 1007kcal niin kai jollain ykköspakilla rupee tommosessa maratoni-pelissä peliaika huitelemaan tunnin paikkeilla ja kulutus on sen mukanen.

Ja varmaan parhaimmat pelas jo lähemmäksi tunnin peliajalla?

1 tykkäys

181/94. Ikää 35, mutta koko ikä urheiltu ja edelleen kuntoilua tulee parhaimmillaan 15h viikossa.

On mulla mennyt yli 2000 kcal 2,5 tunnin maastopyörälenkillä. Painoa 90 kg ja mittaa 184. Jos Jokereille eiliseen peliin laskee alkuveryttelyt ja pitkän pelin niin ihan varmaan menee yli 10000 kcal helposti. 25000 kcal kuulostaa hurjalta, mutta huippukunnossa olevan ison kaverin kulutus on varmaan kovempi kuin kuntoilijan.

1 tykkäys

Mun mielestä niin lyhytnäköistä toi narrien touhu, miks Jalone jättää homman ikään kuin kesken. Vaan sitähä se o aina ollu…

Tolvanen lentää keskiviikkona Pohjois-Amerikkaan.

5 tykkäystä

Vielä ehdit shoppailla Tolvasen Jokeripaidan.
Huutokauppa sulkeutuu huomenna 8.4.2018 klo 20.00.

Ei tolla hinnalla kehtaa ostaa. :grin: